1.8K 79 51
                                    

...

Y/n ve en yakın arkadaşı Sasha. Y/n yazılım mühendisliği okumuştu ve şuan dünyanın en ünlü giyim markalarından birinde kendi ülkesinin yazılım departmanı bölümünde müdürdü.

Haftada beş gün çalışıyordu ve genelde sadece iki gün iş yerine gidiyordu. Yirmi altı yaşında olmasına rağmen alanındaki başarısıyla kanıtlamıştı kendini.

Y/n sakin bir kadındı. Genelde ev aşığıydı, gezmeyi de seviyordu ama evinde daha rahattı. Bu mesleği tercih etmesinin en büyük sebebi de belki de buydu.

Sasha ise gastronomi okumuştu. Yemek yapmak ve özellikle yaptığı yemekleri yemek onun uzmanlık alanıydı. Mutfak yaşam alanı olmuştu. Şuan ise ülkesinin en ünlü şefiyle çalışıyodu.

Y/n ile çocukluk arkadaşıydılar. Her zaman belki de en büyük hayalleri kendi isteklerini tamamen karşılayacak, mükemmel ve büyük bir eve sahip olmaktı.

Y/n kendi işinden ciddi miktarda güzel paralar kazanıyordu. Sasha da aynı şekilde. İkisinin işi yeni yeni tam olarak oturmuştu. Normalde küçük bir evde kirada oturuyorlardı. Ancak, neden imkânları da varken çok daha iyi yerlerde kalmasınlardı ki?

Beraber yaklaşık bir yıl boyunca para biriktirdiler. Evi aldıktan sonra beş parasız kalmamak için iyice birikim yapmışlardı.

Bir hafta kadar önce çok tatlı bir mahallede tam istedikleri gibi bir ev buldular ve tapuyu üzerlerine aldılar. Ev iki katlıydı ve 15 katlı bir binanın son iki katıydı. Alt kat 2+1 üst kat ise 1+1'di. Ayrıca evin tüm odaları olağanca genişti. Yeni evlerinin tapusunu aldıktan sonraki hafta boyunca da bir sürü mağaza gezip yeni evlerine yeni eşya ve mobilyalar almışlardı.

Şimdi ise nakliyeciler gelmiş, yeni evlerine tüm eşyaları yerleştiriyorlardı.

"Hâlâ inanamıyorum, şaka gibi. Hayalimizdeki eve taşınıyoruz şuan, nasıl hissediyorsun Y/n?" dedi arkadaşı heyecanla. Y/n'de ondan farklı değildi.

"Büyük bir sevinç içerisindeyim Sasha. Bu anı uzun zaman bekledik.."

İkili burukça gülümsedi birbirine. Alt kat tamamlanmıştı, şimdi de yukarının eşyaları yerleştiriliyordu.

Büyük ve geniş terasları vardı. Terasları için de bahçe takımı almışlardı. Işıklar, bitkiler,.. ve daha birçok şey. Bu terasla ilgili çok güzel planları vardı.

Saat akşam sekize geliyordu ve nakliye işleri daha yeni bitmişti. Sabahtan beri ayaktaydılar ve gerçekten yorulmuşlardı.

"Acıktım.." Sasha karnını ovuşturarak sitem etti. Buzdolapları gelmişti ama içinde bir tane dahi yiyecek içecek bir şey yoktu. Kalkıp markete gitmeye de mecalleri yoktu. Y/n uzandığı koltuktan kalkıp telefonunu aldı.

"Yemek söyleyelim ve terasımızda yiyelim. Ne dersin?"

Sasha'nın adeta gözleri parıldadı. "Hamburger yiyeceğim ben, sen ne yiyorsan ye. Ve teras demişken.." Terasa bakmaya başladı. Terasları şuan gerçekten kirliydi. Tek terasları değil, tüm ev ayakkabı izi olmuştu. Sasha pis yerlerde yemek yemekten iğrenirdi.

"Sen yemekleri söyle ben şu terası yıkayayım. Hortum olacaktı zaten, hemen hallederim. Dinlen sen." Sasha bir şey demeni beklemeden terliklerini giyip terasa çıktı.

Y/n yemekleri söyleyip o da terasa çıktı. Akşam, şehirin ışıltısı bir başka oluyordu. Manzarayı görünce büyülenmemek elde değildi.

"Sasha.. Burası mükemmel."

Sasha elindeki süpürgeyi bırakıp arkadaşının baktığı yere baktı. Haklıydı, burası mükemmeldi.

Y/n etrafı incelemeye, Sasha da terası temizlemeye devam ediyordu. Ardından daha önce hiç duymadıkları genç bir erkeğin sesi kulaklarına ilişti..

"Kolay gelsin yeni komşularımız."

...

Bu hikayede geçen tüm karakterler reşit olacaktır.

Niccolo x Sasha shipi olacaktır.

Elimden geldiğince düzenli bölüm atmaya çalışacağım.

Yazım veya noktalama yanlışı olabilir.

𝐤𝐨𝐦𝐬̧𝐮 // 𝐥𝐞𝐯𝐢 𝐚𝐜𝐤𝐞𝐫𝐦𝐚𝐧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin