ay hellüü
bölüm de rahatsız olabileceğiniz içerikler vardır..
"evet gençler bir hafta içinde aynı şekilde öldürülmüş iki kadın" dedi yorgunca sandalyesine oturmuştu.
Herkes göz ucuyla genç kadına bakarken sol eliyle, sağ avcunda ki yaraya dokunuyordu gizlice.
erdem müdür kadının adını söylediğinde kafasını kaldırıp müdüre baktı.
"bunun ne demek olduğunu biliyorsun değil mi"
Aybike olumlu anlamda kafasını salladı.
"evet müdürüm" dedi Aybike oturuşunu düzeltirken.
"doktor ya birini yetiştirdi... ya da bunların hepsi tesadüf"
Doruk boğazını temizleyip konuşmak için izin istedi.
"müdürüm bu nasıl tesadüf olabilir ki? aynı şekilde öldürülmüş kadınlar hem de aybike'nin yaraladığı elinden yaralanmış hepsi "
Berk kadının yüzünde ki korku ifadesini gördüğünde dişlerinin arasından konuştu.
"ama doktor hücrede, üstelik felç?"
Doruk alayla güldü.
"iyi ya biz de doktor yapıyor demiyoruz? birini yetiştirmiş olabilir diyoruz "
"Bak" dedi Berk sinirleri bozulmuştu.
"Diyelim ki öyle neden 1 yıl sonra ortaya çıktı bu çırak? neden dirket aybike'yi hedef almak yerine başka kadınları öldürüyor?"..
"Beni delirtmeye çalışıyor çünkü " dedi Aybike ayağa kalkarken, kötüydü midesi bulanıyor başı ağrıyordu. Çıkmak için izin istediğinde müdür onaylamıştı.
Aybike hızlı adımlarla ilerken kolunun tutulmasıyla durdu.
"Aybike dur, yapma böyle"
Berk kadının akmak üzere olan gözyaşını silip sıkıca sarıldı.
"Berk"
"efendim güzelim"
"ben onu görmek istiyorum" dedi Aybike sesi titremişti. "doktoru"....
***
Gerekli izinler alındıktan sonra kapını yumruğunu sıkarken genç kadın berk'e baktı.
" hazırım, sen bursa kal, tek başıma girmek istiyorum"
Berk onayladığında gardiyan kapıyı açmıştı.
Aybike hafif loş odaya girdiğinde yatakta uzanan doktora baktı. hareket edemezdi bunu biliyordu, ama yine de korkuyordu.
"küçük kız.. seni görmek ne güzel "
Aybike hızla çarpan yüreğini durdurmaya çalışırken doktora yaklaştı. Eğer kendisine bir hamle yaparsa tutacak kadar yakın değildi, ama uzakta sayılmazdı.
"sen, sen birini mi yetiştirdin! konuş!"
Doktor o iğrenç kahkasını attığında aybike sinirlenmişti.
"Kes! kes şu sinir bozucu gülmeni! sana bir şey sordum! sen birini mi yetiştirdin! seninle aynı şekilde cinayetleri işleyen kim!"
doktor burnunu çektiğinde gözlerini kadına dikti.
"seni o gün öldürmeliydim o an da o neşteri kalbime saplamalıydım küçük kız"
"KES LAN SESİNİ KES!" diye bağırdı aybike sabrı tükenmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarmaşık | AyBer
Action"kendi gölgenden bile kork Aybike eren, çünkü sevdiklerinden biri senin ölmeni istiyor, çünkü sevdiklerinden birisi benim yetiştirdiğim bir çırak"