⁰¹

881 69 84
                                    

...

İki genç kadın hemen sesin geldiği yöne baktı. Karşı apartmanlarındaki terasta bulunan genç bir adam onlara sesleniyordu.

"Teşekkürler komşu." Sasha hemen lafa atladı.

Onlara seslenen adam sarı saçlı, uzun boylu ve gayet sempatik gözüken biriydi. Ayrıca kızlarla da neredeyse yaşıt gibi duruyordu.

Genç adam onlara baş selamı verdi ve bir arkadaşının yanına geçti.

Y/n ve Sasha birbirlerine baktılar. Şaşırmışlardı. Bu zamanda komşuluk ilişkilerine önem veren pek az kişi kalmıştı. Şaşırmakta haklıydılar.

Zilin çalmasıyla Y/n kapıya bakmaya gitti. Sipariş ettikleri yemekleri gelmişti. Sasha da hemen masayı silmiş, yemekler için yer açmıştı. İki kadın günün yorgunluğunu güzel manzara eşliğinde çıkartmaya başladılar.

Y/n'in gözleri ister istemez karşı komşularının terasına kaydı. Onların eviyle kendi evleri neredeyse aynı hizadaydı. Komşuları da kendileri gibi şık bir bahçe takımı almışlardı. Teraslarında ayrıca bir kitaplık, çalışma masası ve barbekü vardı. Gerçekten zevkli insanlara benziyorlardı.

Onlara seslenen genç adam içeriye gitti, diğer arkadaşı olduğunu düşündüğü siyah, kuzgun saçlı adam koltukta oturuyordu.

Y/n adamları dikizliyor gibi gözüktüğünü hissettiği için başka yöne bakmaya başladı.

"Yeni komşumuz hakkında ne düşünüyorsun Y/n?"

"Açıkçası bir şey düşünmüyorum. Henüz tam tanışmadık."

Y/n hamburgerinin son lokmasını yemeden önce konuştu.

Sasha da yemeğini bitirmiş, koltukta hafif uzanır şekilde telefonuna bakıyordu. Y/n biraz daha durursa uyuyacağını hissetti ve terasta uyumak pek iyi olmaz diye düşündü.

Aynı şekilde mayışmış Sasha'yı görünce artık yatıp dinlenmeleri gerektiğini anladı.

"Hadi patates kızım, geçelim dinlenelim. Yarın yapmamız gereken çok iş var.."

Sasha mırın kırın ederek kalktı. Beraber aşağı kattaki odalarına gittiler ve direkt uykuya daldılar.

Y/n rutin olarak hep aynı saatte uyanırdı. Her ne kadar yorgun olsa bile..

Saat henüz sabah yediydi. Kalktı ve yeni evinde elini yüzünü yıkadı.

Sasha'yı uyandırmamak için bilgisayarını ve telefonunu alıp yukarıya çıktı.

Bugün Pazar olduğu için işe gitme dertleri yoktu. İki elden hızlıca iş bölümü yapacak ve eve tamamen yerleşeceklerdi.

Y/n hemen bir yapılacaklar listesi hazırladı. Daha sonra hangi işi, kim yapacak onu ayarlamaya başladı. Bu tarz şeylerle uğraşmak onu yormuyordu. Aksine bunlarla uğraşmayı seviyordu.

Saat dokuza kadar öylesine sosyal medyada takıldı. Merdivenden ayak sesleri duyunca Sasha'nın geldiğini anladı.

Sasha gerinirken "Günaydın Y/n" dedi.

"Günaydın patates kızım. Nasılsın?"

"Hem yorgun hem uykulu, hem maymun gibi, hem aç, hem susuz.."

"Tamam tamam. Sen ruh halini anlatana kadar ömrümüz biter. Gerçekten acıktın mı?'

Sasha uyuşuk uyuşuk Y/n'in yanına geldi ve omzuna sarıldı.

"Uyumadan hemen önce tıkındık. Çok aç değilim. Sen ne yaptın?"

"To do list, bitch."

"Oo sen yine formundasın. Kimin ne yapacağı belli mi? Başlayalım hemen işe."

𝐤𝐨𝐦𝐬̧𝐮 // 𝐥𝐞𝐯𝐢 𝐚𝐜𝐤𝐞𝐫𝐦𝐚𝐧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin