10- Hwang'ına

278 41 1
                                    

Selam oy vermeyeni sikiyorum. Okuyucu asklarim önceki bölümleri okumuyor musunuz. Yorumda atmıyorsunuz üzülüyorum😭😪. Yorum sınırı koymayacagim ama yorum atın olur mu?

10 oy.

◆•___________________________________•◆

Changbin hyung ile orada ki koltuklardan birinde oturmuş konuşuyorduk.

Ben bir bacağımı onun bacağının üzerine atmıştım. Onun ise bir kolu benim omzumdaydı.

Bay Hwang'ın işi bitmiş olmalıydı ki bay Bang ile odadan çıkmışlardı. Fakat biz onları fark etmemiştik çünkü sohbete öyle bir dalmışısız ki konu Changbin hyungun eski sevgililerine kadar gitmişti.

Hyunjin
"Siz sevgili misiniz?"

Bay Hwang'ın sesi ile ikimizde ayağa kalkmıştık.

Jeongin
"Hayır değiliz Bay Hwang neden öyle dediniz?"

Hyunjin
"Sarmaş dolaş görünce."

Jeongin
"Yakın arkadaşız, aramızda asla mesafe yok birbirimizden bi şeyde saklamayız."

Hyunjin
"Anladım o zaman biz gidelim Jeongin."

Jeongin
"Peki bay Hwang."

Bay Bang'a dönüp eğildim, o'da gülümseyip egilmişti.

Changbin'e el salladım. Bay Hwang ile beraber şirketten çıkıp arabaya binmiştik.

Kemerimi takıp arkama yaslandım, Bay Hwang arabayı sürmeye başlamıştı. 10-20 dakika arasında güzel büyük bir kafeye geldik.

Hyunjin
"Nereye oturalım?"

Jeongin
"Cam kenarına oturabiliriz?"

Hyunjin
"Tamam."

Masaya oturmuştuk. Garson gelince Bay Hwang serpme kahvaltı söylemişti.

Hyunjin
"İçecek bi şey ister misin?"

Jeongin
"Portakal suyu olabilir."

Hyunjin
"İki tanede portakal suyu alalım."

Garson
"Başka bur isteğiniz var mı?"

Hyunjin
"Hayır yok."

Garson gidince Bay Hwang bana dönmüştü.

Hyunjin
"Daha iyi misin?"

Jeongin
"Evet biraz daha iyiyim, teşekkür ederim."

Hyunjin
"Buradan çıkınca hastaneye gideriz oradan seni evine bırakırım, olur mu?"

Jeongin
"Olur, teşekkür ederim."

Bay Hwang telefonuna bakmaya başlamıştı bende başımı dışarıya doğru çevirdim ve dolaşan insanları izlemeye başladım.

Bir kadın ve çocuğu vardı, el ele tutuşuyorlardı çok tatlı. Başka birine çevirdim kafamı galiba ise yetişmeye çalışan orta yaşlı duran bir adam vardı.

Başka birine daha baktım okuldan kaçtığı çok belli olan bir öğrenci, eğer ailemin imkanı olsaydı üniversite okumak çok isterdim.

Telefonuma gelen bildirimle cebimden telefonumu çıkardım. Reklam şeysi ve onun altında bir bildirim daha. Telefonu kapatıp cebime geri koydum.

Arkama yaslanıp dışarıya bakmaya devam ettim.

Dışarıya öyle dalmış olmalıyım ki telefonum çalınca yerimden sıçradım.

Kimin aradığına baktım Seungmin arıyordu.

Jeongin
"Hemen geleceğim."

Hyunjin
"Peki."

İnsanlardan biraz uzaklaşıp telefonu açtım.

Seungmin x Jeongin

Jeongin
"Efendim?"

Seungmin
"Aşkım iyi misin hastaymışsın?"

Jeongin
"İyiyim Changbin mi söyledi."

Seungmin
"Evet, ee napiyorsunuz Hwang ile?"

Jeongin
"Kahvaltı etmek için kafeye geldik sen napıyorsun?"

Seungmin
"Jisung ile oturuyoruz evde boş boş."

Jeongin
"İyi ben daha çok bekletmiyim Hwang'ı."

Seungmin
"Tamam o zaman görüşürüz git sen Hwang'ına."

◆•___________________________________•◆

O zaman diğer bölümde sonuçları açıklayacağım çok üşendim yazmaya affedin.

(Yorum atmadiysaniz evinizi basarım.)

Fiziğin Güzelmiş Aslında -HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin