1. rész!

57 4 0
                                    

- Készen állsz? Te készen állsz?

Bólintas. - Box!


Megszólal a csengő!
Mi jelzi azt hogy indulhat a mérkőzés.
A nézőtér tomból. Az emberek őrülten kiabálnak!
- Végezz vele!
- Üsd szét!
- Te vagy a legjobb!


Fogvédőm össze szorítom. Kesztyüinket össze érintjük , - s indul a meccs!
Látom ahogy egy jobb egyenessel indít az ellenfél. Sikeresen kivédem! Majd egy bal horoggal be verek egyet neki! Tettemre megszédül egy pillanatra majd megrázza a fejét és indul felém újból.
Egy gyórs ütést mér a jobb szememre!
Majd egy jobb bal felütést mérek rá! Mind ezt képzeljétek el lassított felvételben.


- Jeon Jungkook szép ütésekkel bombázza Alfrédót!

- De ne felejtsd el hogy Alfrédó sem hadja magat! Igen szép ütést mért Junkook jobb szemére.

- Igaz. De a mi hazánk büszkeségétől csak jót tudunk várni! Verhetetlen világbajnokunk ki 20. Szorra nyerte meg az aranyövet!

Goongg.
Meg szólalt a gond tehát a feleknek a sarkukba kell menniük. De nem sokáig ugyanis kezdödik a második menet!

- Jungkook ide figyelj rám! Nézz rám.
Figyelek mester. - vigyázz a szemedre! Nézz rám! Vigyázz - a - szemedre! Értetted?
Igen mester vigyázok! - Ne hagyd hogy a csapdájába csaljon! Értetted? Igen értettem!

Goongg...

Vissza állok a helyemre - újra kezdődik a meccs! Sorozatban támadjuk egymást!
Verejtékben és vérben úszó testünk a bizonyíték rá hogy mind ketten nyerni akarunk!
Hatalmas ütések csak úgy csattannak dübbennek. Lassan a második félidőnek is vége!
Ekkór neki futásból felugrom , és a fejére mérek a könyökömmel egy ütést amitől össze rogyik. És arcal a földet mázolja fel!

1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6, 7 , 8 , 9 , 10!      K.O!!!

A közönség felugrik! És torkuk szakadtából üvöltenek!

Éljen! Junkook! Jungkook! Jungkook! Jungkook!

- Hölgyeim és uraim! A ma esti mérkőzés gyöztese ,  ki 21 x - re birtokolja az arany övet!
Az ádáz! A legyőzhetetlen! Országunk dicsősége! Jeeeooonnn Juuunggkoook!

- Meg csináltad Junkook!
Igen mester! Ölel meg és csókolja meg a kesztyűim ami a kezemen van.
- Büszke vagyok rád!
Köszönöm mester!

Miután vissza mentünk az öltözőbe beálltam a zuhany alá. Kezemmel meg támaszkodtam a csempén. És csak élveztem ahogy végig foly a testemen a víz. Hírtelen a szemem szúrni majd fájni kezd. Az a köcsög mind 2 szemem eltalálta. Nem foglalkozva vele száltam ki a zuhany alól majd megtörölköztem és felöltöztem.
Ki érve a kocsihoz ott várt a sofőröm az autó mellet. Meghajól majd ki nyitja nekem az ajtót. Én pedig belülök.

- Hova lesz az út Mr. Jeon?

Haza! Nézek ki közben az ablakon miközben elindulunk. A városban nyüzsögnek az emberek!
Telefonom csörgése zavart meg.
Igen?

- Hól vagy? Sajtó tájékoztató van.
Old meg... Nincs kedvem szavalni! Mondtam menedzseremnek!
- Jungkook... Legalább egy sajtótájékoztatón legyél jelen.
Majd szólj ha végeztél... Ezzel bontom a hívást és vissza fordulok az ablakhoz.
Te ki vagy? Mondom magamban miközben feljebb ülök. Lassíts! Szólok a söförnek.


Egy fiatal férfi. Alacsony. Teste vékony szinte feminim alkatú ( Női alkat ) gyönyörű hófehér bőr! Nagyon szép látvány.
Indulhatsz!. Távolodó alakját még mindig nézem a fiúnak.
Haza akarok menni. És csak pihenni..
Kibaszott szem. Mi a faszért fájnak ennyire?

Box in the dark [ Box a sötétben ] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin