imam bey-5

3.4K 105 40
                                    

oy vermeyi unutmayın lütfenn

söz olalı 1 hafta olmuştu, keremle birbirimize alışıyorduk ne fazla ne çoktuk. bi haftadır görmüyordum camide çalışıyordu . bugün bir cesaret edip gidecektim. özlemiştim onu kara gözlerini bana bakışlarını. ceylan da bugün okula gitmişti gitmemiş olsaydı onu da götürecektim namazımı kılıp üstümü giyinip caminin yolunu tutdum çok heycanlıydım kahvaltı etmemiştim annem bugün erkenden teyzeme gitmişti sebebini bende bilmiyordum fırına girip poğaça aldım. acaba o severmiydi poğaçayı daha ne sevip sevmediğini bile bilmiyordum bu adam benim kocam olacaktı bide. caminin kapısının önüne geldiğimde kerem bir kadınla konuşuyordu çok ciddilerdi kadın çok tanıdık geliyordu kimdi ki o ne konuşuyorlardı acaba gitsem ne olurdu ki hayır ecrin bur da kendi kendine konuşacana niaşanlının yanına gitsene yada dur ya özelse ne özeli ya o benim kocam olacaktı dimi kendimi tutamayıp yanlarına gittim.


  caminin kapısının önüne geldiğimde kerem bir kadınla konuşuyordu çok ciddilerdi kadın çok tanıdık geliyordu kimdi ki o   ne konuşuyorlardı acaba gitsem ne olurdu ki   hayır ecrin bur da kendi kendine konuşacana niaşanlının yanına gitsene yada du...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ecrinin giydikleri


hemen yanlarına koşar adımlarla gittim 'selamünaleyküm' diyerek lafa girdim keremin gözleri beni buldu ah o gözleri ne özlemiştim. ikisi aynı anda aleykümselam dediler kereme bakarak konuştum" k-erem seni görmeye geldim poğaçada aldım bize bu hanımefendi kim" dedim kerem gözlerini açmış bana bakıyordu tabi o kızda bakıyordu. kerem lafa girdi "ayşe hanım sohbete gelmiş."aman gelmese olmazmış " öylemi sohbete anladım " benim kim olduğumu neden söylememişti yada ben çok mu kıskancım." ben çocuklara bakayım" içeri koşar adımlarla geçtim galiba ben kıskanmıştım kıskanmak bile güzelmiş aşk çok güzel bir şey kızlar.

ben çocuklarla ilgilenirken kerem içeri girdi onun geldiğini görünce poğaçaları açıp tabağa koydum acaba çok mu abartmıştım "kerem gel iki bir şey " kafasını sallayıp yanıma geldi "şey kerem bir şey sormak istiyorum" gözlerini bana çevirdi " tabi ecrin sor" konuşmaya başladım "eğer orda üstüme vazife olmayan bir şey dediysem özür dilerim" güldü " hayır sakın böyle düşünme sen benim karım olacaksın yarın imam nikahı kıyılacak ALLAH katında karım olacaksın böyle şeyleri çıkar aklından". haklıydı yarın kıyılacaktı kafamı sallayıp poğaçamı yedim ders bitmişti arabayla beni evime kadar bırakıp gitti yarın nikahımız vardı ALLAH katında kocam olacaktı seni çok seviyorum kerem aslan dedi ecrin.

seni seviyorum ecrin aslan dedi kerem.


yorum yapmayı oy vermeyi unutmayınn

İMAM BEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin