6. Bölüm

121 13 12
                                    

Sendin, beni kurtaran kişi sendin, hatırladım seni.

1 Yıl önce depo.

Genç adam silahını sıkıca tutmuş temkinli adımlarla ilerliyordu, doktoru gördüğünde arabasına binip kaçmak üzereydi. Sırtından vurup yaralanmasını sağladığında hemen depoya girdi. Yoğun kan kokusu yangına rağmen hissediliyordu. Alevlerin arasından geçip odaya girdiğinde baygın halde yatan kadını gördü. Yaşaması için dua ederken ellerini ve bacaklarını kurtardı hemen, kadını kucağına alıp dışarı çıkarken kadın yarı baygındı. Titreyen eline bakmaya çalıştığında Berk buna engel oldu

"aybike iyi misin, duyuyor musun beni?"

GÜNÜMÜZ.

"Sana her şeyi anlatıcam Aybike, evet ben kurtardım seni"

Aybike gözünden yaşlar akarken evde volta atıyordu. anlamıyordu tüm bunları anlamıyordu.

"nasıl Berk? nasıl neden çıkmadın karşıma hiç neden".

"güzelim sana her şeyi en baştan anlatmak istiyorum, gel"

Kadını kolundan nazikçe tutup koltuğa oturturken derin bir nefes aldı.

"ben yetiştirme yurdunda büyüdüm Aybike, ailemi hiç tanımadım Orhan amca yani babanın burslu olarak okuttuğu öğrencilerinden sadece biriydim.

Kadın duyduğu şeylere kaşları havalanmıştı, Berk babasını tanıyordu.

"Hatırlarsın baban bir dönem akedemide eğitimcilik görevi yaptı " Aybike kafasını saklarken konuştu. "elbette hatırlıyorum".

"O dönem doktorun tüm depolarını birer birer patlatıyordu polisler, ben de mezun olmak üzereydim. Baban beni çağırdı durumu anlattı eğer Bir gün kendisine bir şey olursa seni bulmamı ve seni yalnız bırakmamı istedi. en azından doktor tehtiti ortadan kalkıncayadek.

"Seni hep uzaktan takip ettim(1.bolum**)
o gün senin depoya gideceğini anladığımda peşine düştüm, doktoru vurdum "

"Sen! sen mi vurdun yani? peki ! peki yangın gerçek miydi Berk?"

Berk onayladığında Aybike kafasını elleri arasına aldı.

"neden yoktu denildi bana? neden delireyim diye mi?"

"hayır Aybike tabiki hayır eğer yangını onaylasaydık seni ordan kimin çıkardığını bilmek isteyecektin, ama benim seni uzaktan takip etmem gerekiyordu, baban böyle istemişti. Söz vermiştim ona. inan neden böyle istedi bilmiyorum ama sadece veridiğim sözü tuttum"

"Ama ama sana karşı hissettiğim şey gerçek Aybike, seni gerçekten seviyorum, sana hep hayran oldum yıllardır."

Parmak uçları kadının avcunda gezerken dudaklarına götürüp küçük öpücükler bıraktı genç adam.

"peki şimdi ne olucak Berk?"

"ben senin yanındayım Aybike korkma birlitke üstesinden gelicez bu durumun doktor sana yaklaşamayacak".

***

genç kadın hafif mırıltılar çıkarırken adam saçına öpücükler konduruyordu. Kadın huzurla gözlerini açtığında Berk kadının alnına sayısız öpücük kondurdu.

"Günaydın "

"günaydın güzelim, hadi kalk bakalım güzel bir kahvaltı yapalım "

Aybike onaylayıp yüzünü yıkamak için banyoya ilerlediğinde Berk pencereye yapıştırılan kağıtla dehşete düştü. bu da neydi böyle. Titreyen elleriyle kağıdı dışardan söküp aldığında kuruyan dudaklarını ıslatıp konuştu.

"Selam küçük kız, ben doktor sana kendi gölgenden bile kork demiştim
hatırlıyor musun? beni ciddiye alman lazım sana. küçük bir ipucu; çırak sevdiklerinden birisi ! sevdiklerinden birisi senin ölmeni istiyor "

Aybüke gülümseyrek banyodan çıktığında Berk'in sinirden kasılan yüzünü gördü.

"Berk, iyi misin ne oldu?"

Berk kağıdı kadına uzatıp kendini koltuğa bıraktı.

Aybike okuduklarıyla kalp krizi geçireceğini sanarken gözleri dolmuştu.Yaralandıgı avcuyla birlikte
kalbinde acırken adamın yanına oturdu.

"bence zarf atıyor" dedi kadın kağıdı buruşturup yere fırlatırken.

"bilmiyorum Aybike kafam çok karıştı. ya doğruysa ama doğruysa neden ele veriyor? "

"onu yem edip kaçmak mı istiyor acaba"

"peki " dedi Berk biraz çekinerek de olsa sormalıydı. "eğer doğruysa sence kim olabilir.

"Kaan, asiye, doruk"

Kaan yıllardır arkadaşım ekibe ilk geldiğimde tanıştık onunla, doruk ben tedavi görürken yerime gelmişti. asiye yeni geldi 1 sene olmadı bile"

Berk ayağını titretirken dudağını ısırdı.

"asiye değil"

"evet, kesinlikle o değil. Eğer asiye olsa cesetlerin üzerinde güçler denk olacağı için boğuşma izi olurdu ama boğuşma izi yok demek ki çırak erkek"

"Aynen öyle"

"Ban Aybike, doktor zarf atıyor olabilir ama atmıyorda olabilir, bundan sonra herkesten şüphe duyumamız lazım, gerekirse benden bile"

Aybike gözünden akan yaşı silip adamın yanağını öptü.

"Sana güveniyorum Berk"

Dostlarımmmmm

Nasılsınız??

hikaye nasıl gidiyor, güzel yorumlarınızı eksik etmeyin 💓

Sizi seviyorum kendinize iyi bakın 🤍

Sarmaşık | AyBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin