Üç ejderha, Cennet İmparatoru'nun Tanrıların Dokuz Cenneti'ndeki sarayına doğru uçtu. Ne yazık ki, bunun düşündükleri kadar kolay olmayacağını hemen anladılar.
Çok fazla insan yoktu. En azından biraz statüsü olan herkes gelmiş gibi görünüyordu. Qiu Ling kaşlarını çattı ve hâlâ gizlice kaçıp kaçamayacağını kontrol etmek için arkasını döndü. Doğal olarak yapamadı. Bunun yerine, başka bir soruna davetiye çıkarmayı başardı.
Bir kadın aceleyle yanlarına geldi. "Longjun!" Sadece unvanını söyleyerek, Qiu Ling'in en nefret ettiği tiz ses tonunu çıkarmayı başardı.
Qiu Ling başını çevirdi ve gözlerini devirdi. Aman Tanrım! Bu insanların nesi vardı böyle? Sesinden bahsetmeye bile gerek yoktu. Bu kadın buraya gelmeden önce aynaya bakmış mıydı? Bu çirkin elbise de neyin nesiydi?
"Xiang Yong! Cennet İmparatoru nerede?"
Xiang Yong yutkundu ve etrafına bakındı. "Görünüşe göre... henüz burada değil."
"O zaman biz neden buradayız?"
"Sadece biraz beklememiz gerek. Majesteleri, neden gidip oturmuyoruz? Cennet İmparatoru'nun yakında geleceğinden eminim. Muhtemelen karısını ya da başka bir şeyi bekliyordur."
Qiu Ling mırıldandı ama yine de onlar için ayrılan koltuklara yöneldi. Fakat sinirlerini bozan şeyler bitmek bilmiyordu.
Her biri arıları cezbetmek isteyen çiçekler gibi giyinmiş birkaç kadın geldi. Etrafında onları görmekten kör olacakmış gibi hissediyordu. En kötüsü de ışıkların tüm o mücevherlerden yansıyarak onu neredeyse kör etmesiydi.
Ama sorun sadece görüntü değildi. O kadınlar da çenelerini kapatamıyordu! Cevap alamayacaklarını anlayana kadar onun yanında gevezelik edip durdular. Bazıları bunun için yeterince zeki bile değildi ve Xiang Yong'un püskürtmeyi başardığı aynı derecede rahatsız edici pohpohlamalarla uzaklaştırılmaları gerekiyordu.
Sonra, birinin aklına müzisyenlere bir ezgi çaldırmak gibi harika bir fikir geldi çünkü muhtemelen mekân henüz yeterince yüksek sesli değildi. Qiu Ling yumruklarını sıktı. Bu kadar yeter! Sadece evine dönmek ve odasının huzurlu sessizliğinin tadını çıkarmak istiyordu!
Ayağa kalkmak üzereyken kulağına farklı bir şey çalındı. Çok hoşuna giden bir şey. Tekrar yerine oturdu ve pür dikkat dinlemeye başladı.
"İstemediğini biliyorum ama bütün bu insanlar sadece senin için geldi. Gelmezsen hayal kırıklığına uğramazlar mı? Ben uğrardım." Sesi nazik ve yatıştırıcıydı. Ruhunu sarıp sarmalıyor, onu hayatında gördüğü en güzel yere hapsediyor gibiydi.
"Sen olsaydın, seni asla bekletmezdim," diye cevap verdi başka bir ses.
Qiu Ling'in kaşları çatıldı. Buna kim cüret etmişti?! Bırakın daha fazla konuşsun!
Neyse ki o berrak ses hemen geri döndü. "Bütün akşam senin yanında olacağım ve yarın bütün günü seninle geçireceğim. Tamam mı?"
Qiu Ling başıyla onaylamak istedi. Evet, ertesi günü bu kişiyle geçirmeyi hayal edebiliyordu. Onu dinlemek bile bir zevkti! Kim olduğunu öğrenmek için başını kaldırdı ve o anda kalbi duracakmış gibi hissetti.
İşte oradaydı. İnce vücudunu saran mavi bir cübbe giymişti ve işlemeli kemeri ince belini daha da belirginleştiriyordu. Ellerinden biri yaşlı bir adamın koluna uzanmış, uzun ve narin parmaklarını sergiliyordu. Kollarını gizleyen cübbenin kollarına rağmen, zarif duruşu belli belirsiz seçilebiliyordu ve ne zaman bir adım atsa bacaklarının şekli bir anlığına ortaya çıkıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cennetin Oğluyla Romantizm | BL
RomanceEjderha Kralı Qiu Ling boş bir kitabın önünde oturdu ve kaşlarını çattı. Geri dönülmez bir şekilde aşık olmasının üzerinden iki gün, sekiz saat ve yirmi altı dakika geçmişti. Ne yazık ki kalbini fetheden kişi -yani Cennetin Oğlu Veliaht Prens Jing H...