kitap düzenleniyor
öylesine düşünmeden yazdığım bir kitaptır yorumlarınızı ona göre yazarsanız sevinirim.
"ablacım namaz vakti geldi haydi gel ."
sabah ceylanın sesiyle uyandım gözlerimi zar zor açmıştım biraz yatak da oyalandıktan sonra lavabo ya gidip güzel bir abdest aldım. bu gün güzel bir gün olur diye dua ettim hayatımda bazı sorunlar vardı, babam evlenmemi istiyordu ve başka istemediğim bir insanla, her zaman namazda hayırlı bir eş dilerdim bir sevdiğimde vardı evet ama ne o benim olur ne de ben onun olurdum ama pes de etmezdim çünkü savaşma ya değerdi o benim için hayırlısı ise olurdu sabır her şeyin yoludur ne demiş ayet de "Ey iman edenler! Başınıza gelecek her şeye sabretmekle ve namaz kılmakla Allah'tan yardım isteyin. Allah sabredenlerle beraberdir."
namazımı kılıp aşağıya indim. annem güzel bir sofra hazırlamıştı
"günaydın annem" annemle aram çok iyiydi babamla bu kadar olmasa da "günaydın kızım bugün camiye git istersen kızım ,belki kerem oğlumun sana ihtiyacı vardır. " annem kerem derken bile içim kıpır kıpır oluyordu kerem bizim köyün imamı o aşık olduğum adam annemde biliyordu ne saklardımki ondan gidicektim keremi uzun zaman sonra görücektim çocuklara ders vermesinde bende yardım edicektim.
saat sekize geliyordu ders saati yaklaşıyordu yukarı çıkıp üstümü değiştirdim yeşil bir bluz altına da etek giydim annemi ve ceylanı öptük den sonra evden çıktım.
Ecrinin giydikleri temsili
yeşilliğin içinde yürümek iyi gelmişti ne sessizdi bugün yabancı gibiydim uzun yolun ardından camiyi görmüştüm çocuklar kapanın önünde bekliyordu diğerleri oyunlar oynuyordu ne kadarda güzellerdi "emine güzelim napıyorsun kerem hoca nerde" bana yeşil gözleri ile baktı "içerde bizde şimdi gircektik" ona gülümsedim hepsini topladım ve içeri geçtik. keremin gözleri beni buldum "hoşgeldin ecrin hanım " "hoşbuldum kerem hocam başlayalım isterseniz" tebessüm ile konuştu "olur buyrun önden siz" başımı sallayıp çocukların yarısını ben aldım yarısını o aldı 1 saat çalışmıştık zaman ne çabuk geçmişti anlamamıştım bile kerem hala çalıştırıyordu yere oturup düşündüm dalmıştım telefon sesi ile kendime geldim arayan annemdi"alo anne" duyduğum şey ile şaşırmıştım başladı benim babam ile mücadelem
"NE GÖRÜCÜMÜ"
HELOOO arkadaşlar hikayem düzenleniyor dediğim gibi lütfen saçma ve gereksiz yorumlar atmayın cevap vermekten yoruldum siz bana nasıl davranırsanız aynı karşılığını alırsınız teşekkürler sevgiyle kalın :)
Kerem❤️ecrin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMAM BEY
Teen Fiction"Ne yani anne bir imama aşık oldum kötümü ettim" İyi ettin kızım da o imam senden 3 yaş büyük seni istermi seni severmi. deyip, deyip moralimi bozuyordu. Beni seviceğini biliyordum dualarımda hep o vardı Allah onu bana nasip etsin derdim. belki o im...