6- siz ile ben...

323 39 15
                                    

Selam oy vermeyeni sikiyorum

Buna yorum atmazsanız bölüm atmayacağım.

10 oy 10 yorum.

◆•___________________________________•◆

O geceden sonra bay Hwang eğer çıktığım zamandan daha geç çıktığım zaman araba ile bıraktırıyordu ve ayrıca bana daha normale davranmaya başlamıştı.

Ben şu an ise doğru yürüyordum çok ayılamamıştım o yüzden biraz sendeleyerek yürüyordum.

Sonunda eve vardığımda içeri girip, odada üzerimi değiştirdim.

Tam ayılamadığım için mutfağa girip hızlıca kendime birazcık kahve hazırladım.

Kahvemi yudumlarken Seungmin'i aradım. Dün çünkü bay Lee'nin onu aradığını söylemişti.

Bir kaç çalışta açılmıştı.

Jeongin x Seungmin

Jeongin
"Alo hyung?"

Seungmin
"Günaydın Jeongin, ne oldu?"

Jeongin
"Günaydın dün bay Lee aramıştı seni ne dedi?"

Seungmin
"Beni dışarıda yemeğe davet etti ama ben pizza yapmıştım bana geldi pizza yedik. Dedim ki yerken 'beni neden yemeğe davet ettiniz' diye sordum dedi ki 'iyi biri gibi geldin gözüme seninle arkadaş falan olmak istiyorum' dedi, sonra sohbet ettik film falan izledik işte."

Jeongin
"Bence sana aşık."

Seungmin
"Abart Jeongin."

Jeongin
"Bence bay Lee gibi bir adamı kaçırma hem zengin hem yakışıklı birde ilk adımı o atmış yani!"

Seungmin
"Sende bay Hwang gibi bi adamı kaçırma hem ZENGİN hem YAKIŞIKLI."

Jeongin
"Eve gidince sana ne anlatsam hemde onunla ilgili. Zort olacaksın."

Bir anda gülen yüzüm düştü çünkü aklıma bir günlük bi şey olduğu geldi.

Jeongin
"Neyse kapatıyorum. Görüşürüz!"

Seungmin
"Görüşürüz aşkım."

__________

Telefonu kapatıp masanın üzerine bıraktım.

Hyunjin
"Çok tatlı gülüyordun neden bir anda yüzün asıldı?"

Fiziğin Güzelmiş Aslında -HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin