imam bey-9

2.2K 69 10
                                    

sabah keremle birlikte kalkıp namazımızı kıldık, kuran  okuduk. o biraz daha uyumak istiyordu. o yatağa geçip uykusunun keyfini çıkartıyordu bense kahvaltı hazırlayacaktım nedense kahvaltıya çok önem veriyorum. bugün keremin halası ve kuzeni gidecekti kuzenin gitmesi benim için iyiydi yoksa daha fazla dayanamazdım her zamanki gibi güzel bir kahvaltı hazırladım annemin yanına gidicektim çok özlemiştim onu, babam zaten beni merak bile etmiyordu eminim. ama bu benim umrumda bile değildi. güzel bir kahvaltı hazırlamıştım aylin ve halası yani esma ablada kalkmıştı ben gidip keremi kaldıracaktım ama gördüğüm şeyle gözlerim baya bir açılmıştı aylin kapının arasından kocama bakıyordu nasıl bir  terbiyesizlikti bu ve keremin üzerinde hiç bir şey yoktu.

"napıyorsun burda aylin kerem müsait olmaya bilir yaptığın şey yanlış" bana tedirgin bir şekilde bakıyordu "kusura bakma ben seni arıyordum" kesinlikle deyip azımdan geveledim keremin yanına giderken bilerek kapıyı açık bıraktım onun hala orda olduğunu biliyordum bilerek kereme daha çok yanaştım .

" kocacım kalk hadi kahvaltı yapıcaz" kerem gözlerini yavaş yavaş açıyordu bana bakarak güldü. o dudaklar ne güzeldi öyle keremin dudaklarını öpmeye başladım onunda hiç bırakası yoktu gibi daha çok öptü beni yatağa çekti ve altına aldı "canım karım bu ne güzel bir uyandırma şekli" "hadi kalk kalk ayıp oluyor "deyip onu zorla yatak dan çıkarmayı başardım.

Güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra kerem halasını ve aylıni havalimanına bıraktı. Kerem ordan camiye gitti.

Evi güzelce temizledikten sonra
annem gile gittim. Evin önüne gelmiştim zile basıp kapının açılmasını bekledim. Annem kapıyı açtı ve ona sıkıca sarıldım. Onu özlemiştim.

"annem çok özledim seni" annem gülen bir suratla konuşmaya başladı
"kızım bende seni özledim gel içeri kapıda kaldın" dedi evimi bile özlemiştim ceylan ve Yusuf evdeydi, beni gördüklerinde çok mutlu oldular. Annem ve Ceylan'la güzel bir kahve içtik o sırada yusuf  soğuk kahve içiyordu.

"kızım evliliğin nasıl gidiyor? mutlu musun?"
Anneme bakarak konuşmaya devam ettim " güzel gidiyor annecim mutluyuz Allaha şükürler olsun"
Ceylan bana bakarak lafa atladı
"ablaa çocuk yapma çalışmalarına başladınızmı?" İçtiğim kahve boğazıma kaçmıştı Yusuf  altdan altdan gülüyordu ah rezil olmuştum
Akıllarınca ablaları ile dalga geçiyorlardı. Annem söze girdi "kız ceylan öyle şey söylenirmi ulu orta Yusuf burda" yusuf gülerek lafa atladı " yok ya ben burda değilim siz takılın" çocuğada rezil olmuştum Mehmet kahvesinin son yudumunu alıp odasına gitti annem konuyu tekrardan açtı "kızım varmı böyle bişey" annem bu soruyu ciddi sormuştu oysa evleneli bir iki hafta olucaktı neydi bu aceleci halleri daha gezicektik halbuki. "anne olur elbet ama şuan değil" annem kafasını sallayıp onayladı çok geç oluyordu eve gidip yemek yapmam gerekiyordu hem giderken de camiye uğrayıp ona bakardım "anne ben kalkayım artık evdede bişey yok yemek yapmam lazım" annem kafasını salladı "tabi kızım git yap yemeğini" yusuf ve Ceylana sıkı sıkı sarıldım nede özlemiştim onları.

Evden çıktıktan sonra camiye doğru yürümeye başladım caminin içine girdiğimde kerem orda bir kadınla oturuyordu ama kadın dediğim Ayşe o günki konuştuğu kadındı neydi bu kadının amacı neden her baktığım yerde bu kadın vardı  yavaşca onlara doğru ilerledim.

"kerem ben geldim" sinirliydim ona hem de çok. neydi bu kadının derdi
"hoşgeldin gel otur bişeymi oldu" neydi şimdi bu neden bana karım demedi soğuk davrandı sebebi neydi
"hoşbuldum Ayşe hanım merhaba her gördüğümde buradasınız" Ayşe hanım kafasını bana çevirerek konuştu "evet kerem bana ders veriyor" kerem dedim içimden neydi bu nasıl buna cesaret ederdi. Biliyordu o  kadını sevmediğimi "afedersiniz ama kerem deme hakkını nerden buluyorsunuz hemde evli barklı bir adama" "yanlış anladın beni ecrin hanım bu kadar abartmaya gerek yoktu" aşşalayıcı bir ifade ile güldüm. "ecrin hadi gidelim zaten bıtmişti ders" neydi bu ecrin filan onu dinlemeden araba ilerledim canımı sıkmıştı bu olay bi Aylin bide Ayşe ne oluyordu.

