♮❦⤜✵⤞❈◢◤⤥⤠☙◢◣❧⤟⤦◥◣❈⤟✵⤛❦♮
Setelah beberapa hari ini, Mikael sering mengalami pelbagai masalah dalam hidupnya sama ada ia adalah merupakan masalah pekerjaannya ataupun masalah peribadinya sehingga dia buntu mencari cara penyelesaiannya..
Maka dengan itu, dia mula berdoa kepada Tuhan dan memohon pertolongan daripada-Nya agar Dia membantu Mikael dalam segala masalah yang dialaminya itu..dia pun berseru kepada-Nya agar Dia menolongnya dalam menyelesaikan masalah itu..
Seusainya Mikael berdoa, dia terus membaca Firman Tuhan dengan tekun dan hatinya mula berasa tenang serta fikirannya pun tidak buntu lagi..dia juga telah menemukan cara untuk menyelesaikan masalahnya itu..dia berasa sungguh gembira kerana dia tahu bawa Tuhan menyertai dia dalam segala hal.
Kemudian, Mikael balik lagi ke tempat kerjanya dan mula menyelesaikan masalahnya itu dengan para pekerja lain..dia berasa senang hati apabila dia telah selesai mengakhiri masalahnya itu..
Tetapi, perasaan gembiranya tidak kekal dengan lama kerana bekas kekasihnya datang ke pejabatnya..senyuman manisnya hilang dari sudut bibirnya apabila perempuan itu mulai mendekatkan tubuhnya dengan Mikael sambil menggeselkan lengannya sedikit di badannya..perempuan itu sengaja datang ke tempat kerjanya hanya untuk menawan hatinya semula akan tetapi Mikael tidak mudah untuk jatuh ke dalam perangkap perempuan ular itu..
♮❦⤜✵⤞❈◢◤⤥⤠☙◢◣❧⤟⤦◥◣❈⤟✵⤛❦♮
-Rannie Dahlia Triliovanus
-22 tahun
-Cantik
-Licik (tapi tak selicik Mikael)
-Cintakan Mikael disebabkan duitnya yang berkepuk-kepuk
-Orang kaya
-Bekas kekasih kepada Mikael
-Ingin mendapatkan Mikael semula
-Benci akan Arymla kerana Arymla mendapatkan perhatian lebih banyak dari Mikael daripada dia sendiri
-Kaki clubbing♮❦⤜✵⤞❈◢◤⤥⤠☙◢◣❧⤟⤦◥◣❈⤟✵⤛❦♮
Mikael berasa sangat rimas akan pendekatan tubuh Rannie dengan dirinya sehingga dia terus menolak Rannie dengan jauh..dia tidak suka perempuan yang macam kucing yang suka menggeselkan dirinya pada tu uhnya melainkan perempuan itu adalah kekasihnya ataupun isterinya..dengan laju sahaja Rannie berkata,
"Ehh, kenapa main tolak-tolak pula ni?? Bukan ke you suka I macam ni??"
"Who says I liked it?? I never wanted anybody touching me illegally unless it was my girlfriend or wife."
"Heyy, i'm ur girl as well, okay?? Why can't you accept me back??"
"Since when did you became my girl?? We broke up 3 years ago. Oh and aku tak suka perempuan yang macam kau tau..kau tu cuma nak duit aku saja kan?? Habis je duit aku kau kebas, kau terus lari entah ke mana pun aku tak tau lah lagipun aku sendiri pun tak kisah ke mana kau pergi lepas insiden tu.."
YOU ARE READING
𝔒𝔲𝔯 𝔉𝔞𝔱𝔢
RomanceSemuanya bermula dari seorang penari rebana yang telah terjatuh hati apabila melihat seorang pemimpin puji sembah yang segak di gerejanya... Setiap kali mereka berjumpa dan berbual bersama, hatinya tidak dapat berhenti berdegup kencang dan hampir sa...