Bu kitap niye bu kadar uzun oldu ya.
10 oy.
◆•___________________________________•◆
Hyunjin
Chan hyung beni koltuğa oturtup kendiside yanıma oturup omzuma elini koymuştu.
Başımı ona yaslayıp yeri izlemeye başladım. Bir kaç dakika sonra tanımadığım bir ses kulaklarıma ilişti.
Jisung
"Hyunjin, hyung o iyi olacak."Gözlerimi sesin sahibine çevirdim sincaba benzeyen çocuk, cevap vermeyip küçük bir şekilde gülümsedim sadece ve bakışlarımı geri yere indirdim.
Bir kaç dakika sonra kapı açılma sesi gelmişti, hızlıca başımı kaldırıp odadan çıkan doktorun yanına gittim, digerwlride arkamda duruyorlardı.
Hyunjin
"Neyi varmış, nolmuş?"Doktor
"Endiselenecek bir şeyi yok sadece fazla yorulmuş evde kalmalı bundan sonra, vücudu hamilelige alışık değil ondanda fazlasıyla yorgun düşmüş."Hyunjin
"Görebilir miyim?"Doktor
"Evet sadece tek bir kişi görebilir."Hyunjin
"Teşekkürler."Doktorun karşısında teşekkür manasında eğilip odaya girdim, ben girince odada serum takan hemşire işini bitirip çıkmıştı.
Jeongin'in yatağının yanında ki sandalyeyi biraz daha yaklaştırdım ona.
Oturup Jeong'umun elini elimin içine alıp bir kaç kez öptüm. Bir elimi karnına koyup orayı, bebeğimizi okşadım.
Elini tutan elimi çekip yanağına koydum, çok güzeldi her şeyiyle, kusursuzdu.
Bir kaç dakika sonra Jeongin kıpırdanınca uyanacağını anlamıştım, yerimden kalkıp hızla diğerlerine doktoru çağırmalarını söyledim.
Odaya tekrar girip Jeongin'in aralanmış etrafa bakınan gözlerine baktım.
Hyunjin
"Off Jeongin'im çok korktum sana bir şey olacak diye, ama iyisin değil mi?"Jeongin
"H-hyunjin?"Hyunjin
"Benim bebeğim."Jeongin'in saçlarını öpüp elini tuttum.
Bir kaç dakika sonra doktor gelmiş ve Jeongin'i muayene etmiş, bir şeyi olmadığını söyleyip gidebilecegimizide söylemişti.
Bir hemşire gelip Jeongin'in kolunda ki serumu çıkartıp gitmişti.
Diğerleri odaya gelince üç arkadaş Jeongin'e sarılmışlardı. Onların burada olmasını fırsat bilip Chan hyungla beraber Jeongin'in çıkış işlemlerini hallettik.
Odaya geri dönüp Jeongin'i yataktan yavaşça kaldırdım. Hepimiz odadan çıkmış eve gitmek için arabalarımıza doğru ilerliyorduk.
Hepsi son kez Jeongin'e sarılıp veda etmiş ve gitmişlerdi. Felix Jeongin'i arka koltuğa bindirip yanına oturdu.
Bende binip arabayı çalıştırdım.
◆•___________________________________•◆
Kısa yazıyorum özür dilerim ama hiç yazasım gelmiyor cidden, bir an önce bitirmek istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fiziğin Güzelmiş Aslında -Hyunin
FanfictionYang Jeongin bir süredir çalıştığı evde patronu Hwang Hyunjin'den etkileniyordu... Hwang Hyunjin ise onu sadece sıradan bir çalışan olarak görüyordu ya da o öyle düşünmek istiyordu? Bir gün çalışanına kızdığında günün devamında onu hamile bırakacağı...