1. Bölüm

379 27 64
                                    

1 Yıl Önce

Her şeyini yitirmiş gibi hissediyordu genç kız, yüzünü yalayıp geçen soğuk hava aldırış etmedi.Ailesi ölmüştü, ailesi öldürülmüştü. Ve bunu yapan cehenemin dibine de kaçsa onu bulucak ve sonu olucaktı. Genç kız cebinden çıkardığı sigarasını dudaklarına götürdü. Eskiden nefret ederdi sigaradan, şimdilerde ise tek dert ortağı olmuştu.

Sigarasından derin bir nefes alırken kendisini uzaktan izleyen adamdan habersizdi genç kadın.

Günümüz

Yorgun bir yüz ifadesi ile elinde ki dosyayı inceledi genç kadın. Sahi kaç saatir uyumamıştı. Acı kahvesinden bir yudum alıp kıvırcık saçlarını karıştırdı.

"Aybike, yeni gelen polisi gördün mü?" arkadaşının sesi meraklı çıkmıştı.Aybike umursamazca omuz silkip arkasına yaslandı.

"yok görmedim, kimmiş?"

Kaan yaklaşıp ellerini masaya koydu.

"Berk Özkaya. Ankara'dan gelmiş.."

Genç kadın umursamazca omuz silkti.

"aman bizene ne Kaan? hadi gidelim"

bu adamı Ankara'dan neden buraya yolladılar sence? kadroda açık yok ki "

Aybike önünde ki dosyaları düzeltip ayağa kalktı

"aman be kaan ne meraklısın! hadi yürü toplantı olucaktı gidelim de"

***
evet arkadaşlar yeni mesai arkadaşınız Berk Özkaya, kendisine her konuda yardımcı olacağınızdan eminim. özellikle de sen Aybike"

Aybike kafasını kaldırıp müdürü baktığında , ufak bir bakışta adama atmıştı.

"tabi müdürüm"

Genç adam kadına bakarken göz göze gelmişlerdi. Nerden tanıyordu bu adamı, neden özellikle kendisin ilgilenilmesi istenmişti. Bu ses bu ses çok tanıdıktı. Yüzünü hiç görmediği ama sesini ezbere bildiği bu adam kimdi? 

Dostlarımmmmm

Ben bu kurgu için gerçekten çok heyecanlıyım.

Güzel yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen 💓

Sarmaşık | AyBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin