Strateji 3: Kendini ve Sevgilini Tanı! (1)

7 0 0
                                    


Qiu Ling odadan çıktı ama tam kapının önünde durdu. Ah, şimdi tam olarak ne yapması gerekiyordu? Sevgilisi hakkında henüz fazla bir şey bilmiyordu, bu yüzden henüz görüşlerini yazmanın pek bir faydası yoktu. Hayır, gidip kendisi daha fazlasını öğrenmeliydi. Ne de olsa bu... Fu Min zaten sadece bilinenleri bulmayacak mıydı? Böyle bir şey muhtemelen amacı için oldukça yararsız olurdu. Hayır, gidip biraz daha özel bilgi alması gerekiyordu.

Bu yüzden önce Dokuz Cennet'e geri dönmesi gerekiyordu. Kimse fark etmeden.

Qiu Ling çoktan uçup gitmek istiyordu ki şans eseri Xiang Yong ve An Bai'nin az önce söylediği diğer şeyleri hatırladı. Sevgilisi görgü kurallarına önem veren zarif bir insandı. Dokuz Cennet'e zorla girmek ya da... Dokuz Cennet'e gizlice girmek bile muhtemelen hoşlanacağı bir şey değildi.

"Ah. Yani bunu yapamam! Umarım... bu adamlar o yaşlı adamı yatıştırmak için acele ederler!" Kendisine ait olması gerektiğini hatırladığı çalışma odasına doğru yürüdü ve masasına oturdu.

Her ihtimale karşı başka bir plan yapmalıydı. Aslında gizlice girmek kulağa o kadar da kötü gelmiyordu. Sadece içeri nasıl girdiğine dair iyi bir açıklamaya ihtiyacı vardı. Gerçeği biraz çarpıtarak...

Bu sırada diğer ejderhalar da çalışmaya başlamıştı. Xiang Yong ve An Bai, başka bir skandala yol açmadan Cennet İmparatoru'na hediye edilebilecek bir şey bulma umuduyla ejderha krallığının hazinesini elden geçiriyorlardı.

Kulağa geldiği kadar kolay değildi. Hediye, krallarının özür dileme konusunda ciddi olduğunu göstermeliydi, bu yüzden özel bir şey olmalıydı. Ancak Cennet İmparatoru'nun kendi hazinesinde de özel şeyler yok değildi. Onu etkileyebilecek pek fazla şey yoktu. Muhtemelen en iyi izlenimi veliaht prense uygun bir şeyle verebilirlerdi ama krallarının yaptıkları düşünüldüğünde bu söz konusu bile olamazdı!

Xiang Yong içini çekti. "Majesteleri sadece bir süre bekleseydi bu çok daha kolay olurdu. Neden önce bize veliaht prensi sevdiğini söylemedi? O zaman bu kadar zahmete girmeden ona nasıl yaklaşabileceğini ve onu nasıl aşık edebileceğini planlayabilirdik."

An Bai hafifçe gülümsedi. "Bunun pek bir fark yaratacağından şüpheliyim. Üç ölümsüz krallıkla ilgili dedikodular konusunda Fu Min kadar bilgili değilim ama ben bile veliaht prensin Cennet İmparatoru'nun incisi olduğunu duymuştum. Majesteleri bu konuya nasıl yaklaşmış olursa olsun, yine de çok az takdir görecekti."

"Bu da doğru." Xiang Yong iç çekti. "O halde, en azından Cennet İmparatoru'nun Majesteleri üzerindeki yasağı kaldırmasına izin verecek bir şeyler bulalım. Tanrım, ejderha kralının Dokuz Cennet'ten kovulduğunu duyduklarından beri, iblisler muhtemelen gülmekten yerlere yatıyorlardır."

Xiang Yong bu konuda haksız değildi. Hatta iblis kral Jin Ling'in hikâyeyi duyduktan sonra üç gün boyunca gülmeyi bırakmadığı söyleniyordu. Bunun doğru olup olmadığını kim bilebilirdi ki? Büyük olasılıkla üç gün bile yeterli değildi...

An Bai bir rafın önünde durdu ve gösterişsiz bir mücevher kutusuna baktı. Bunun hazinede ne işi vardı? Kapağı açtı ve keskin bir nefes çekti. "Xiang Yong! Buraya gel! Bunu görmelisin!"

Xiang Yong bulduğu tabloları yere bıraktı ve aceleyle yanına gelerek, mücevher kutusunun içindeki şeye bir göz attı. Kaşları kalktı ve o da ne diyeceğini bilemedi.

"Bu... bir anka kuşu tüyü olmalı, değil mi?"

Xiang Yong başıyla onayladı. "Evet. Bu..." Yutkundu. "Eğer bunu hediye edersek, Cennet İmparatoru hiçbir şey söyleyemez. Majesteleri, veliaht prense ne kadar saygısızlık etmiş olsa bile, bu onu telafi edecektir. Sonuçta, bir anka kuşu tüyünü ele geçirmek ne kadar zor?"

Cennetin Oğluyla Romantizm | BLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin