30. Bölümde bitirmek istiyorum.
◆•___________________________________•◆
Hyunjin'in teklifinin üzerinden bir kaç hafta geçmişti ve şimdi düğünümüz vardı.
Ben, Felix hyung, Seungmin hyung, Jisung hyung ve Changbin hyung ile beraber ayrı bir odada hazırlanıyorduk.
Hyunjin, Minho hyung ve Chan hyung ayrı odalardalardı.
Jisung elime beyaz takım elbiselerimi tutuşturup beni kabin gibi bir yere sokmuştu.
Hızlıca üzerimdekileri çıkartıp beyaz takımımı giyindim. Kabindeki boy aynasından üzerimi düzeltip kendimi inceledim.
Cidden takım üzerime çok yakışmıştı. Kabinden hızla çıkıp diğerlerinin karşısına geçtim.
Hepsi çok mutlu gözüküyordu, özelliklede Seungmin küçük grubumuzun annesi gibiydi, her zaman yanımızda oluyordu. Onun gözünden bir yaş süzüldüğünde hemen yanına gidip ona sarıldım.
Cidden grubumuzun annesiydi.
Jeongin
"Hyung, ağlama!"Seungmin
"Büyüdün ve evleniyorsun."Jeongin
"Hyung! Aramızda sadece bir yaş var."Seungmin
"Olsun sen bebeksin, bende senin annenim!"Seungmin hyungdan ayrılıp gülümsedim.
Jeongin
"Annemden önce evleniyorum desene."Felix
"Jeongin otur şuraya da makyajını düzeltelim."Sandalyeye oturup Felix hyunga döndüm, hızlıca hafif olan makyajımı değişiklik yapmadan düzeltmişti.
Jisung hyungda yanıma gelip saçlarımı düzeltip geri çekildi.
Changbin
"Jeongin'im gel yanıma kravatini düzelteyim."Yerimden kalkıp Changbin hyungun önüne geçtim kravatımı daha düzgün bağlayıp, sarıldı.
Changbin
"Benden önce nasıl evlenirsin!!"Changbin hyungdan ayrılıp yanağını kocaman öptüm.
Changbin
"OHA YANG JEONGİN BENİ İLK KEZ ÖPTÜ!!"Onun bu haline hepimiz gülmüştük. Kapı çalınca Changbin hyung hemen kapının önüne geçmişti.
Changbin
"Kimsin!"Hyunjin
"Benim Hyunjin."Changbin
"Kapı açılmıyor enişte!"Jisung
"As bayrakları as🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷!"Hyunjin
"Changbin!"Changbin
"Kapı açılmıyor!"Hyunjin
"Tamam vereceğim para aç kapıyı."Changbin
"Vallahi açılmıyor!!"Changbin hyung kapıyı zorluyordu fakat açılmıyordu.
Jeongin
"Ay düğün bensiz olacak, ay bana bir şeyler oluyor!"Şakasına kendimi sandalyeye atmıştım.
Hyunjin
"Bir bu eksikti amına koyayım!"Chan
"Changbin geri çekil kapıyı kıracağım!"Changbin
"Çekildim!"Seungmin
"Şom ağızlı!"Changbin
"Ya ben nereden bileyim kapının sıkışacağını!?"Kapı tek tekmeyle açılmıştı.
Felix
"Oh be!"Jeongin
"Chan hyung kaslarına kurban!!"Changbin
"Kimin sevgilisi."Hyunjin
"Davetliler geldiler bizde inelim Jeongin."Onu baş sallamasıyla onaylayıp masanın üzerinde duran çiçeği alıp Hyunjin'in koluna girdim.
Alkışlar içinde aşağıya inmiş, nikah masasına geçmiştik. Nikah memuru beklemeden hemen söze başlamıştı.
Memur
"Siz Yang **** oğlu Yang Jeongin hiç bir baskı altında kalmadan kendi iradenizle Hwang Hyunjin ile evlenmeyi kabul ediyor musunuz?"Jeongin
"Evet!"Büyük bir alkış sesi.
Memur
"Peki ya siz Hwang **** oğlu Hwang Hyunjin hiç bir baskı altında kalmadan kendi iradenizle Yang Jeongin ile evlenmeyi kabul ediyor musunuz?"Hyunjin
"Evet!"Büyük bir alkış sesi daha
Memur
"Bende sizi eee koca ve koca ilan ediyorum!"Ve tekrar Büyük bir alkış sesi.
Ondan sonrada danslar, davetliler ile konuşma. İçki ile bitmişti.
◆•___________________________________•◆
Final 29. Bölüm olur Büyük ihtimal sonra bir tane özel bölüm gelir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fiziğin Güzelmiş Aslında -Hyunin
FanfictionYang Jeongin bir süredir çalıştığı evde patronu Hwang Hyunjin'den etkileniyordu... Hwang Hyunjin ise onu sadece sıradan bir çalışan olarak görüyordu ya da o öyle düşünmek istiyordu? Bir gün çalışanına kızdığında günün devamında onu hamile bırakacağı...