Ráno jsem se vzbudila a cítila se jako prkno. Musela jsem se celá protáhnout. Jedno je jasný, na tomhle gauči už nikdy spát nebudu.
Došla jsem si do pokoje pro potřebné věci a převlékla se. První hodinu mám lektvary, což podle vyprávění Severuse, naprosto mě to pohltí.Po půl hodině jsem skončila v oné učebně lektvarů a už teď se mi tu líbí. Nejen že třída je hustě zařízená ale i to tu krásně voní. Našla jsem si volnou lavici a sedla si. Na stůl jsem rozložila mikinu a položila si na ni hlavu. Po tý noci na gauči jsem se vůbec nevyspala. Vedle mě přistála Jas s kouzelným úsměvem na tváři ale nemohla jsem si nevšimnout kdo si usedl za námi.
Blonďák s jeho kámošem.
,, Mám dvě zprávy a obě jsou celkem cool, jakou chceš slyšet první? " zeptala se mě Jas. Narovnala jsem se.
,, Třeba tu která se týká tebe." věděla jsem že nebude šťastná jen tak.
,, Mluvila jsem včera s Cedricem a půjdu s ním na rande! " trochu si zatleskala a já se usmála.
,, Vážně?" zahrála jsem udivený tón hlasu.
,, Jo!." nadechla se,, Teď ta druhá zpráva.. Zjistila jsem něco od někoho o Dracovi a je to bomba.." šeptla a přisunula se blíže ke mně aby to za námi neslyšel.
,, No? " zeptala jsem se.
,, No, přej před asi měsícem a půl zbouchnul nějakou holku.. Podle všeho to měla být holka ze Zmijozelu a prý vypadala skoro stejně jako ty. Nejspíš proto tak na tebe kouká." dořekla.
,, A kdo ti to pověděl? " zeptala jsem se.
,, Pansy ale to je teď jedno. Prý podle všeho si lidi myslí že byl do ní i trochu zamilovaný. A když ho opustila, začal nosit tmavé oblečení. "
Vykulila jsem na ni oči,, No a podle všeho co jsem kdy slyšela, Pansy roznáší drby, šťastná?" řekla jsem otráveným tónem jako kdyby mi to vše ohledně Draca bylo jedno. Vlastně.. Jo.. Bylo mi to jedno. Ať si klidně zbouchne holek kolik chce ale na mě se bude bát vůbec podívat. To vám říkám.
,,Největší sukničkář na zeměkouli." vzdychla Jas,, Navíc to o něm ví i učitelé, ani se nesnaží to tajit." dodala.
,,Každá holka co s ním něco měla ví že není jediná ale i tak za ním dál běhá dokud ji nesetře. " dopověděla.
,, Jak ji setře?" zajímala jsem se.
,,No prostě co jsem od těch holek slyšela tak to skončilo pořádnou hádkou a poté ji Malfoy ignoroval. Ty holky se z toho pak totálně sesypaly, si piš. " zakroutila hlavou a pak zvážněla,, Opovaž se mi pak říct že se ti líbí.. Nebo radši jo, řekni mi to. Budu tě od něj držet dál." usmála se.
,, Jasný.. " podívala jsem se na Malfoyie který nejspíš sledoval nás obě jak si o něm šuškáme. Ale v té chvíli do třídy vtrhl profesor dokonce s pěti minutovým zpožděním.Tady to bude snad ještě zajímavější než co mi vyprávěl Severus..
ČTEŠ
~WHITE CAT~ (Draco Malfoy)
RomantizmVarování : Obsahuje vulgarismy a 18+ Freya. To bylo jméno dívky již bez rodičů, tedy aspoň bez těch pravých. Pořád ji zbyl její strýc a to samý Severus Snape. V pátém ročníku se dostává do Bradavické školy čar a kouzel. Potká zde nové přátele ale i...