Seděla jsem venku na dřevěné lavičce uprostřed louky za Malfoy Manorem. Sledovala jsem západ slunce a užívala si letní vánek na mé pokožce. Rukama jsem přidržovala mé větší břicho které poroste ještě pár měsíců. Byla jsem z toho nadšená. Najednou jsem ucítila lehký polibek na mé tváři a když jsem se otočila, Draco se na mě usmíval.
,, Jak se má budoucí Malfoy? " klekl si přede mne a políbil mi břicho přes šaty.
,, Mmm.. Nech mě přemýšlet.. Podle mě je mu skvěle." usmála jsem se na Draca a vzala do dlaní jeho obličej.
,, Jak to děláš že jsi pořád tak krásný?" zašeptala jsem. Draco se ušklíbl a sedl si vedle mne.
,, Používám pleťovou vodu z Barbie sady." řekl drsňácky. Zasmála jsem se až mě zabolelo břicho. Svraštil obočí. Byl roztomilý když se tvářil že je naštvaný..
,, Sakra.. Cítím jak se i Scorpius směje." zavtipkovala jsem.
,,Pšt.. Rey.. Nemůžeš před dítětem mluvit sprostě.. To se nedělá." ukázal na mě svým ukazováčkem a já ho do něj kousla.
,, Hej! To bolelo.." zesmutněl Draco. Já neodolala úsměvu.
,, Určitě ne víc jak můj budoucí porod." řekla jsem vážně. Celkem jsem z toho měla strach. Už teď mám to břicho tak velký že se divím že neprasknu. Dracův pohled změkl a dal mé ruce do jeho dlaní.
,, Neboj se.. Budu tam u toho s tebou." zašeptal konejšivě. Svými palci maloval kroužky na mých hřbetech ruk.
,, Zkusím ti to nějakým kouzlem ulehčit, slibuju." usmál se a když uviděl že můj obličej povolil, políbil mne na rty. Vždy jsem byla nenasytná z jeho rtů. Milovala jsem je. Byly tak plné a růžové. Byly nádherné. Zajela jsem svými prsty do jeho platinových vlasů a jemně za ně zatáhla. Draco mi zamručel do pusy. Tohle vždy teď dělával. Říkal mi že tohle ho totálně dostává a že bych to neměla tuhle dobu dělat protože si myslí že sex pro těhotnou ženu není dobrý. V knihách o tom nic není ale jak jsem ho přesvědčovala, nic nezabralo. Stál si za tím. Jeho rty se přesunuly na můj krk a já slastně vydechla. Pořád si udržuje kondici..Vyskočila jsem do sedu. Pot stékal po mém obličeji a rozhlížela jsem se po pokoji. Hodiny ukazovaly osm hodin ráno. Sakra.. Co to bylo za sen? Kde se vůbec vzal a proč byl tak reálný? Plno otázek ale žádná odpověď na dosažení ruky. Ihned jsem se převlékla do černých šatů které mi včera Malfoy donesl se slovy "Zítra v půl deváté snídaně. Ty šaty budeš mít na sobě i kdyby měly uvnitř bodáky."
Vlasy jsem učesala a vyšla z Malfoyova pokoje. Vůbec tam nespal. Dovy kde přežívá noci.
Přede mnou se objevilo zelené světýlko a začalo mě vést. Kdybych se nerozhodla za ním jít, nejspíš bych se ztratila. Došla jsem do jídelny. Připadala mi povědomá. Jako kdybych ji odněkud znala..Dracův pohled~
,, Ale matko.. Co když to tu pozná a vrátí se jí vzpomínky? Co pak budu dělat? " vyjekl jsem na svou matku. Kdyby tu byl můj otec, už bych schytal dobrých pět facek.
,, Záleží ti snad na ní? Chtěla nás opustit a dobýt Bradavice sama." řekla matka. Také mi tajila proč Freya chtěla dobýt Bradavice a zabít Brumbála. Vím jen tyto dvě informace. Nic víc mi nikdo neřekl. Přeci jenom jsem tu hodně málo času. Je mi šestnáct a před pár měsíců jsem dostal na zápěstí znamení zla.
,, Budeme ji tu mít do úterý a pak se dohodneme jestli ji vrátit do Bradavic nebo Voldemortovi."
,,Co by s ní dělal on?" zeptal jsem se ale v tu chvíli se otevřely dveře a oba jsme ztichli. Freya vešla do místnosti. Vypadala úžasně.. Ty šaty ji padly skvěle..
Počkat.. Co to kecám.. Zavrtěl jsem hlavou a sklopil pohled ke stolu. Doufal jsem že se jí nevrátí vzpomínky na předpredešlou noc..Stále jsem nemohl přestat přemýšlet nad tím snem který se odehrával v mé hlavě tuhle noc. Jedl jsem snídani a sledoval ji. Nemohl jsem od ní odtrhnout zrak. Bylo vidět že je také nervózní. Něco ji muselo ráno též rozhodit jako mne. Vycítila můj pohled a upřela na mne zrak. V obličeji byla také nervózní jako já.
Představoval jsem si ty útržky snu který se mi zdál. Nedošlo mi že celou dobu na ni zírám jak tělo bez duše. Představoval jsem si ten moment když jsem políbil její břicho s mým synem nebo to jak jsem ochutnal její sladké rty. Byl tenhle sen vytvořen z mého strachu zbouchnout další nevinnou holku? Určitě ano. Vždy když jsem před sebou měl nějakou ženu a připravovali jsme se k sexu, třásl jsem se. Bál jsem se že to poseru jako u Lilianny. Pořád si pomatuju jak s šokem za mnou přišla a ukázala mi těhotenský test. Když to její rodiče zjistili, ihned mě začali nenávidět a odstěhovali se ode mne daleko. Pořád nevím jestli jsem k ní něco cítil. Vím že lítost určitě. Vím že mě milovala celým svým srdcem a byla by schopná se se mnou o dítě postarat. Jenže to mi bylo patnáct. Rok zpátky.. Rok a pořád mě ta vzpomínka zžírá zevnitř. Freya odvrátila zrak a tehdy mi došlo že jsem svýma očima nejspíš sál její duši.
,, Sakra.. " zanadával jsem si pod vousy.
,, Cože?" zeptala se matka. Nervózně jsem se na ni podíval. Koutkem oka jsem viděl že celou situaci z povzdálí sleduje pár hnědých očí.
,, Pardon.. Jen jsem si říkal něco.. Pro sebe. " objasnil jsem a vrátil se k jídlu. Matka se otočila na Freyu.
,, Tak.. Máš nějaké kamarády?" zeptala se matka a tak začala jejich konverzace. Bavily a smály se snad hodiny. Dokonce jsem stihl uklidit nádobí a pomocí kouzla ho umýt a uklidit na své místo.
Sedl jsem si zpět na mou židli. Sledoval jsem jak jsou obě zabrané do hovoru. Freya se od srdce smála a já sledoval každý detail jejího úsměvu. Všiml jsem si že se jí při úsměvu vytváří na tváři dolíčky a že si hodně sahá na přívesek na krku. Byla nervózní. Věděla že ji pozoruji?
Byl jsem Mistr v manipulaci a věděl jsem že jsem dosáhl toho co jsem chtěl. Vždy když je někdo z mého sledování nervózní, vyšlo to. Usmál jsem se pro sebe a více se rozvalil na židli. Proč si neudělat pohodlí že?Svědomí mi říkalo že je to přehnané. Jako kdyby přede mnou hrály divadlo. Bylo to pozoruhodné. Muselo matce dojít že něco tuším. Viděl jsem ten její pohled do mých očí které ji propalovaly. Musím si s ní o tom promluvit. Nehledě na to co se dozvím.
ČTEŠ
~WHITE CAT~ (Draco Malfoy)
RomansVarování : Obsahuje vulgarismy a 18+ Freya. To bylo jméno dívky již bez rodičů, tedy aspoň bez těch pravých. Pořád ji zbyl její strýc a to samý Severus Snape. V pátém ročníku se dostává do Bradavické školy čar a kouzel. Potká zde nové přátele ale i...