Genç kız masasına oturduğunda önlerine gelen cinayet dosyası ile keyifsizce söylendi.
kadın cinayeti..
Aybike okkalı bı küfür savurduğunda Kaan da kadın gibi hissediyordu. öfkeli, çok öfkeli.
Olay yerini incelemek için gittiklerinde. Sağ avcunda kendi yarasına benzer bir yara olduğunu görünce korkuyla kaana baktı.
"sen de görüyor musun ? yoksa aklım bana oyun mu oynuyor?"
Kaan tedirgince kafasını salladı.
"saçma bir tesadüf bu Aybike anlıyor musun sadece saçmalık"
Aybike midesinin bulmadığını hissederken hemen bir ağaç köşesine gidip midesini boşaltmıştı.
***
Herkes geniş masanın etrafında oturmuş sohbet ediyordu.
Asiye kadının koluna dokunup konuştu.
"Aybike? sen de bize eşlik etsene"
Aybike zoraki bir şekilde gülümseyip içkisini kafasına dikti.
Doruk, asiye, Ömer, kaan hepsi toplamış kadının moralini yerine getirmeye çalışıyordu.
"Aybike keyifsizce çantasını alırken kendisine yönelen meraklı bakışlarla döndü.
"arkadaşlar ne olur kusura bakmayın çok yorgunum"
Arkadaşları anlayışla kafa salladılar.
***
Genç kadın yorgunca kendini koltuğa bıraktığında ev sıcak olmasına rağmen titriyordu. Bugün buldukları kadını düşünüyordu. Acaba gerçekten bir tesadüf müydü? Zaten doktor hapishanedeydi, belden aşağısı felçti. Yürüyemezdi.
"offf, biraz daha düşünürsem aklımı kaçıracağım ben, en iyisi uyumak".
Aybike odasına çıkıp usulca yatağına girdiğinde çekmeseinden aldığı uyku ilacıyla bakıştı. Uzun zaman olmuştu almayalı ama uyuması lazımdı, çok yorgundu. Baş ucunda ki sudan bir yudumla içmişti ilacı.
***
Genç kadın kendisine gülümseyrek yaklaşan adama bakıp olduğu yerde doğruldu.
"merhaba resmen tanışmadık, Berk ben"
"merhaba Berk, Aybike ben de"
Berk Güldüğüne Aybike anlam verememişti.
"neden güldün?"
"afedersin" dedi Berk kadının yanlış anlamasını istemezdi. "seni zaten ismen tanıyorum yani Ankara'da büyüklerimden dinledim hikayeni, hem Orhan başkomiserim kızısın, kendisi efsane bir polisti"
Aybike olumlu anlamda başını salladığında gözleri dolmuştu.
"affedersin Aybike ya ben böyle dan dan konuştum ama, seni üzmek istememiştim"
"sorun değil, sadece bu ara zor bir dönemden geçiyorum, seninle ilgili değil"
"gençler hadi! ihbar geldi" dedi doruk silahını beline yerleştirken herkes araça ilerken Aybike gülümseyip ayağa kalktı.
"hadi gidelim "
"gidelim"
***
Aybike sigarasıdan derin bir nefes alıp arabanın kaputuna yaslandı. Duyduğu adım sesleriye göz ucuyla baktı. Berk kadın gibi kalçasını arabanın kaputana yasladığında kadının henüz bir iki nefes aldığı sigarayı aldı dudaklarından ve hemen kendi dudaklarının arasından götürdü.
Aybike şaşkınlıkla bakakalmıştı.
"istesen pakketten verirdim, Berk komiserim" diye söylendi.
Berk içine çektiği dumanı dışarı verirken bakışlarını kadına çevirdi.
"senin içtiginden içmek istedim'
Aybike adamı duymamazlıktan gelirken yaktığı sigarasından nefes aldı.
Başı ağrıyordu, başı gerçekten çok ağrıyordu.
"aynı şekilde öldürülmüş"
Berk kafasını salladı. Bu tüm yaşanılanların kadına zor geldiğini biliyordu. ne yapacağını bilemez halde bedenini kadına döndürüp sigarasını yere attı. botun ucuyla ezip kadının ellerini tuttu. Sağ avuç izinde ki yarayı parmak ucuyla severken, Aybike hipnotize olmuş gibi adama bakarken bakışları buluştu.
"duygularını saklama Aybike, ağlamak istiyorsan ağla, korkmak istiyorsan kork, yakıp yıkamak istiyorsan yap. ben senin yanındayım, hep yanında olucam"
Kadın hiç bir şey söyleyemezken adam kendisini çekip sarılmıştı.Daha bir kaç gün önce hayatına giren bu adamın sarılışı nasıl bir kadar iyi hissettire bilirdi.
Dostlarımmmm
Nasılsınız ? sohbet edelim💜
sizi bilmem ama ben havalimani sahnesinde kaldım ❤️🩹
Yorumlarınızı eksik etmeyin, ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarmaşık | AyBer
Action"kendi gölgenden bile kork Aybike eren, çünkü sevdiklerinden biri senin ölmeni istiyor, çünkü sevdiklerinden birisi benim yetiştirdiğim bir çırak"