Kerem arabayı sessizce sürüyordu tabiki susardı haklı olduğu bir durum yoktu sessizliği bozarak "hayır nerde görülmüş bir imamın kadına ders verildiği" kerem yola bakarak konuştu "haklısın ama çok ısrarcı davrandı bende kabul ettım" sinirle ona döndüm " okadar ısrarcıysa öğrenmekte bende öğrete bilirdim"
"haklısın karıcım kendimi nasıl affeddire bilirim sana" "noldu kerem bey Ayşenın yanına da ecrindik şimdimi aklına geldi karın olduğum"
Ona ilk defa bu kadar sinirlenmiştim kerem bianda elimi tutup elimin üstünü öptü. " özür dilerim karıcım hadi gel bugün dışarda yemek yiyelim" onu bunla affedicemi düşünüyordu ama affettim dayanamıyorum aramın bozuk olduğunda  kırmızı ışıkta durduk kerem bian yüzüme yaklaşarak şunu dedi "sen benimi kıskandın" sinirli bir şekilde " evet" dedim dudaklarından bir kahkaha koptu benle eğleniyordu bende dayanamayıp gülmeye başladım seviyordum bu adamı "lütfen bidaha kadınlara ders verme senin tek kadının benim" kerem bana bakarak dudağımın köşesine bir buse kondurdu içim ister istemez yumuşamıştı bi anda korna sesleri çaldı yeşil ışık yanmıştı kerem arabayı sürmeye başladı.

Bi süre sonra restoranın önüne gelmiştik dışardan çok lüks gözüküyordu "imam bey bu kadar güzel bir yere geleceğimizi söyleseydin daha özenli giyinirdim" keremin gözleri beni buldu "senin her halin güzel karıcım" bu adamın iltifatları bir gün beni öldürecekti.

Güzel bir  manzarali köşeye geçmiştik bana öyle güzel bakıyorduki yanaklarım kızırmıştı sipariş verdikten sonra lavobaya gitmek için ayağa kalktım.

Yazarın azından anlatım
Ecrin lavaboya gidicek iken kerem sordu nereye gidiyorsun ecrin lavobaya gideceğini söyledi bir garsona lavabonun nerde olduğunu sorarak lavabonun yolunu tutdu.
Aynaya bakarak eşarbını düzeltti ellerini yıkadıktan sonra lavobodan çıktı üstünü düzelterek yürüyordu bian biri omzuna çarpmıştı o sarsıntıyla çantası yere düşmüştü içindeki herşey dağılmıştı o hızla eğilince kafaları birbirine çarpmıştı.

Keremin azından anlatım
Yemeklerimiz gelmişti ama ortalıkta ecrin yoktu kaç dakka geçmişti ve hala gelmemişti. Merak edip bakmaya gittim gördüğüm şey karşısında şoka girmiştim  ecrinin kolunu yani bileğini yabancı bir adam tutuyordu neydi bu samimiyet onları böyle samimi tutan şey neydi hızla ecrinin yanına gidip onu incitmeden ayağa kaldırdım o ne cüreetle benim karıma dokunurdu kibarca ecrine ne olduğunu sormuştum ecrin şöyle cevap vermişti "beyfendi ile çarpışınca çantam yere düştü eşyalarım dağıldı beyfendi de
bana yardım etmek istedi" bu adamı bîr yerden gözüm ısırıyor ama nerden " tamam karıcım" ecrinin yere düşen eşyalarını toplayıp ayağıya kalktım "hadi gel karıcım siparişlerimiz hazır soğumasın" diyip ecrinin elinden tutup masamıza gittik bu durum benim içimi huzursuz etmişti ben daha kendi karıma dokunmayı çekinirken başka adamlar karıma dokunuyordu.

Ecrinin azından
Ne olduğunu algılayamadan kendimi masada bulmuştum. "kerem yanlış algıladıysan özür dilerim" kerem bana bakarak "senin bir suçun yok bebeğim olur böyle şeyler hadi soğumadan yemeğini ye. Güzel bir akşamdan sonra arabada uyuya kalmıştım eve nasıl girdiğimi bile hatırlamıyordum bianda kendimi yatakda buldum keremin kollarında uyuyordum kulağıma güzel bir fısıltı
"seni seviyorum ecrin aslan"
      
Yorucu bir günden sonra iyi gelmişti
Bende seni seviyorum kerem aslan dedim içimden

Güzel bir günün fotoğrafları


Selam okurlarım
Nasılsınız?
Şöyle bir karar aldım eğer sizde fikrimi kabul edersiniz sizede danışmak istiyorum bölümleri kısa bulduğunuz için haftada bir kere sizin seçtiğim bir günde her zaman o gün atılacak kabul ederseniz bunun yapmamın sebebi bölümleri daha uzun tutmak fikirlerini paylaşırsanız sevinirim
Saygılarla...
Sizi seviyorum 🌈💗🐣

Bölümü nasıl buldunuz?

Ecrin💖kerem

İMAM BEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin