1 gün sonra
dini nikah kıymak için bizim eve hasan hoca gelmişti. tabi yanında aileden bir kaç kişi vardı. babamsa hala ortalarda yoktu. bu gidişle düğünümüde gelmeyecekti. annem başıma beyaz türban örttü hasan hoca koltuğa oturtup kendisinide ayaklarının önünde yere oturdu. bende hemen yanına oturdum o kadar heycanlıydımki elim ayağım titriyordu resmen.
hoca bakışlarını ikimizin üzerinde gezdirip en sonda bana kısa bir bakış attı "kızım evleneceğin adamdan istediğin mehir nedir ?" mehir mi? iyide ben bunu hiç düşünmedim ki "araba istiyorum" fısıltılar dönerken keremin kaşlarını çatarak bana döndü. yanlış bişeymi istemiştim. keremin fısıltılı dolu sesi kulaklarımı doldurdu
"hocam siz o kağıda iki metre altın zincir 5 tane bilezik yazın bide" duyduglarım ile çok şaşırdım ben iki metre altını napıcaktım.
hoca dua okuyup bize döndü "mustafa oğlu keremi kocalığa kabul ediyormusun?" "ettim" titrek sesimi zor bela duymuştu millet "kızım daha sesli cevap ver ettinmi? adamın gür sesiyle boğazımı temizledim
"ettim" bu defaki sesim daha duyulur şekildeydi
"ettin mi" acaba tam olarak ne dediğimi anlamıyordu.kaşlarım hafif çatılırken daha yükses sesle konuştum.
"ettim" hocanın bakışları kereme döndü bende ona bakmak istesemde utandığım için birbirine kenetlendiğim parmaklarıma baktım
"kenan kızı ecrini eşin olarak kabul ettinmi?"
"ettim" kerem gür sesiyle bir an bile tereddüt etmeden cevap vermişti.
"ettin mi"
"ettim"
"ettin mi"
"ettim" demek soru üç defa soruluyormuş. hoca konuşmaya devam ederken ben yandan kereme bakıyordum. o da benim gibi heycanlıydı olmalıki ellerini birin kenetlemişti. buna rağmen titreyen ellerini görebiliyordum oda haklı sonuçta hayatında ilk defa evleniyordu. aniden dönüp bana baktı bian irkildim. halbuki hocayı dinliyordu. dudaklarında içimi hoş eden bir tebbesüm oluştu.
"artık allah katında karımsın" hafifçe gülümseyip kafamı önüme eğdim hala bana karım demesine alışamamıştım kerem erkekleri uğurlamaya gittiler kerem gelince birlikte ev alışverişine gidicektik kerem geleli 1 saat olmuştu arabayla gelmiş beni bekliyordu aşağıda keremin kardeşi berra ve burakta vardı ceylanda gelmek istemişti hepimiz binip çarşıya indik. berra suskun bir kızdı fazla sohbet etmiyordu acaba benimi sevmiyordu diye düşünüyordum. mağzaya çoktan gelmiştik "kerem ilk yatak odasını halledelim mi" kafasını salladı elini tutmak istiyordum kocamdı dimi sonuçta tutsam ne olucaktı keremin elini tutup ona yanaştım kerem bana bakıp tebessüm etti herşeyi halledip yemek yedik onunla geçen günler çok güzeldi zaman hızlı geçiyordu yarında resmi olarak nikahımız vardı yarın tam olarak birbirimizin oluyorduk.
seni seviyorum kerem aslan...
kerem ecrinin evi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMAM BEY
Teen Fiction"Ne yani anne bir imama aşık oldum kötümü ettim" İyi ettin kızım da o imam senden 3 yaş büyük seni istermi seni severmi. deyip, deyip moralimi bozuyordu. Beni seviceğini biliyordum dualarımda hep o vardı Allah onu bana nasip etsin derdim. belki o im...