THE PROTECTIVE MAFIA
Hanna sedar dari pengsannya dan dia mendapati tangan dan kakinya diikat.
“LEPASKAN AKU LAH! KAU NAK APA DARI AKU HA?!”
Hanna menjerit sekuat hatinya. Tiba-tiba Hanna terdengar seseorang sedang membuka kunci pintu bilik itu.
“Woahh! Young lady why so aggressive huh?”
Lelaki itu mendekati Hanna dengan sebilah pisau di tangannya.
“Ar..Ar..Aryan???”
Hanna tergagap-gagap melihat wajah lelaki itu.
“Huh, so you already know my name young lady?”
Aryan tanya dengan senyuman smirk di bibirnya.
“Siapa je tak kenal kau! Suami aku tak ada kena mengena dengan kes korang dulu tu! HE DIDN'T KNOW ANYTHING ARYAN!!!”
Tengkingan Hanna itu membuatkan Aryan ketawa besar mendengar kata-kata yang keluar dari mulut Hanna itu.
“Memang atau mungkin dia tak tau apa-apa tapi keluarga dia sendiri yang langgar betul tak? Maksudnya dia pun terlibat dalam hal ni dan walau beribu kali dia cakap benda yang sama, aku tetap dengan pendirian aku! I GONNA KILL DYLAN!”
Jawab Aryan.
“KAU TAK KAN DAPAT ARYAN! KAU TAK KAN DAPAT!!!” Tengking Hanna lagi.
“Ohh I will Hanna, I will”
SEMENTARA ITU DI RUMAH DYLAN
“Tuan? Tuan dah ready ke?”
Pembantunya bertanya kepada Dylan.
“Aku dah lama sedia, kau tunggu Aryan! KAU TAKKAN TERLEPAS KALINI ARYAN!”
Dylan dan pembantunya keluar dari rumah dengan senjata yang lengkap dan terus pergi ke lokasi Hanna berada. Mereka tiba di lokasi itu dan mereka berdua berpecah mengikut rancangan mereka.
Dylan mengetuk pintu rumah kosong yang Aryan mengurung Hanna itu.
“Siapa pulak yang datang ni?”
Aryan bangun lalu membuka pintu itu.
“ARYAN MANA ISTERI AKU HA?! MANA DIA!”
Dylan menengking Aryan sambil mengacukan pistol ke arah Aryan.
“Wow Dylan! Cepat betul kau bertindak ya! Aku tak bagi apa-apa information lagi tapi kau dah datang dulu, so fast action!
Jawab Aryan.
“Mana isteri aku Aryan! Lepaskan dia! Dia tak bersalah dalam hal ni!”
Dylan tengking Aryan lagi.
“Memang dia tak bersalah tapi au saja tangkap dia supaya kau datang jumpa aku setelah sekian lama selepas aku tikam kau Dylan!”
Jawab Aryan dengan nada suaranya yang tenang tidak takut akan Dylan.
“JUST SHUT UP YOUR MOUTH AND GIVE MY WIFE BACK!”
Tengkingan Dylan sudah tidak dapat mendapat menahan marahnya lgi terhadap Aryan.
“Sure Mr.Dylan, But you have to face me first before you can meet your beloved wife Dylan! Fight without weapons”
Aryan jawab.
Dylan mencampak senjatanya dan terus berlawan dengan Aryan.
Sementara mereka berdua bertumbuk, Pembantu Dylan mencari laluan masuk dari belakang dan pintu belakang tidak berkunci.
“Puan Hanna? Puan kat mana?”
Pembantunya mencari Hanna di sekitar kawasan.
Pembantunya terdengar suara Hanna dari bilik belakang dan pembantunya menembak tombol pintu itu sehingga tercabut.
Aryan mendengar tembakan pembantu Dylan itu terus mengeluarkan pisau dari seluarnya itu lalu menikam kaki Dylan dan terus pergi ke bilik belakang meninggalkan Dylan disitu.
“Puan Hanna, Puan okay?”
Pembantunya menolong Hanna membuka ikatan di tangan dan di kaki Hanna.
“Saya okay, tuan awak mana?”
"Tuan ada, dia tengah berlawan dengan Encik Aryan"
Pembantunya jawab.
Semasa pembantunya membuka ikatan di kaki Hanna, Aryan dari belakang mengetuk kepala pembantu Dylan dengan batu bata merah sehingga pengsan.
"ARYAN!! KAU TAK KAN TERLEPAS!"
Hanna tengking dan menjerit apabila Aryan menariknya sehingga dia tersandar ke dinding
“KAU DIAM PEREMPUAN! SEKALI LAGI KAU BUKAK MULUT AKU TIKAM KAU!”
Aryan tengking Hanna sambil menghalakan pisau ke leher Hanna.
YOU ARE READING
THE PROTECTIVE MAFIA [EBOOK & BAKAL TERBIT]
Acción⚠️SHORT STORY⚠️ THE PROTECTIVE MAFIA SINOPSIS **KARYA PERTAMA** Action & Romance -ARYAN FARAAZ- Seorang lelaki yang baran, tidak berhati perut dan pakar dalam senjata tajam iaitu pisau dan pedang. Sesiapa sahaja yang mencabar dia pasti dia akan memb...