imam bey- 13

1.3K 56 5
                                    

"kerem kalk artık üstümden vallahi boğulcam" kerem gözlerini açmış bana gülüyordu "tamam tamam kalktım ama sana bu sefer kıyamadığım için yoksa kalkmam biliyorsun" ona gülerek cevap verdim" öyledir imam bey ben bizim için kombin seçicem sen bekle burda" ben keremi arkada bırakıp bizim için güzel bir kombin seçtim keremin yanına geçip ona giyceklerini verdim ikimizde giyinince kahvaltı etmek için aşağıya indik karşıya baktığımda ceylanın morali bozuk gibiydi bişeymi olmuştu kardeşimi yanlız bırakmıştım en kısa zamanda onla konuşmalıydım.

"kahvaltı söyledinizmi" demişti kerem mehmetde ona cevap verdi "söyledik abi gelir birazdan" ben Ceylana ya bakıyordum gözleri kıpkırmızıydı ne olmuştu bu kıza. "Ceylan benle lavaboya gelirmi sin ablacım" baka bakıp biraz düşündükten sonra konuştu "tamam abla geliyim".

Lavaboya geldiğimizde onla konuşmaya başladım "ablacım noldu ne bu halin birşeyin varsa söyle" bana kafasını sallamıştı bişey olduğunu biliyordum ama söylemiyordu "Ceylan anlat ablacım bişey var biliyorum" kırmızı gibi olan gözleri ile bana baktı bana bianda sarılıp konuştu "abla Mehmet beni hiçmi sevmicek beni sevsin korusun istiyorum ben onu istiyorum biz olalım istiyorum" çok kırılmış belliydi bu duyguyu en çok ben anlardım başka kimse değil "tamam ablacım şimdi ağlamayı bırak bana bak pes etme istediğinin sonuna kadar git al istediğini emin ol oda seni seviyor ama duyguları karışık diren ve yap tamamı sana güveniyorum şimdi gidiyoruz masaya ve mutlu duruyorsun. Bana kafasını salladı" teşşekürler abla."

"ecrinim bişey yok demi" demişti kerem masaya gelmiştik ama onlara hiç bir şey demicektim ceylanın bu durumu düzelticeğinden emindim. "yok bişey keremim yemekler gelmiş haydı başlayalım" güzel bir kahvaltıdan sonra balonlara binmek için yola koyulduk hepsi güzel gözüküyordu herkes ayrı ayrı ikili balonlara bindiler "Aşkım bu çok güzel" kerem gülerek bana cevap verdi "emin ol sen daha güzelsin" bana iltifat etmişti ilk iltifat edişi değildi ama herzaman heyecanlanıyordum ne çok seviyordum ben bu adamı.

Balondan indikten sonra dağ motoruna binmiş onunla gezmiştik baya heyecanlıydı hayatımın en güzel ama yarın tatilin son günüydü.

Yemekler yenmiş çay keyfi yapıyorduk otelin balkonunda kerem telefonla ilgileniyordu neden benle ilgileniyorduki "keremmmmmm" keremin kafası hala telefondaydı" kerem baksana" kerem telefondan başını kaldırıp bakmıştı sonunda.
"efendim" niye soğuk yapıyordu bu ben dururmuyum hiç keremin kucağına oturup şu cümleleri kurdum "kerem aslan çocuk mu yapsak?"

Yürekmi yemiştim ben.


Arkadaşlar merhaba.
Bölümler neden kısa diye yorumlar alıyorum kısa tutmanın sebebi oy vermiyorlar 6 7 kişi veriyor bu sizin elinizde demiştim o yüzden kısa kısa atıyorım bilginize.

İMAM BEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin