İmam Bey-3

4.3K 148 24
                                    

Sabah gözlerimi horoz sesiyle açtım ağlamaktan gözlerimi açamaz haldeydim. Kerem halledicem demişti ama ne yapabilirdim en fazla . Aşağıdan konuşma sesleri geliyordu hemen üstüme bişiler atıp aşağıya indim "gülsüm bak ecrinde uyanmış" gülsüm teyzenin burda ne işi vardıki gülsüm teyze kerem hocanın annesiydi "hoşgeldin gülsüm teyze " diyip yanına gittim sarıldım onu çok seviyordum bana çok iyi davranıyordu "kızım artık teyze yok anne var" bir an şok geçirdim azım açık kaldı sizde duydunuz dimi gülsüm teyze yok pardon annem yok dur ne diyorum ben bana dediki anne de . Şaşkınlığımı atlatıp konuşmaya başladı"gel kızım senle bir konuşalım" diyim yanına çekti beni "kızım sen bu babanın istediği adamla evlenmek istiyor musun" hayır deyip kafamı salladım gülsüm teyze lafa atladı "bizim kerem varya ben sizi çok yakıştırdım allahın izniyle seni ona isteyelim diyoruz" bir an çok şaşırdım çok da mutluydum sevdiğim adamla evlenmek ama o beni seviyor muydu, gülsüm teyzeye kafamı çevirdim ve cevabımı verdim.

"Gülsüm anne artık annemsin ben bu işi istiyorum" dedim yüzünde güller açtı kahve içip sohbet ettik bir süre. gülsüm teyze geç olmaya başladı diye eve gitti ceylanda o sırada okuldan geldi ve her şeyi ona anlattım oda çok mutlu oldu. camiye gidemedim çünkü çok utanıyordum. Peki bu meseleyi babama nasıl söylicektik annemin yanına aşağıya indim "anne bişey dicem babama nasıl söylicez" deyip anneme baktım "ben halledicem kızım bir şekilde sen yeterki sevdiğine kavuş" anneme sarılıp odama çıktım.

"Ceylan moralinmi bozuk senin bişeymi oldu" diye sordum "dersler abla biraz kötüde o yüzden" yanına gidip sarılıp destek oldum" ben hep burdayım unutma destekçinim pes etmek yok Yusuf burda değil. Ama ben burdayım oda yakında burda olucak merak etme hep birlikte."

Akşam yemeğini yemiştik annem babamla konuşcağını söylemişti ama ben korkuyordum ben bağırma sesinden bile korkardım tranmva gibi bir şey bu sesleri duymamak için yukarı çıkıp yatağıma girdim"
Telefonuma bir ses düştü

Yeni bir bildirim
Hemen girip baktım

İmambey=allahım izniyle yarın istemeye geliyoruz.

Yarın mı daha elbisem yok du bile bunu ona diyemezdim de ama bir şekilde halledicektim

Siz=Bu kadar hızlı düşünmemiştim bir anda her şey değişti teşekkür ederim

İmambey=sözümü tutdum halledicem demiştim herşey yoluna giriyor.

Siz=teşşekür ederim:)

İmambey=ne demek:) ✅✅

Yarin istemem var ve çok mutluyum İmam beyimizi alıyoruz İmam beyinde dediği gibi herşey yoluna giriyordu unutmayın
Allah seni nasibin olana saklıyor çektiğin cefa senin olacak. Herşeyin önceliği sabırdır...

İMAM BEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin