මම කලිනුත් කිව්වනේ මොන දේ කරත් ප්ලෑන් එකක් ඔයාලට තියෙන්න ඕනේ.
අනිවාර්යයෙන්ම ඔයාලා ඔයාලගේ දවස් එකින් එක ප්ලෑන් කරන්න ඕනේ.ඉස්සර මම මේක කරේ හිතින්.මම උදේ නැගිට්ටම හිතාගන්නවා මම මේ මේ ටික කරනවා අද දවසට කියලා .
නිදාගන්න යන්න කලින් කොහොම හරි මම ඒ ටික කරනවාමයිපස්සේ කාලෙකදි මම ඒවා පොතක ලියන්න ගත්තා. එතකොට මට satisfied වෙන්න පුළුවන් බලන්න මම අද ප්ලෑන් කරපු ඔක්කොම කරලනේ කියලා . ඒවගේ දේවල් වලින් තමන්වම සතුටු කරගන්න.එතකොටයි අපේ topic එකේ තියෙන විදියට process එකට ආදරේ කරන්න පුළුවන් වෙන්නේ.
හරි ඔන්න යට තියෙන්නේ මගේ වීක්ලි ප්ලෑනර් එක
මම ඕක ගත්තේ @Dreamy design.lk shop එකෙන්. ඉතින් ඇත්තටම මෙහෙම එකක් අත්යාවශ්යම නැහැ. පොඩි නෝට් බුක් එකක් හරි ස්ටිකි නෝට්ස් හරි , කොලයක් හරි තිබ්බත් හොඳටම ඇති.ඔයාලට පුළුවන් ස්ටිකි නෝට් use කරනවා නම් ඒක මේසේ ඉස්සරහින් ගහගන්න.
මේ to do list එක ඔයාලා හදන්න ඕනේ ඔයාලා නැගිට්ට ගමන්මයි. මේකේ පාඩම් කරන ඒවට අමතරව කාමරේ අස් කරන්න ඕනේ , පොත් මේසේ අස් කරන්න ඕනේ වගේ දේවල් ලිව්වට කමක් නෑ. හැබැයි අහවල් kdrama එක බලන්න ඕනේ කියලා ලියනවා එහෙම නෙමෙයි 😂
හරි ඔයාලාට පුළුවන් මේකට එක එක task ඇතුළු කරන්න.
මම දන්නේ නෑ ඔයාලා දවසකට කොච්චර සබ්ජෙට්ස් ප්රමාණයක් පාඩම් කරනවද කියලා .. මට නම් එකම subject එක දවසෙම පාඩම් කරන්න බෑ. මට කම්මැලි හිතුනම මම subjects මාරු කරනවා. නැත්තම් උදේ එකයි රෑට වෙන එකකුයි බලනවා.
ඔයාලා ඔයාලට මෙතෙක් කරපු හුරු විදියට ඒක ඇරේන්ජ් කරගන්න.
දවසකට කරන්න පුළුවන් වැඩ ප්රමාණයක් ඕකට දාගන්න හරිද ? නැත්තම් ඔයාලා අප්සට් යයි අනේ මේක කරගන්න බැරි වුණානේ කියලා. (මගේ උඩ list එක බැලුවොත් පෙනෙයි wednesday එක task එකක් complete කරලා නෑ කියලා . එදා මට මහන්සි වැඩි කමට නින්ද ගියා. 😶)Eg : දැන් හිතන්න මම අද බයලොජි පාඩම් කරන්න ගන්නවා කියලා අරකේ ලියනවා කියලා . හැබැයි ඇත්තටම දවසෙන් එක පාඩමක් පාඩම් කරලා ඉවර කරන්න බැහැ. කම්මැලි හිතෙවි මට .මොනවා හරි වැඩක් වැටේවි . ඒවගේ දේවල් වෙයි. ඒකට විසඳුමක් විදියට ඔයාලා මුලින්ම පාඩම් කරන්න හිතන් ඉන්න පොත අරන් ඒකේ sub topics කියවලා බලන්න උඩින් උඩින්. ඊට පස්සේ එතනින් දෙකක් තුනක් තෝරගෙන to do list එකේ biology කියලා ලියපු තැන පහලින් අර ටොපික් ටික ලියන්න.
මේ වගේ ඔයාලට අදාළ class එකට අනුව , විෂයන්වලට අනුව ලිස්ට් එක හදාගන්න.
මේවා හැඩ කර කර කාලේ නාස්ති කරන්න එපා හොඳේ. දඩි බිඩි ගාලා කටුවට ලියාගන්න ඔය මම ලියලා තියෙනවා වගේ.ඊට පස්සේ එකින් එක අර වැඩ කරන්න. එක වැඩක් ඉවර වුණාම ඒක රතු පෑනකින් කපලා දාන්න අර to do list එකේ.
මේ විදියට මේක නම් කළු සුදු ෆොටො එකක්ඇත්තටම මේ ක්රමේ time table එකක් හදනවට වඩා ඵලදායි. මොකද අපේ මනස වැඩ කරන්නේ කොහොම හරි අරකේ ලියපු ටික ඉවර කරන්න ඕනේ කියලා .
ඔයාලා time table එකක් විදියට වෙලාව දදා මම මේ වෙලාව වෙද්දි මේක ඉවර කරනවා කියලා ඒකේ ලියන්න එපා.
අන්තිම ටයිම් එක ලියන්න .ඒ කිව්වේ ඔයාලා නිදාගන්න යන වෙලාව අන්තිමට ලියන්න. ඒ ටයිම් එකට කලින් කොහොම හරි වැඩ ටික ඉවර කරන්න.ඔන්න to do list එකක් හදලා වැඩ කරොත් අමතක නොකර ගෲප් එකට ෆොටො එකකුත් දාන්න. මොකද එතකොට අනිත් අයත් නිකන්ම මෝටිවේට් වෙයි.
මේ පොත ප්රයෝජනවත්ද ළමයි?
Korean study planner එක ගැන ඊලඟ chapter එකේ ඇති.
KAMU SEDANG MEMBACA
Love For Process
Acakපාඩම් කරන්න කම්මැලි වගේද ? එන්න අපි ආසාවෙන් පාඩම් කරමු..! STUDY TIPS FOR YOU 🍀☁ Lan_Kimra #1 in motivation #1 in study