Büyük Masa İçin Pasta

6 1 0
                                    

Kasabaya ilk ben , Lulana ve annesi ile gelmiştik. Geçen yıl başkanın da rızasını alarak bir pastane açtık. Ve bir yılda kasabanın gözbebeği haline geldik. Kasabadaki bütün davetlere doğum günlerine düğünlere ve diğer özel günler için hazırlıklar yapıyorduk. Geriye kalan 19 kişi kasabada çeşitli görevlerdeydi. Kimisi başkanın evinde hizmetçi kimisi diğer insanlarla beraber bazılarımız vampir aileleriyle beraber. Tek giremediğimiz iki aile Helena ve Luke Ailesiydi. Tamamiyle duvarları vardı ve bir tek kendilerine güveniyorlardı.
   10 ocak 1899 katliamın yapıldığı gün kasabada kurtuluş günü ilan edilmişti. Her sene kutlanıyordu. Benim için çok zor geçen bir gündü üç senedir. Ama o gün gelecekse bütün zorluklara göğüs germeliydim. Ve bugün 10 Ocak 2023. Bütün gün şenlikler yapılır. Gençler kendi aralarında yarışmalar düzenler. Büyükler purolarını viskilerini alıp muhabbete girerler. Bizde hernekadar hoşnut olmasakta aralarında dolanırız. Sabah saatlerinde iş yerimdeyken kapı açıldı ve içeriye Aya Helena girdi. Bir anda buz kesmiştim. Bu zamana kadar hiç konuşmamış yakınında bulunmamıştım. Çok güzel bir kadındı
Merhaba Annabelle.
   M m merhaba Bayan Helena.
   Tanışmamız bugün olacakmış demekki. Umarım tanıştığımız için pişman olmayacağım. Bir senede kasabanın gözbebeği oldun. Ve bende dedimki bu sene akşam büyük masanın pastasını sen yap ne dersin ?
  Şaşkın bir şekilde gülümseyerek , hersene Bay Bob yapardı bir sorun yoktur umarım.
  Hayır gayet iyi kendisi. Ben herzaman gençlere inanan ve şans verilmesinden yanayım. O yüzden senden ricam bu akşamki pastayı senin yapman. Akşam 21:00'a yetişir umarım.
  Tabikide hiç şüpheniz olmasın. Çok teşekkür ederim Bayan Hannah.
  İyi günler...

Tam kapıdan çıkarken dönüp bir kere daha baktı gözlerimin içine

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tam kapıdan çıkarken dönüp bir kere daha baktı gözlerimin içine. Ama sadece gözlerime bakmadığını anlamamak aptallık olurdu. Acaba birşeymi biliyordu? Yoksa sadece bir bakışmıydı. Sonrasında çıkıp gitti. Ama ne olursa olsun çok güzel bir kadındı. Hemen işe koyulmam gerekiyordu. Asabaya özgü birşey olması gerekiyordu Çam ağaçları , geyik , barış kuşu hepsi olmalıydı. Geçen senelerden daha güzel lezzette ve görüntüde yapmalıydım. Bu yakınlaşmak için bir fırsattı benim için. Geri tepemezdim. O arada içeriye Luana girdi,
Ann ! Başımız belada !
   Ne oldu Lu sakinleş biraz
   Riko Riko bu akşam için bir av arıyor kendine. Akşam yemeğine süprizim var demiş ve çıkmış evden.
   Kahretsin! Ne yapmaya çalışıyor bu çocuk. Daha hiçbirşeyden emin değiliz. Bu şekilde birine saldırmak bizi açığa çıkartır ve bütün planlrımızı bozar.
   Onu bulmamız lazım acilen engel olmalıyız.
   Ben çıkamam Lu Bayan Hannah geldi akşam pastasını benim yapmamı istedi yetiştiremezsem eğer tam bir fiyasko o eve girip herhangi birşey almak için ritüel için önemli sende biliyorsun. Bizim için bir fırsat bu.
   Tamam ben bulacağım onu. Umarım enerjiyi farketmezler.
   Çok dikkatli olmalısın Luana ! Sakın birşey yapmasına izin verme.
   Umarım geç kalmam.
   Riko ailemizin yaramaz çocuğuydu. Gözü kara ama bir okadar aptal cesareti olan bir cadıydı. Üç senedir ufak tefek girişimleri olmuştu ama hepsine engel olmuştum. Planımı bozmaması lazımdı. Ritüel yaptığımda kimseyi ne görebiliyordum ne de öğrenebiliyordum ama çok yaklaşmıştım hissedebiliyordum. Ve suçsuz yere kimseye birşey yapmak istemiyordum. Bu kalan herkesi tehlikeye sokardı onlarıda kaybetmeye dayanamazdım.

Kara Büyü - İntikam AteşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin