Uyan Ann ! Ann !! ANNABELLE !!!
Kahretsin ! Yine göremedim.
Artık biraz aramı versen çok fazla denedik.
Kim olduğunu bulana kadar devam edeceğim hayır.
Her denemenden sonra çok yorgun düşüyorsun. Bu seferkinde bir farklılık hissettinmi ?
Hayır herşey aynıydı ilerisine gidemiyorum ve kümseyi göremiyorum annem ve babam dışında. Dur bir dakika bu sefer ilk geçtiğim zaman kendimi hatırlamıyordum. Nerede olduğumu neden burada olduğumu heryerde alevler vardı ve beni yakıyordu resmen. Kulağımda bir çınlama başladıktan sonra yavaş yavaş netleşmeye başladı ve alevler beni yakmadı.
Ann lütfen biraz ara verelim. Aradaki büyü çok kuvvetli. Bunu görememen için tılsımlanmış. Ve bu sana zarar vermeye başlıyor. Birgün uyanamayacaksın diye çok korkuyorum.
Birşey olmaz Lulana. Endişelenme benim için.
Sana özel çayımdan yapıyorum biraz uyursun.
Teşekkür ederim...Lulana benim en yakın arkadaşım ve aynı zamanda bir cadı medyumuduydu. Benim için çok fazla endişeleniyordu. Haklıydı da. Bu yaptığımız ritüel hem çok tehlikeli aynı zamanda yoğun bir enerji gerektiriyordu. Açığa çıkacağımızdan korkuyordu. Yaşadığımız kasabada biz 22 cadı soyundan gelen ve istenmeyen kişilerdik. O yüzden yıllardır kimliğimizi saklayarak yaşıyorduk. Ufak tefek büyüler de herhangi bir şey olmuyor ama olaylar ciddileşip büyüdüğü zaman çıkan enerjiyi hissedebilirlerdi. Buda ailemizi tehlikeye atardı.
Kasabamızın adı Hood River adında küçük şirin bir yerdi. Toplam nüfus beşbin'i geçmezdi. 1899 yılında annemle babam öldürüldüğünde burayı terketmiştik. Yapılan katliamdan geriye 22 kişi kalmıştık. Ben çok küçüktüm. O günlere dair çok birşey hatırlamasamda ne için geri geldiğimi biliyordum. O dönemlerde barış içerisinde bir kasabaymış burası. İnsanlar , cadılar , vampirler ve kurul. Herkes birbiriyle uyum içerisindeymiş. Taki o geceye kadar. O gece ne olduysa herşey bir anda ters gitmeye başlamış. Kasabada yaşayan bütün cadılar katledilmiş. Ondan sonraki yıllarda kurul cadı avcılarıyla anlaşma yapıp kasabaya sokmamaya başlamışlar. Thomas Ailesi ! Cadı avcıları. Süregelen yıllarda onlar korumuşlar kasabayı. Biz ise üç senedir yavaş yavaş kasabaya yerleşmeye başldık. Önce bir aile. Daha sorasında iki genç. Derken biz kalan 22 kişi artık kasabadaydık. Herşey istediğimiz gibi ilerliyordu. Herkes tarafından seviliyorduk ve bizden kimse şüphelenmiyordu. Kendimizi insan olarak tanıttık. Ve insan taklidi yapmak çok kolaydı! Kasabanın önde gelen büyük dört ailesi vardı. İnsanları temsil eden ve gücü olan varlıklı Fred Ailesi aynı zamanda başkan. Vampirleri temsil eden Helena ve Luke Ailesi ve cadı avcıları olan Thomas Ailesi. Helena ailesinin başındaki kadın Aya Helena. Çok kibar çok zarif ve çok güzeldi. Kasabadaki bütün çocuklarla ilgileniyordu hemen hemen. Barış elçisi denilebilirdi kadın için. Luke ailesinin başında Walter Luke! Tam bir baş belası. Ailesi ve başta kendisi kurulda zorluk çıkartan ve kasabada sorunlara yol açan bir aile. Onların kurulda olma sebebi kalabalık olmaları ve kötü olmaları. Biraz korku hakimiyetlerini kurmaya çalışıyorlar. Zaman zamanda başarıyorlar. Thomas ailesinin başında Jhon Thomas. Uzun yıllar önce eşini kaybetmiş ve kasabadan ayrılma kararı almış. Ne bir iz var ne bir haber. Bu dört yani üç aile hüküm sürmekte. Veee ben ve ailem. Ben Annabelle Valentine. Valentine Ailesi. 1899 yılında katledilen bir soyun kalan 22 kişisinden sadece biri. Beni diğerlerinden farklı kılan annemin hepimizin lideri olmasıydı. Bütün güçlerini kullanabilen bir kadındı ve benim için ölmek zorunda kalmıştı. Ve biz 3 yıl önce geri geldik. Evet tam 22 cadı. İntikam ateşini yakmaya geldik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Büyü - İntikam Ateşi
FantasyElinizde bir güç olsaydı ne olsun isterdiniz ? Bu güç sizin şansınızmı olurdu lanetiniz mi? Peki bu güç sizden ailenizi aldıysa ? İntikam için mi ? Yoksa hayatta kalmak için mi ? Kullanırdınız ? ...