~ Další Den U Malfoye ~

947 23 0
                                    

Cítila jsem kolem sebe jemné hedvábí. Připadala jsem si jako v nebi. Na mou tvář dopadal mírně studený vánek. Slyšela jsem tím uchem, které bylo nasměrováno k posteli, tlukot srdce. Otevřela jsem oči a porozhlédla se po pokoji. Došlo mi že to co se stalo nebyl sen a začala jsem řešit na kterém těle zrovna ležím. Cítila jsem také něčí paži kolem mého pasu. Pomalu jsem zvedla hlavu a podíval a se na onoho člověka.

Malfoy..

Spal a klidně oddychoval. Měl celkem rozcuchané vlasy které mu i slušely. Jeho oči pod víčkami se lehce mihotaly. Ucítila jsem jak palec jeho ruky na mém pasu se začal trochu pohybovat v menších kroužcích. Došlo mi že nemám to oblečení co jsem mela předtím na sobě a Malfoy měl své černé sako pohozené na židli u stolu. Podívala jsem se na své oblečení a byla jsem ve větším černém triku a pod tím.. Bylo jen spodní prádlo.
Bylo něco?
To byla první otázka která mi vykvetla v mysli. Malfoy si mě více přitiskl k sobě až jsem si myslela že to spaní jen hraje. Mezi stehny jsem cítila jeho koleno jak se mírně pohnulo blíže k mému ženství.
Nejspíš to bylo jen kvůli tomu jak si mě více přitiskl k sobě. Ještě že dnes je sobota.. Jinak bych propásla dvě hodiny školy. Říkám vám, že takhle dlouho jsem ještě nespala. Moje zápěstí byla otlačena z pout které mi naštěstí večer sundal. Napadlo mě kde je Jas. Musí jí být divný proč jsem se ještě nevrátila. Nebo snad to manipulační kouzlo bylo tak účinné až našlo důvod proč jsem tu zůstala přes noc?
Malfoy za mnou mírně vzdychl a já se na něj opatrně otočila. Nedošlo mi že jsem celou dobu sledovala jeho židli se vztyčenou hlavou.
Spatřila jsem jeho šedomodrá kukadla upírající svou pozornost těm mým. Jeho zorničky se mírně zvětšily a jeho paže z mého pasu náhle zmizela. Prudce jsem se otočila a otevřela pusu abych ae zeptala na zřejmé.
,, Ne.. Nic se nestalo.." zašeptal Malfoy s vědomím na co jsem se chtěla zeptat.
,, Tak proč mám tvoje triko? Jak sis mohl dovolit mě obšahávat a vidět polonahou?!" vyjela jsem po něm a vstala. Moje emoce ihned vypluly na povrch a slily se v jednu výbušninu emocí.
Malfoy na mě jen upíral svá očka. Hedvábná peřina z jeho horní části těla sjela a odhalila se jeho nahá hruď.
Vyvalila jsem oči,, A ještě se povážíš spát ae mnou polonahý?! " dodala jsem a sundala si jeho triko. Ocitla jsem se před ním jen v prádle ale neřešila jsem to protože už mě tak viděl. Malfoy spěšně vstal a sledoval mě jak se převlékám do mého oblečení které leželo kvalitně složené na stole.
,, Freyo, nech mě to vysvětlit.."zašeptal ale se mnou to ani nehnulo. Vyrazila jsem ke dveřím ale když jsem vzala za kliku, dveře byly stále od večera zamknuté. Otočila jsem se k Malfoyovi který byl těsně za mnou.
,, Otevři." Zašeptala jsem naštvaně a podívala se mu do očí. V jeho očích se objevily jiskry.
,, Ne." Zašeptal nazpět. Svraštila jsem obočí.
,, Pusť mě ven. Hned." řekla jsem rázným tónem. Malfoy jen zakroutil hlavou. Nastavila jsem proti jeho břichu mou hůlku. Byli jsme od sebe jen sotva pět centimetrů takže jsem mu hůlkou mířit do očí nemohla. Škoda..
,, Zabij mě.." Zašeptal,, Zabij mě a už nikdy nebudeš moct ucítit dotek toho nejlepšího Smrtijeda." dodal a dal svou dlaň na mou hůlku. Více ji přitiskl ke svému tělu. Svýma očima sal ty moje. Pootevřela jsem ústa a jemně vydechla.
Jeho druhá ruka se objevila na mém boku a mírně ho začala hladit palcem.
,, Můžu pouhým řeknutím zaklínadla tě přimět po mém doteku toužit. Mohu tě přimět aby jsi mě prosila abych se tě dotýkal.. Vím jak moc toužíš po mužském doteku." zašeptal mi do ucha a jeho rty se mírně otřely o můj ušní lalůček. Můj spodní ret se mírně otřásl a moje ruka povolila sevření hůlky.
,, Toužíš mo mužském doteku?" zeptal se a podíval se mi do očí. Když si vzpomenu na můj deník.. Celkem se dá říct že moje duše i tělo ano.
Kývla jsem. Přišlo mi trapné to potvrdit slovy.
Malfoy se pousmál.
,, To ti mohu poskytnout.. Mohu zařídit noc kterou nezapomeneš. Která se ti bude ukazovat ve snech a budeš toužit po ní vždy když mě uvidíš. Budeš po mě toužit jako těch nejlepších drogách které můžeš sehnat." zašeptal a svou dlaň přemístil na moje záda. Jel s ní dolu až byla těsně nad mým zadkem.
,, Máš šanci se ocitnout v nebi.. Pokud ji zahodíš, šance navždy padá." dodal a podíval se mi znovu do očí. Svoje tělo přitiskl blíže k mému a moje hůlka spadla na zem mezi naše holá chodidla.
,, Bereš šanci nebo ne?" zeptal se šeptem a jeho palcem mě hladil téměř na zadku.

Manipulátor manipuluje s manipulátorem..

,, Pamatuj.. I když řekneš ne, můžu si to udělat po svým a během sekundy tě mám v hrsti." řekl. Vzpomněla jsem si jak mluvil o tom zaklínadlu a polkla jsem. Nejspíš bude lepší když řeknu ano.. Než aby mi ublížil jako včera když jsem se mu vzepřela.
,, Dobře.. Tak jo.." zašeptala jsem.
Malfoyovi se rozzářily oči.
,, Beru to." dodala jsem. Malfoy se usmál.
,, Nebudeš toho litovat, kočko." plácl mě přes zadek a otočil se. Jeho kroky směřovaly k židli přes kterou měl svoje sako.
,, Zítra večer se tu znovu stav. Nejlepší bude kolem desáté večer." sundal si své šedé tepláky a ocitl se mi pohled na jeho černé a tmavě zelené boxerky. Mírně jsem pozvýhla obočí a rychle uhla pohledem od větší boule která se znatelně rýsovala na jeho boxerkách.
,, Budu tě čekat." mrknul na mne a zapnul si zip s páskem u kalhot. Poté na sebe hodil černou košili a sako a přišel ke mně.
,, Nikomu neříkej co se stalo a že jsi tu byla, jinak zas nějaký blbky roznesou drby." řekl zle a odemkl dveře. Otevřel je a sladce se na mě usmál.
Ten ale umí manipulovat..
,, Až po tobě." řekl s úsměvem a když jsem chtěla projít dveřmi, ucítila jsem znovu jeho dlaň na mém zadku.

Už teď je to nezapomenutelný..

Řekla jsem si pro sebe sarkasticky.

~WHITE CAT~ (Draco Malfoy) Kde žijí příběhy. Začni objevovat