...
"Sonunda haftasonu geldi.."
Sasha boynunu kütletirken konuştu.
"Öğlene kadar yatmayı çok seviyorum."
Y/n arkadaşının bu haline güldü. Haklıydı, öğlene kadar yatmak ve tembellik yapmak çok güzeldi.
"Haklısın. Ee bugün ne yapıyoruz?"
Sasha kumandayı eline aldı ve koltuğa uzandı. Uykusunu almıştı ama yine de uyumak istiyordu.
"Hava aşırı sıcak, akşam üstü dışarı çıkarız belki. O zamana kadar da böyle mal gibi duralım. Başka ne işimiz var?"
Y/n gözlerini devirdi. Sasha genelde böyle olmazdı. Hep enerjik ve deli doluydu ama arada ona da üşengeçlik perileri uğruyordu.
Sasha televizyon izlerken Y/n terasa çıkmaya karar verdi. Teras güneş aldığı için zemini ateş gibi olmuştu. Şuanlık terasta oturmak iyi bir fikir değildi.
Y/n tekrar Sasha'nın yanına gitti. Sasha da sıkılmıştı ama yapacak bir şeyleri yoktu. Yaz aylarını bu yüzden pek sevdikleri söylenemezdi. Y/n klimayı açtı, terlemişti.
Yaklaşık yarım saat boyunca öylece oturdu. Sasha bir magazin programı bulmuş, onu izliyordu. Y/n'in dikkatini çekmediği için izlemeye tenezzül etmedi.
Y/n duşa girmeye karar verdi. Hem ferahlardı hem zaman geçerdi.
Yarım saat duşta kaldı. Ferahlamıştı, gerçekten iyi geldi. Y/n saçlarının çok uzadığını fark etti. Bir ara kuaföre gitmeyi aklına not etti.
Y/n oyalana oyalana saçlarını kuruttu. Saat çoktan öğlen üç olmuştu. Y/n zamanın nasıl geçtiğini anlamadığı için sevinmişti.
Sasha hala televizyon izliyordu. Normalde onu böyle görmek neredeyse imkansızdı. Asla düzgünce yerinde oturmaz hep hareket halinde olurdu. Y/n anladı ki Sasha bu hafta gerçekten yorulmuştu.
"Sasha, dondurma ister misin?"
Sasha'nın gözleri parladı. İstemez miydi?
"EVET!"
Y/n kıkırdadı. "Tamam, getiriyorum."
Y/n ve Sasha paketli dondurmaları sevmiyorlardı. Bildikleri bir dondurmacı kiloyla dondurma satıyordu. Genelde ordan alırlardı. Sasha'ya kalsa bir kilo dondurma evde bir dakika durmazdı ama Y/n buna izin vermiyordu. Ekonomi..
Y/n tabaklara dondurmaları koydu ve geri üst kata çıktı. Sasha'nın hala magazin izlediğini görünce inanamaz gözlerle Sasha'ya baktı. Can sıkıntısı insana neler yaptırmıyordu.
Y/n hızla Sasha'nın elinden kumandayı aldı.
"Ya Y/n dur, şu ünlü ne boklar yemiş bir bakayım."
"Yeter be, içim dışım magazin oldu. Boşver ne bok yediyse yedi. Gel rraene izleyelim." (yazardan not: sevmeyen varsa sevdiğiniz bir yayıncı veya kanal olarak düşünebilirsiniz.)
Sasha sorgular gözlerle arkadaşına baktı.
"Sen yayıncıları izler miydin ya?"
"Of magazin izlemekten çok daha iyidir. Hem neden izlemeyeyim? Gel bir korku oyununu açalım."
Kızlar bir saatten fazla bir süre seçtikleri oyunu izlediler. Eğlenmişlerdi. Video bitince birbirlerine bakmaya başladılar.
"Y/n bizim bir tane şemsiyemiz olacaktı, nerede o?"
"Yağmur yağmıyor, bu havada ne şemsiyesi?"
"Kumsal şemsiyesi salak arkadaşım benim."
"O kırılmıştı, attım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐤𝐨𝐦𝐬̧𝐮 // 𝐥𝐞𝐯𝐢 𝐚𝐜𝐤𝐞𝐫𝐦𝐚𝐧
Fanfiction-modern au. başlangıç: 02.07.2023 bitiş: 17.07.2023 01.08.2023: #1 levi 23.09.2023: #1 niccolo 24.02.2024: ₺1 jean -msswirh