neymarjr
Hej Riri :))Widząc tą wiadomość poczułam jakby czas stanął w miejscu, a ludzie przestali istnieć. Byłam tylko ja i ta cholerna wiadomość. "Hej Riri". Dlaczego on do mnie pisał? I jeszcze użył tego cholernego zdrobnienia, które kojarzy mi się tylko z nim. Zaczął go używać gdy byliśmy tylko przyjaciółmi, mówił tak do mnie przy każdym naszym spotkaniu, gdy wypowiadał te cholerne dwa słowa "Kocham cię", oraz przy oświadczynach. Zawsze byłam jego Riri. Z zamyślenia wyrwała mnie kolejna wiadomość od mojego Juniora. Lub raczej nie mojego.
neymarjr
Widziałem, że reprezentujesz Polskę na Eurowizji. Chciałem ci pogratulować i cię przeprosić :((Czytając ostatnie zdanie poczułam jakby ktoś przywrócił mi wszystkie funkcje życiowe, a co najważniejsze, racjonalne myślenie.
badgalriri
No reprezentuję, nie ma czego gratulować. Zwykły konkurs, jak każdy inny. A co do tych przeprosin, to za co chcesz mnie przeprosić?neymarjr
Za to co ci zrobiłem.badgalriri
Wiesz dużo rzeczy mi zrobiłeś, mogę ci wszystkie wymienić. Wolisz chronologicznie czy raczej alfabetycznie? Jeśli w ogóle wiesz co to znaczy :))Wyłączyłam telefon i gdy miałam wrócić do słuchania muzyki przerwał mi Bojan.
-Hej, pogramy w Uno? -zapytał wciągając karty.
-Nie mam ochoty, Bojči. Zagraj z Janem albo Krisem -odpowiedziałam patrząc na niego przepraszająco.
-Coś się stało? -zapytał z troską w głosie.
-Wszystko jest dobrze -uśmiechnęłam się.
-W razie czego to wiesz, że mi możesz powiedzieć.
-Tak wiem -odpowiedziałam i poczułam jak moje policzki robią się odrobinę czerwone.
Chłopak uśmiechnął się tylko i wrócił na swoje siedzenie.
Chciałam się komuś wygadać o tym, że pisałam z Neymarem. Ale jedyna osoba siedziała obok i w dodatku prowadziła, a druga również siedząca po mojej prawej stronie smacznie spała. Nagle mnie olśniło.
badgalriri
Hej, Noelia muszę się do kogoś wygadać.Przeniosłam swój wzrok na dziewczynę, która zaraz po odczytaniu wiadomości spojrzała na mnie pytająco.
badgalriri
Zrobiłam głupi błąd. Chyba.Napisałam i siadłam normalnie.
noelia.harris
Zabiłaś kogoś?badgalriri
Chyba gorzej. Pisałam z Neymarem...-Co kurwa!? -usłyszałam krzyk dziewczyny, który obudził wszystkich w samochodzie. Słysząc to zdzieliłam sobie otwartą ręką w czoło mówiąc do siebie ciche "ja pierdole".
-Co się stało i czemu się drzesz?! -krzyknął Jan, który przed chwilą smacznie spał.
-Umm ja... Zobaczyłam, że Beyonce będzie grała niedługo w Polsce i się zdziwiłam. Wiecie jak bardzo kocham Beyonce -skłamała ale raczej każdy jej uwierzył.
badgalriri
Kurwa ale dyskrecja.noelia.harris
JAK TO KURWA PISAŁAŚ Z NEYMAREM?!badgalriri
No normalnieZaczęłam pisać jej wszystko co pisałam z chłopakiem i zaczęłyśmy go obgadywać. Naszą cudowną rozmowę przerwała wiadomość od naszej ofiary.
CZYTASZ
Zmagovalec | Bojan Cvjetićanin
FanficWłoska piosenkarka, trenerka jednego z hiszpańskich klubów piłkarskich wiodła spokojne, poukładane życie. Jej każdy dzień wyglądał niemalże tak samo. Monotonnie wstawała rano wiedząc, że ten dzień będzie taki sam jak poprzedni. Całe jej życie zmien...