Finale 1 bölüm!!!!!
◆•___________________________________•◆
Bebeğim 39 haftalık olmuştu ve ben doğumun yaklaştığını hissedebiliyordum bu yüzden Hyunjin ile geçen hafta sezeryan doğum için randevu almıştık, yarın için.
Bugün ise evde Jisung, Felix, Seungmin ve Changbin hyung ile beraber çantayı kontrol ediyorduk, benim için bir kaç giysi ve oğlum içinde bir kaç giysi koymuştuk.
Bu arada Felix ve Jisung sevgili oldular, Changbin hyung ve Chan hyung Avustralyada evlendiler, Seungmin hyung ve Minho hyung aynı eve çıktılar yani Seungmin hyung onun evine taşındı.
Şu anda Hyunjin ve diğerleri aşağıda oturuyorlardı. Bu akşam hastaneye gidecektik.
Diğerleriyle beraber aşağı iniyorduk, Changbin hyung çantayı kapının önüne bırakacaktı.
Aşağı inip salona indik, ben tam Hyunjin'in yanına oturacakken bir anda büyük bir sancı girmişti.
Jeongin
"Ah!"Hyunjin
"Noldu Jeongin?!"Bir anda bacaklarımdan bir şeyin aktığını hissedince suyumun geldiğini anlamıştım.
Jeongin
"Suyum gel- Ah!"Chan
"Hyunjin Jeongin'i arabaya götür!"Hyunjin beni kucağına alıp evden çıkmıştık.
Hyunjin
"Çantayı alın!"Jeongin
"H-hyunjin canım yanıyor!"Hyunjin
"İyi olacaksınız bebeğim biraz daha dayan."Hyunjin beni arka koltuğa oturtup yanıma oturmuştu. Chan hyung ve Changbin hyungda öne oturmuştu.
Hyunjin...
Chan hyung arabayı hızlıca çalıştırmış ve sürmeye başlamıştı.
Hyunjin
"İyi misin bebeğim?"Jeongin
"Arada a-acısı siddetleniyor ama i-iyiyim şu an."Arada Jeongin'in iniltileri dışında biraz sessiz geçmişti yolculuk. Şu an Jeongin'in korktuğunu yemin edebilirdim, elleri titriyordu.
Hyunjin
"Korkuyor musun?"Jeongin
"Biraz. Ah!"Hyunjin
"Hyung biraz daha hızlı sür arabayı! Korkma bebeğim hiç bir şey olmayacak, ikinizde sağlam çıkacaksınız."Jeongin
"Ölüm riski v-var Hyunjin, e-eger birimizi s-secmek z-zorunda kalırsan Jihoon'u seç."Hyunjin
"Jeongin ikinizede bir şey olmayacak tamam mı lütfen böyle konuşma!"Chan
"Geldik."Hızlıca arabadan inip Jeongin'i kucağıma aldım ve hastaneye girdim.
Hyunjin
"Sedye getirin!"Yanımıza hızlıca hemşireler ve doktor sedye ile beraber gelmişti ve oraya yatırmıştım.
Doktor (bayan kim)
"Dogumhaneyi hazirlayin, sezeryan dogum olacak. Suyu ne zaman geldi"Hyunjin
"Yaklaşık on dakika önce geldi, sancıları devam ediyor,"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fiziğin Güzelmiş Aslında -Hyunin
FanfictionYang Jeongin bir süredir çalıştığı evde patronu Hwang Hyunjin'den etkileniyordu... Hwang Hyunjin ise onu sadece sıradan bir çalışan olarak görüyordu ya da o öyle düşünmek istiyordu? Bir gün çalışanına kızdığında günün devamında onu hamile bırakacağı...