Karanlık Kadın

7 1 0
                                    

Hemen Riko'yu bulmalıydım. Bu işin altında onun olduğu belliydi. Soğukkanlılığımı koruyarak belediye binasından ayrıldım. Lulanaya ulaşmaya çalıştım ama başaramamıştım.

Direk pastaneye gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Direk pastaneye gittim. Pastanenin arka tarafında mutfak ,mutfak dolabın arkasından ise hepimiz için bir toplanma alanı vardı. İçeriye girdiğimde herkes oradaydı. Lulana Rikoyu bulmuştu. Herkes Riko'ya söyleniyordu. Riko ise ' Artık yeter ! Hepsi suçlu ! Hepsinin ölmesi gerek ' diye bağırıyordu. İki parmağımı Riko'ya doğru uzatarak kilit büyüsünü yapmıştım. Olduğu yerde kaldı. Ne sesini çıkartabiliyordu nede hareket edebiliyordu. Yavaşça yanına yaklaştım.
Bir daha plana sadık kalmaz isen. Cezanı kendi elimle veririm. Senin cesaretin yıllardır kurduğumuz planın önüne geçemez. Beni istemediğim şeyler yapmaya zorlama sakın Riko ! Dedim. Ve çıktım oradan. Ama elim ayağım titriyordu. Tavrımı net anlaması için keskin ve kısa bir konuşma yapmam gerekiyordu. Beni anladığını umuyorum.
Riko kız arkadaşı Elena ile beraber yaşıyordu. Elena Rikoya göre daha uysaldı. Ve plana sadıktı. Elenayı yanına çağırdım,
Elena Rikoyu nekadar sevdiğimi biliyorsun. Ona zarar gelmesini asla istemem. Ama yaptıkları sınırı aşmaya başladı artık. Konuş onunla ve planı bir daha anlat. Anlayana kadar anlat. Yoksa hepimiz için kötü olacak.
Tamam Ann. Haklısın. Benimde haberim yoktu yapacaklarından. Yoksa engel olurdum. Riko bende merak etme.
Umarım dediğin gibi olur El.

Tüm bunlar olurken bir yandan korkuyordum. Hangi büyüyü yapmıştı ? Çıkan enerjiyi farkettilermi ? Bizi yakalayacaklarmı ? Pastanede bunları düşünürken. Bayan Hannah'ın yardımcısı girdi içeriye.
Merhaba Annabelle. Bayan Hannah seni evinde misafir etmek istiyor. Yarın öğlen mutlaka bekliyor.
Ne diyeceğimi bilemedim bir anda. 5 dakika önce kafamdan geçen bütün sorular cevapmı bulmuştu acaba ? Duraksadığımı farkedip bir anda ' Tabikide orada olacağım ' dedim. Beni farketmeleri imkansızdı. Çocukken annem ölmeden önce bütün güçlerini bana aktarmış. Ama hala tam olarak kullanamıyorum. Üzermdeki tılsım beni farketmelerini engelliyor. Ama bu durum diğerleri için geçerli değil. Onlar için endişeleniyordum.
Gece olduğunda kasabada sessizlik hakimdi. Akşamki olay bütün kasabayı adeta evlerine çektirmiş, çıt çıkmıyordu. Anladığım kadarıyla konsey toplanmıştı. Ve yapabileceklerini düşünüp karar veriyorlardı. Çok merak ediyordum. Eve doğru yürümeye başladım. Eve vardığımda tam kapıda bir anda başım döndü. Kulağım çınlamaya başladı. Etraf dahada kararmıştı. Gözlerim sonun kadar açıktı ama anlık farklı görüntüler gidip geliyordu. Hiçbir anlam veremiyordum. Dizlerimin üzerine düştüğümü farkettim. Ellerimle kafamdaki çınlamayı bastırmaya çalışıyordum ama imkansızdı. Beni alıkoyuyordu resmen. Sonrasında bir anda biri bana doğru elimi uzattı çok korkmuştum. Yüzü gözükmüyordu tamamen siyah giyinmişti. Kapkaranlık bir kadın. Ve bir anda onla beraber bir ses ' MİA ' ...

   Sonrasında herşey normale dönmüştü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

   Sonrasında herşey normale dönmüştü. Çınlama bitmiş herşey heryer aynıydı. Evet Mia annemdi. Peki bu kimdi benden ne istiyordu? Lulanaya bunu anlatmalımıydım?
   Koşarak eve çıktım ve yatağa yattım. Tüm bunları düşünürken aklıma broş geldi. Acaba onun bir etkisimiydi. Yarın tekrardan ritüeli denemeliydim. Belki bu sefer duyar veya görürdüm. Tüm bunları düşünürken uyuyakaldım. Yarın nasıl geçecekti benim için ? Neler bekliyordu beni ?

Kara Büyü - İntikam AteşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin