5. Bölüm

134 14 2
                                    

Genç kadın kendini duşa attığında Berk arkasından seslenmişti. Aybike soğuk suyun üzerine akmasıyla fayansa yaslanıp yere çöktü.

aklı 1 yıl öncesine giderken tüm bedeni titriyordu.

1 yıl önce hastane

Siz nede dediğinizin farkında mısınız ya? ne demek silah tutamazsın o elinle polisim ya ben polis! silah elim o benim, bir şey yapın yardım edin lütfen "

Doktor kadının sakinleşmesini beklerken gözlüğünü çıkartıp elinde ki kalemle oynamaya başladı.

"bak Aybike, sana asla demiyorum ama çok zor ve düşü bir ihtimali bu. Kendini buna hazırla kendini."

Aybike doktorun yanından çıkarken ruhsuz adımlarla hastaneden çıktı. Sargılı eline baktığında hayatının mahvolduğunu düşünüyordu. Sol eliyle atış yapamazdı, sol elle silah tutmak bile zorken, sağ eli gibi kullanması nerdeyse imkansızdı. Yüzünü acıtan soğuk havaya inat yürümeyi tercih etti genç kadın.

Günümüz.

Nasıl olabilir böyle bir şey aklım almıyor dedi kaan sesini oldukça düşük tutmaya çalışmıştı.

Asiye topuz yaptığı saçını kaşıyıp arkasına yaslandı.

"ya bu adam yıllardır felç değil mi? nasıl kaçabilir."

"çünkü o bir doktor"
"çünkü o bir doktor"

Aybike bakışlarını berk'e çevirirken Berk de kadına bakmıştı. Evet o bir doktordu gerçek adı sadece işlediği cinayet dosyalarında yazardı. Zekiydi çok zeki düşmanın yapacağı hamleleri önceden tahmin eder ve ona göre hareket ederdi. Bu yüzden onunla yarışmak çok zordu.

"yani siz diyorsunuz ki bunca sene herkesi kandırdı, 1 yıl boyunca kıpırdamadan yattı. Bu gün için kaçacağı gün için"

Aybike şakaklarını ovarken onayladı.

"tam olarak bu"

Doktorun hastanede yapılması gereken sıradan kontrollerinden biriydi. Kendisinin adamları hastanede olay çıkarmış ve hastane karışmıştı, zaten herkes hareket edemeyeceği düşündüğü için kapıyı kitlemekle yetinmişlerdi, ve odasının ikinci katta olması doktor için büyük bir şanstı.

Aybike kapıyı iki kere tıklatıp içeriği girdiğinde erdem müdür oturması için koltuğu gösterdi.

sık sık gelirdin buraya akedemideyken, bir ton nasihat disiplin cezaları. Öğrencilerin arasında parlayan en yetenekli olan sendin. Öyle ki bugün eminyetin en iyi polisi sensin Aybike.

Aybike gözleri yarı dolu yarı gururlu bir şekilde dinliyordu erdem müdürü.

"sen çok iyisin, ama karşında ki de çok iyi hiç bir cinayet kusursuz değildir lafını çürütecek kadar iyi onunla oynamak istiyorsan onun gibi bakmalı ve düşünmelisin. Onun hamlelerini tahmin etmelisin.  Anlıyor musun Aybike?"

Aybike olumlu anlamda kafasını sallamıştı.Bu açık açık bir rövanş demekti. Tek bir kazananı olucaktı.

"şimdi git evine güzelce dinlen, merak etme evin etrafında polis devireye gezecek. itiraz etme şansın yok!"

Aybike gülümseyip ayağa kalktı

"biliyorum müdürüm".

Genç kadın geniş masanın üzerine yaydığı dosyalara baktı. Bunlar doktorun işlediği cinayetler ve 1 yıl önce kendisinin ifade, hastane dosyalarıydı.

yaklaşık beş dakikadır açmaya cesaret edemediği ifade dosyasını açıp okumaya başladı.

En son elime neşteri sapladıgını hatırlıyorum.. sonra bayılmışım zaten biri beni dışarı çıkarıyordu, depo depoda yangın çıkmıştı. Gözlerimle etrafı yokladığımda  az ilerde baygın yatak doktoru gördüm. sırtından vurulmuştu.

Birisi bana iyi olup olmadığımı soruyordu. yüzünü hatırlamıyorum.

travma sonrası stres bozukluğu.

Bu tanı konulmuştu genç kadında yaşadığı travma dolayısyla beyni kendi bir senaryo yazmış olabilirdi. Çünkü kendisine anlatılana göre o gün depoda hiç yangın çıkmamıştı.

Ağrıyan başını ovuşturdu kadın bunları okumak iyi gelmiyordu. aylarca kullandığı ilaçlar, geçirdiği ameliyatlar. Biraz daha iyi olmaya başladığı süreç daha sancılı geçmişti aslında sağ eliyle poligonda atış denemeleri yaparken aylarca sadece on atıştan birini isabet ettirebilmişti. Doktorlar sağ eliyle silah tutmasının bile mucize olduğunu söylese de bu Aybike için yeterli değildi.

Genç kadın kapının çalmasıyla oturduğu yerden kalkıp kapıyı açtı. Karşısında adamı görmesiyle gülümsedi.

"aybike iyi misin?"

Aybike kaşlarını çatarken yüzüne gelen saçını kulağının arkasına sıkıştırdı.

"Aybike duyuyor musun beni?"

genç kadının başının döndüğünü hissederken duvara tutunup zorla konuştu.

Sendin. Beni kurtaran sendin. Hatırladım seni.



Dostlarımmmm

Nasılsınız??

Geçmişte aybike'yi kurtaran kişinin Berk olduğu ortaya çıktı.

Diğer bölüm her şeyi daha net anlayacaksınız

Sizi seviyorum kendinize iyi bakın 🤍

Sarmaşık | AyBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin