~Epilog~

650 15 1
                                    

Dvě duše které se rozdělily nevěděly, že to bude horší než bývalo. Freya si myslela že když Draca navždy opustí a najde nový začátek života jako vládkyně černé magie, bude vše lepší. Nechtěla by aby Draca nočila svými problémy a chtíčem po různých věcech. Rozhodla se začít nanovo. Někde daleko od Smrtijedů a Bradavic. Věděla že opustila Severuse a proto se mu omluvila na papírek. Ten den se teleportovala do Bradavic, odkud si vzala své další věci a knihu. Venku na kořeni stromu ji otevřela a řekla odpověď na její hádanku.

"Draco Malfoy.. Draco Lucius Malfoy se do mě zamiloval."

Kniha tu chvíli zašustila a její hádanka byla pryč. To znamenalo že uhodla správně. V další minutě se zeptala na další otázku. Připravovala si ji dlouho. Věděla že ji měsíc nebude moct použít pro další otázku. A proto se zeptala zda se její sen někdy splní.

"Budu v životě šťastná?"

Podle ní si tohle přálo spousta lidí. Kniha opět odpověděla svou hádankou, která byla těžší než ta minulá.

"Att träffa en bekant främling kommer att överraska dig och ge nytt liv till världen. En välkänd främling. Oh ja. En främling du vet, men hans form kommer att vara annorlunda."

~

Dracův život se převrátil naruby. Skládal se jen ze čtení, malování, pití alkoholu a občasného kouření. Někdy si zaplaval v jezeře a tvářil s jako že Freya je tam s ním. Usměvavá a v pořádku. Vždy se poté dal do pláče. Neřešil že se chová jak malý kluk. Jeho slzy byly pro ni. Jen ona je mohla mít. Mohla mít jeho celého. Avšak se rozhodla jinak. Jinou cestu vybrala. Tu lepší, podle ní.

Jen Bůh ví zda se tyto dvě milují bytosti setkají znovu a už se neopustí.

Jen on ví jestli jejich příběh bude někdy pokračovat..

~WHITE CAT~ (Draco Malfoy) Kde žijí příběhy. Začni objevovat