...
Ertesi gün Y/n, iş çıkışı bir alışveriş merkezine gitti. Hava haddinden çok sıcaktı ve iş yerinde gerçekten yorulmuştu. Bu yüzden biraz dinlenmek için bir kafeye gitmeye karar verdi.
Kendine soğuk bir kahve aldı ve bir masaya oturdu. Telefonundan teras dekorlarına bakıyordu. Nasıl bir şey yapacakları hâlâ kesin değildi. Sasha her şeyi Y/n'ye bırakmıştı çünkü arkadaşının zevkine güveniyordu.
Y/n kahvesini içti. Gerçekten kahve onu rahatlatıyordu. Ücreti ödedi ve kafeden çıktı.
Genellikle teras ve bahçeler için eşyalar satan bir mağaza biliyordu. Oraya gitti.
Bu mağazada gerçekten güzel eşyalar ve mobilyalar vardı. Y/n hemen bir sepet aldı ve gezmeye başladı.
Yapay sarmaşıkların olduğu bir bölüme geldi. Sasha'nın da hoşuna gidebileceğini düşünerek baya sarmaşık aldı. Ayrıca bir kaç tane de ince yolluk aldı.
Y/n dolaşmaya devam ederken gözü bir adama takıldı. Bu adamı bir yerden hatırlıyor gibiydi. Düşünmeye başladı..
Adamın siyah kuzgun saçları, keskin yüz hatları ve buz mavisi gözleri vardı. Teni bembeyazdı ve vücudu da yapılı duruyordu. Oldukça çekici gözüküyordu. Y/n biraz daha düşününce bu adamın komşusu olduğunu hatırladı.
Dün Sasha'nın anlattığına göre adamın adı Levi'ydi. Ayrıca polisti. Y/n selam verip vermemek arasında kalmıştı. Ancak, yeni komşusuyla hazır karşılaşmışken selam vermemek olmaz diye düşündü.
Levi, Y/n'i görmemişti. Y/n, Levi'ın arkasına geçti ve "Merhaba Levi Bey?" dedi.
Levi şaşırmıştı, arkasına döndü ve ona seslenen kadına baktı. Kadını bir yerden tanıyor gibiydi. Bir kaç saniye kadına baktı ama tanıyamadı.
"Merhaba?"
Levi kadının kim olduğunu çözmeye çalışırken Y/n, Levi'ın onu tanımadığını anlamıştı ve kendini tanıttı.
"Ben karşı terasınıza taşınan kızlardan biriyim. Y/n L/n."
Levi şimdi hatırlamıştı. Terasta kızların yüzünü tam görememişti bu yüzden hatırlayamadığını anladı. Bu kadınla tanıştığını hatırlamıyordu, o zaman Y/n, Levi'ı nasıl tanıyordu?
"Merhaba Y/n hanım. Sizi tanıyamadım, daha öncede tanıştığımızı hatırlamıyorum ama siz beni tanıyorsunuz herhalde?" Levi sorgular bakışlarını Y/n'e gönderdi.
"Sizi terasta görmüştüm oradan tanıdım. Ayrıca isminizi de Niccolo söylemişti. Hatta bir grup kuracaktı, haberiniz yok mu?"
"Biliyorum, aklımdan tamamen çıkmış kusura bakmayın. Biraz garip bir tanışma oldu, bunu yok sayalım bence. Ben Levi Ackerman, siz?"
"Ben de Y/n L/n. Tanıştığımıza memnun oldum."Y/n gülerek Levi'a cevap verdi.
"Bende memnun oldum. Alışverişimize beraber devam edelim mi?"
Y/n hafif şaşırmıştı, ancak alışverişe beraber devam etmenin bir sakıncası olacağını düşünmüyordu.
"Olur."
İki genç arada sohbet ederek alışverişlerine devam ettiler. Y/n ilk başlarda sohbetin bir yerde tıkanacağını düşündü ama öyle olmamıştı. Garip bir şekilde devam etmişti.
Sonunda ikisi de aldıkları şeylerin parasını ödedi ve mağazadan çıktıklar.
"Buradan eve mi gideceksin Y/n?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐤𝐨𝐦𝐬̧𝐮 // 𝐥𝐞𝐯𝐢 𝐚𝐜𝐤𝐞𝐫𝐦𝐚𝐧
Fanfiction-modern au. başlangıç: 02.07.2023 bitiş: 17.07.2023 01.08.2023: #1 levi 23.09.2023: #1 niccolo 24.02.2024: ₺1 jean -msswirh