20- Öyle mi?

180 31 0
                                    

Selam oy vermeyeni sikiyorum.

10 oy.

◆•___________________________________•◆

Felix, Hyunjin'in çalışma odasının kapısını çalmıştı, ses gelince kapıyı açıp içeriye girmişti.

Felix
"Bay Hwang kahvaltı hazır."

Hyunjin
"Tamam, Jeongin nerede bu arada?"

Felix
"Bahçede çiçeklerle ilgileniyordu."

Hyunjin
"Tamam Felix çıkabilirsin."

Felix odadan çıktığında Hyunjin'de önündeki kağıtları dosyanın içine koyup odadan çıkmıştı.

Bahçeye çıktığında arkası dönük mavi çiçekleri koklayan Jeongin'in arkasından beline sarılmış ve ensesine küçük bir öpücük kondurmuştu.

Jeongin bir anda beline sarılan kollarla irkilsede burnuna gelen hafif gül ve odunsu koku ile onun Hyunjin olduğunu anlamıştı.

Ensesinde hissettiği dudaklar ile gülümseyip arkasını dönmüş kollarını Hyunjin'in omuzlarına koymuştu.

Hyunjin
"Kahvaltıyı hazırlamışlar bebeğim gidelim mi?"

Jeongin
"Gidelim."

Deyip Hyunjin'in yanağını küçükçe öpmüştü. İkiside el ele içeriye girip masaya ilerlemişlerdi.

Tek bir servis açıldığını görünce Hyunjin, Eunha'ya seslenmişti.

Hyunjin
"Eunha!"

Eunha
"Buyurun bay Hwang?"

Hyunjin
"Bir servis daha açın."

Eunha
"Peki bay Hwang."

Eunha, Jeongin içinde bir servis daha açıp geri mutfağa dönmüştü.

Hyunjin ile kahvaltılarını ederken ikiside  sessizdi.
Bu sessizliği bozan Hyunjin olmuştu.

Hyunjin
"Arkadaşlarınla nereye gideceksin?"

Jeongin
"***** üniversitesinin yakınında bir kafe var oraya gideceğiz."

Hyunjin
"Tamam şoför ile gidersiniz. Bugün önemli bir toplantım var ben bırakamam sizi."

Jeongin
"Sorun değil hayatım."

Hyunjin, Jeongin'in yanağını okşayıp kahvaltısına geri döndü. Jeongin doyduğunu hissedince masadan kalkmıştı.

Hyunjin
"Doydun mu bebeğim?"

Jeongin
"Evet doydum gidip hazırlanayım sonra da Felix hyungun evine gideriz o hazırlanır oradanda kafeye geçeriz."

Hyunjin
"Peki bebeğim."

Jeongin kocaman bir şekilde gülümseyip odaya çıkmıştı. İçeride temizlikten görevli olan Soojin(kimse ile alakası yoktur sadece isim) vardı.

Jeongin
"Noona?"

Soojin
"Ah Jeongin ödüm koptu! Ne oldu napıyorsun burada?"

Kimse Hyunjin ve Jeongin'in bir ilişkisi olduğunu bilmiyordu.

Jeongin
"Şey noona biz Hyunjin ile çıkıyoruz."

Fiziğin Güzelmiş Aslında -HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin