FİNAL

1.7K 54 3
                                    

Aylar sonra
Karnım baya bir büyümüştü Mehmet ve ceylanın düğünü geçeli çok olmuştu doğumum yaklaşmıştı ve ben heyecanla ikizlerimi bekliyordum evet ikizlerim olucaktı biri kız biri erkek di
Eliz Ediz isimlerini çoktan koymuştuk zaman su gibi akıp geçmişti onları canla kucağıma almak isityordum bugün hep birlikte Mehmet ben ceylan ve kerem yemeğe gidicektik keremle güzelce hazırlanıp dışarı çıktık aslında doğumum yaklaştıkça daha çok korkuyordum dışarı fazla çıkmamam gerekiyordu heran herşey olabilir demişti doktor "Mehmet nereye gidicez" "ilerde güzel bir yer var yenge oraya gidelim" demişti arabaya binip oraya sürdü kerem güzel manzaralı bir yerdi çok da esiyordu aslında yemeklerimizi seçip sohbet etmeye başladık. "yenge ne zaman geliyor bunlar sevelim biraz" hep birlikte güldük "Ay inşallah elime sağ salim gelirler" yemekler gelmiş manzarayı seyrediyorduk karnıma bian bir sancı girdi doğuruyor olamazdım dimi tekme atıyordu "ah" "Aşkım noldu iyimisin" demişti kerem ama ağrım çoğalıyordu" "kerem ah tekme atıyor"
"ablamın doğumu başladı Mehmet arabaya koş getir" ağrılarım çoğalıyordu arabanın içinde bağırdıkça bağırıyordum ama olmuyordu "sedye yokmu doğum oluyor" sedyenin üstünde sızlanıyordum ben hiç böyle hayal etmemiştim keremin elini sıkıca tutuyordum o elimi doğum haneye girerken bıraktım içim buruktu.

"ahhh olmuyor yapamıyorum" doktur ıkın dedikçe ıkınıyordum ama olmuyordu en sonunda bir ağlama sesi geldi ben göz yaşları ile ona bakıyordum bebeğim ikisi de çok güzellerdi allahım iyiki onları bana nasip etti.

Odaya alındığımda kereme sıkıca sarıldım "geçti güzelim bu acıyı sana yaşattığım için özür dilerim" bitmişti bu acı onları şimdi kucağımıza alıcaktık ne güzel bir histi bu.

1 ay sonra
"kerem anne dicek bırakta anne desin Ediz baba desin" keremle kavga ediyorduk kim baba dicek kim anne dicek diye Ediz aynı babası gibiydi eliz bana benziyordu ikiside çok güzellerdi hayat çok güzel gidiyordu ailemiz büyümüştü bianda diceğim oki güzel bir hikayenin sonuna geldik hiç bir şey için geç değil sabredin ve istediğinizi alın seviyorsanız pes etmeyin size bu kitabın okumanın faydası bu olur pes etmemek çabalamak herşeyin yoludur Allaha emanet olun.

İMAM BEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin