Deniz: Anılım günaydın. Nasılsın?
Anıl: Günaydın güzelim. İyiyim, okula doğru giden o sonsuz yoldayım. Sen nasılsın?
Deniz: İyiyim canım benim. Bu saatte neden yazıyorum diye sorarsan eğer hiçbir plan yapmadan yakalamak istedim seni.
Anıl: O zaman başarılı oldun. Dinliyorum.
Deniz: Akşam bize davetlisin. Tekin de özledi seni
Deniz: Bir pizza şarap film gecesi yapmamız yok mu be?
Anıl: Filmi Tekin seçiyorsa yok 😅
Deniz: Aşk olsun benim sevgilime haksızlık yapıyorsun. Entel olmayı o seçmedi hayat şartları onu böyle yaptı qsaqwafd
Anıl: Dünyanın en entelektüel pilotu amk
Deniz: Şaka bi yana sen yeter ki gel Marvel evreni bile izleriz.
Anıl: Bile mi bile ha? Nesi varmış Marvel'ın be? Zevksizler hainler
Deniz: Tamam tamam sustum. Akşam 8'de bekliyorum o zaman.
Anıl: Ok görüşürüz Denizim
Çalan zille kapıya yönelen Deniz kapıyı açıp Anılı içeri buyur etti. Arkadaşına sıkıca sarılıp kendisine uzatılan kır çiçeklerini Anılın elinden alıp kokladı.
"Ne gerek vardı Anıl sen geldin ya o yeterdi. Salona geç hadi her zamanki yerin hazır."
Anıl gülerek salona geçerken evden iştah açıcı kokular yükseliyordu. Kokuların kaynağı olan Tekin, mutfaktan üzerinde uçak görselleri olan önlüğüyle çıktı. Anıl bu haline gülerken Tekin'de gülmeye başladı. "Hiç bakma bana öyle Deniz almış." diyerek Anıl'la tokalaştı. Daha sonra önlüğü çıkarıp tekrar Anıl'ın yanına gelerek sıcak bir sohbete daldılar.
Pizzalar hazır olunca kadehler ve şarap da sehpaya yerleştirildi. Herkes köşesine çekildi ve alışıldığı üzere Tekinin seçtiği filmi izlemek üzere ekrana dikkat kesildi.
Film daha jenerik kısmındayken zil çaldı. Tanıdık bir ses duyunca gözlerini kapıya çevirdi Anıl. Bugün Baran'ı görmeyi hiç beklemiyordu. Bildiği kadarıyla böyle film gecelerini eğlenceli bulmazdı. Söz konusu filmleri Tekin seçtiyse üstelik hiç eğlenceli bulmazdı. Gelmesine şaşırdı.
-Aynı gece ilerleyen saatlerde Denizin evi-
Koltuğun diğer ucundaki Baran'ın oflayarak sürekli eline telefon alıp durmasıyla Anıl'ın dikkati dağılıyordu. İzlediği filme odaklanamazken kaşlarını çatmış olan kumralın kimle mesajlaştığını merak etti. O sırada cebindeki telefon sessizce titreyince irkilip yerinde hafifçe doğruldu. Bildirimin Baran'a ait olduğunu görünce şaşkınlıkla kaşları havalandı.
Baran: Anıl abi sıkıldım ben
Baran: Sen yıllardır bu işkenceye nasıl dayanıyorsun
Baran: Buna katlanabildiğin için sen çok güçlü bir adamsın
Anıl: Baran koltuğun öteki ucundayım. Neden mesajlaşıyoruz oğlum?
Baran'a yandan tekrar bir bakış atıp onun harıl harıl mesaj atmaya devam ettiğini anlayınca telefonuna baktı yine.
Baran: Yaaa konuşayım da Tekin ağzıma sıçsın değil mi amk
Baran: Bu adamı sinema televizyon okutmayıp pilot yapan ailesini sikeyim ya
Anıl: Evet festival filmlerini biraz fazla ciddiye alıyor olabilir ama yine de kimseyi sikme sen
Baran: Sorma 2 gündür tık yok zaten.🥲
Baran: Ne oldu ya? Gıcık mı tuttu?
Anıl, öksürürken Baran'ın kısılmış ona bakan ela gözlerinden bakışlarını kaçırıp, bir gözü televizyonda olan Deniz'in aceleyle kola uzatışına karşılık verip büyük bir yudum aldı.
Anıl: Mısır kaçtı bir şey yok. Tekin ters ters baktı öksürdüm diye ulan boğuluyorduk.
Baran: Öyle o ya. 7 senedir ablamla ayrılmalarını bekliyorum ilk günkü umutla
Anıl: Saçmalama Tekin çok iyi biri, ablanı da çok seviyor
Anıl: Biraz aşka saygın olsun.
Baran: Yani bana aşık kişilerin sayısını düşünürsek aşkın bana saygı duyması gerekiyor 😎
Anıl: Sana aşık olan kişiye çok acıyorum/
Anıl: Film bitmek üzere normal insanlar gibi sohbet edebiliriz
Baran: Film başladığında gencecik çıtır bir oğlandım. Şu an senin kadar olmuşumdur ruhen
Anıl: 🤚🤚Yeterli.
Görüldü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağmura Aşık (BXB)
Novela JuvenilKendisine emanet edilen kedilere bakmak için arkadaşının evine giden Anıl, arkadaşının küçük kardeşi Baran'ı orada bir erkekle görür. İkili arasında küçük bir sır olarak kalacak bu konu iletişimlerini artırır. Baran: O gün hayalet görmüş gibi olduğ...