~ Tmavé Sídlo ~

893 19 3
                                    

Probudila jsem se někde kde jsem to neznala. Chtěla jsem se pohnout ale jen jsem narazila končetinami na železo kolem sebe. Otevřela jsem oči a zjistila, že jsem zamknutá v menší kleci. Snažila jsem se říkacím kouzlem otevřít ale zámek byl opatřen hodně silným zaklínadlem. Ale než jsem stihla přijít na jiné řešení, za mnou jsem uslyšela dveře a mluvu.
,, Princezna se už vzbudila." řekl nějaký muž celý v černém směrem ze dveří. Když se otočil, došlo mi kdo to byl.

Smrtijed..

Dívala jsem se na něj z hrůzou v očích. Slyšela jsem jak se zachichotal a kouzlem nadzvedl klec i se mnou. Mírně jsem se otřásla a chytla se za mříže. Letěla jsem do té místnosti kam ten smrtijed mluvil. Byla jsem najednou ve velké tmavé místnosti s obřím krbem. Uprostřed byl velký masivní stůl a kolem plno židlí. Každá z nich byla obsazena. Nemohla jsem si nevšimnout mladého chlapce s blond vlasy a s menší hrůzou v očích vedle Luciuse Malfoye a Narcissy Malfoyové. S klecí jsem tvrdě dopadla uprostřed stolu. Na jednom konci seděl on. Ten kterého se každý bál.

Pán Zla... Voldemort..

Klec se rozpustila v kouř a já byla volná. Ne na dlouho..
Voldemort mě hůlkou položil na břicho a svázal mi ruce i nohy. Hlavu jsem si položila na stranu. Přímo před mýma očima seděl on. Mladý chlapec s bledou tváří a blond vlasy. Díval se mi do očí. Snažil se vypadat schopně ale nejspíš měl obavy z Voldemorta.
,,Zlatíčko moje.. Potřebuji se tě jen na něco zeptat." objevil se Voldemort za Malfoyem. Viděla jsem jak Malfoy polkl a podíval se do klína.
Já se naopak podívala Pánu Zla přímo do očí.
,, Byla jsi dnes hrubá k Dracovi?" zeptal se a chytl okraje Malfoyovy židle do rukou.
,, Co tě to zajímá ty chlebe plesnivej." vyplivla jsem a ani trochu jsem toho nelitovala. Bylo mi jedno co se mnou udělá. Každopádně jsem věděla že se z téhle místnosti nedostanu živá.
Pán Zla se zasmál.
,, Zřejmě tě někdo musí naučit slušného chování." řekl a rozhlédl se po všech smrtijedech. Většina z nich měla masku, až na pár jedinců společně s Malfoyovými. Pan Zla mě pomocí kouzla obrátil na záda a zbavil lana kolem mých zápěstí a kotníků. Voldemort svraštil obočí a ukázal na mě hůlkou.
,, Intimato!" vykřikl a červená záře z jeho hůlky doputovala..

Na mé ženství?..

Mírně jsem vyšokovaně sebou cukla.
,, Myslím že teď bude potřebovat naučit ještě více.. Nemám pravdu?" zeptal se Voldemort a podíval se na mne. Začala jsem dole cítit tlak a šimrání.
,, Kouzlo které jsem nově vynalezl pro pomoc při rozmnožování! Je hlavně určené pro lidi kteří chtějí pokračovat ve svém rodu.. Ale není u toho chuť těla." objasnil Pán Zla. Prohla jsem se v zádech. Kouzlo začalo více zabírat.
Chtěla jsem se bránit a křičet o pomoc ale tělo to nedokázalo. Jediné na co jsem se mohla soustředit, byl ten neuvěřitelný silný pocit tam dole. Koutkem oka jsem věděla že se Malfoy na to dívá. Chtěl uhnout zrakem ale i tak ho něco přitahovalo a potřeboval se dívat dál. Svými dlaněmi jsem jela po mém těle. Kousla jsem se do rtu.
,, Copak zlato, cítíš se nějak divně?" zeptal se Voldemort a mírně se pousmál,, Kdo mi chce udělat radost a přiučit ji k dobrému chování a.." svou hůlkou mě přenesl na jeden konec stolu. Daleko od Malfoye.
Smrtijedi se rozhlíželi po těch ostatních. Plno jich chtělo se ujmout místa ale nikdo ani nedutal.
,, Dobře.. Tím pádem budu muset vybrat sám." řekl a rozhlédl se po Smrtijedech.
,, Chci aby to bylo v zájmu černé magie." řekl těsně než ukázal na jednoho smrtijeda.
,, Maxi, je to tvoje." řekl Voldemort. Smrijed se zvedl ze své židle. Podle postavy to byl mladý muž. Někde kolem 20. Bylo vidět že svůj černý hábit a svou masku pilně čistí a snaží se udělat na svého pána dojem. Tím pádem tu není tak dlouho jako ten vedle něho. Ten pro změnu měl prasklinu na své masce a díru v hábitu. Smrijed přišel k mému svíjejícímu tělu a chvíli si mě prohlédl. Voldemort mu sundal masku a mě se naskytl pohled do jeho tváře. Byl hnědé vlasy v menších kudrlinkách a stejně barevné oči vypadající jako čokoláda. Obešel židli Pána Zla a vzal mne za stehna. Přitáhl si mě k sobě až jsem narazila rozkrokem na ten jeho. Vyjekla jsem potichu. Nahnul se nade mnou a upřeně se mi díval do očí. Pootevřela jsem ústa a potichu vydechla.
,, Vidím ti na očích tvou nedočkavost." zašeptal a přiblížil se obličejem k tomu mému. Naše rty se téměř dotýkaly.
Dlaní mě začal hladit pravé stehno.

Draco~

Studoval jsem zrakem detaily desky stolu přede mnou. Chtěl jsem svůj mozek zabavit něčím jiným než sledováním jak si Max obmotává Freyu kolem prstu. Většina Smrtijedů upřeně sledovala celou akci na druhém straně stolu ale já nemohl. Nemohl jsem..

Zaslechl jsem rozpínání zipu u kalhot. Kdybych se teď zvedl a odešel, Pán Zla by si mě jistě podal. Po chvilce mi do uší dolétávaly slastné zvuky jejího sténání.. Dokonce i.. Jeho jména..

Moje jméno mělo být to co by sténala. Na tom místě jsem měl být já. Je mi jedno že by mě všichni smrtijedi viděli nahého. Jediné co chci je, aby mě Frey prosila a chtěla mě.. Ne Maxe ale mě.

~WHITE CAT~ (Draco Malfoy) Kde žijí příběhy. Začni objevovat