4- Çok güzelsin...

438 41 9
                                    

ONCEKI BOLUM NEYDI
Diğer bölümde yorum gelmesini beklemek istemedim, o yüzden atıyorum.

9 oy. 10 yorum

◆•___________________________________•◆

Jeongin

Uyandığımda ilk nerede olduğumu sorgulamıştım fakat sonra öğlen yaşananlar aklıma gelmişti.

Yattığım yerden kalkınca bay Hwang'ın göğsünde yattığımı anlamıştım.

Cidden neden gitmiştim ki onun yanına.

Ah sikeyim beynimi.

Uyanmamasını dileyerek yataktan kalkıp yerde duran kıyafetlerimi üzerime geçirdim. Giyinirken biraz canım yanmıştı.

Bay Hwang'a gerek dönüp bakmıştım mışıl mışıl uyuyordu.

Yavaşça odadan çıkıp aşağıya indim iyi ki saat 12 olmuştu çalışanlar yoktu, ama yarın nasıl yüzlerine bakacaktım nasıl bay Hwang'ın yüzüne bakacaktım.

Namusum gitmişti.

Hızla odadan esyalarımı alıp evden çıktım.

Şu an eve ağlayarak gidiyordum, hayır karanlıktan korktuğum için değil, aptallığım yüzünden.

Cebimden telefonumu alıp Jisung'u aradım.

Tam kapatacakken açılmıştı telefon.

Jisung
"Alo?"

Jeongin
"Hyung."

Jisung
"Jeongin bir şey mi oldu. Sen ağlıyor musun?"

Jeongin
"Hyung ben çok aptal birisiyim!"

Jisung
"Niye öyle dedin? Yanlış bir şey mi yaptın?"

Jeongin
"Evet hyung hemde çok yanlış bir şey."

Jisung
"Ne yaptın anlat bana."

Jeongin
"Hyung ben hiç olmayacak birisi ile yattım."

Jisung
"Kim? Kiminle yattın?"

Jeongin
"Bay Hwang ile, hyung ben çok aptalım!"

Jisung
"Hey sen aptal filan değilsin. Seni zorladı değil mi o piç."

Jeongin
"Baştan anlatayım mı?"

Jisung
"Anlat."

Jeongin
"Şimdi bay hwang benden su getirmemi istemişti, gittim aldım tam odaya girecekken bir çalışan daha vardı odada adı Felix o odadan çıktı çarpıştık şu benim üzerime döküldü. Sonra bay Hwang geldi ve ne oldugunu sordu. Felix anlattı ne oldugunu. Ama bay hwang suçu bende buldu beni terslemeye falan başladı. Sadece Felix'e iyi davranıyordu çalışanlar arasında. Tamam şimdi ben gittim aşağı üstümü değiştireceğim. Yedek gömlek yoktu. Ceketimi üzerime geçirip Felix'den gömlek istemeye gittim. Beni görünce ağzı falan açıldı dedi ki bana kaslarını gösterirsen veririm dedi. Bende onayladım. Çalışanlar için olan odaya gittik. Ben ceketimi çıkarmadan dugmemi açtım. Şey dedi kol kaslarını görebilir miyim ceketini çıkarır mısın dedi ben kabul etmedim o zaman ben zorla çıkartırım dedi üstüme gelmeye başladı sonra gidecek yerim kalmayınca omzumdan ceketi çıkardı o sırada Hwang geldi ilk kez Felix'e kaba bir şekilde gitmesini söyledi. Felix çıkınca yanıma gelip Fiziğin güzelmiş aslında dedi ellerini belime sarıp beni kendine çekti ceket omzumdan sıyrılıp yere düşmüştü. Boynumu öptü bana dedi ki odama gel eğer gelmezsen seni zorla götürürüm dedi çalışanlar falanda umurumda olmaz dedi ve gitti. Bende aptal gibi gittim odasına oradan sonra işte oldu."

Fiziğin Güzelmiş Aslında -HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin