¹

618 43 71
                                    


...

Y/n'in gözleri deşhetle açıldı. Levi'a aşık olduğunu Sasha ve Niccolo elbette biliyordu. Levi'ın da anlaması için yapıyorlardı.

Y/n fark etmeden soğuk soğuk terlemeye başlamıştı. Yanaklarının yandığını hissediyordu.

Stresle kafasını olumsuz anlamda salladı ve kendini hızlıca toparlayıp konuştu.

"Hoşlandığım birisi yok."

Y/n'in sesi istemsizce sinirli çıkmıştı ama bir yandan da haklıydı. Arkadaşları onu zor durumda bırakıyordu.

Sasha ve Niccolo 'ciddi misin' bakışı attı. Levi merakla Y/n'i izliyordu.

Levi, Y/n'in birinden hoşlandığını anlamıştı. İstemsizce kalbinin ağırlaştığını hissetti.

"Yalan söyleme Y/n. 'Sevdiğin birisi var mı yok mu?' demedim. 'Sevdiğin kişinin adını söyle.' dedim."

Niccolo kararlılıkla konuştu. Y/n sinirle soluyordu.

"Hadi Y/n. Bu kadar zor olmamalı!"

Y/n, tepkisini görmek için Levi'a baktı. Levi, dikkatlice onu izliyordu.

Birkaç dakika kafasını toparladı Y/n. En fazla ne olabilirdi ki?

"Levi." Y/n sessizce söylemişti.

"Efendim?" Levi, Y/n'in ona seslendiğini düşünmüştü.

"Levi, senden hoşlanıyorum."

Levi birkaç saniye öylece kalakaldı. Y/n dayanamadı ve telefonunu alıp evden çıktı.

Utançtan evren değiştirmek istiyordu. Yanaklarının kıpkırmızı olduğunu tahmin edebiliyordu. Kalbi küt küt atıyor, midesi çalkalanıyordu.

Y/n asansörü beklemeye başladı. Levi bir anda kendine geldi ve hızlıca Y/n'in arkasından koştu.

Asansörün kapısı tam kapanacakken Levi durdurdu ve kendisini asansöre atıp Y/n'e yaklaştı.

"Y/n sen, ciddi misin?"

Levi hâlâ inanamıyordu. Ona göre bir kadın tarafından her şeyiyle sevilmek imkansız gibi geliyordu. Kendisini küçük görüyordu bu konuda.

Levi romantik değildi, insanlarla arasını çok iyi tutan biri değildi veya güzel bir hayatı olan birisi değildi. Ona göre kendisinin eksik çok yönü vardı.

Böyle olunca Y/n gibi bir kadının onu sevmesi olanaksız geliyordu. Y/n onun tam tersiydi. Tek kelimeyle mükemmeldi. Neden kendisi gibi birisini istesin diye düşünmeden edemiyordu.

Y/n dibindeki adama baktı. Ondan cevap bekliyordu. Y/n kafasını eğdi ve konuştu.

"Ciddiyim Levi. Uzun zamandır senden hoşlanıyorum. Özür dilerim."

Y/n'in gözleri dolmuştu. Gereğinden fazla duygusallaşmıştı ve biraz daha böyle dururlarsa ağlayacağını hissetti.

"Bende.."

Levi şaşkınlığını gizleyemeyerek kendi kendine mırıldandı. Y/n kafasını kaldırıp Levi'a baktı.

"Sende ne?"

Levi grimsi gözlerini Y/n'in kehribar gözleriyle buluşturdu. Kalbi, göğüs kafesini delecekmiş gibi çarpıyordu ve emindiki Y/n'de aynıydı.

Levi sol elini Y/n'in beline koydu ve sağ elini kaldırıp Y/n'in ensesine koyup kendine yaklaştırdı.

İkilinin dudakları buluşmadan hemen önce Levi konuştu.

"Bende seni seviyorum."

İkilinin dudakları buluşmuştu. Y/n zorla tuttuğu gözyaşlarını serbest bırakmıştı. Kollarını Levi'ın boynuna doladı ve ona ayak uydurdu.

Birkaç dakika sonra ikili nefes almak için ayrıldıklarında asansörün kapısında onları izleyen çifti gördüler.

Niccolo elinde telefonu tutuyor, 'evladıyla gurur duyan anne' bakışları atıyordu, Sasha ise kendini tutamamış mutluluktan ağlıyordu.

Hepsi birbirine bakıp gülmeye başladı. Ortamın garipliği bir anda yok olmuştu. Niccolo video kayıtı aldığı telefonunu cebine attı ve Sasha'yı yerden kaldırıp içeri geçti.

Levi ve Y/n'de peşlerinden asansörden çıktılar. Y/n tam eve girecekken Levi onu tuttu ve duvarla arasına alıp konuştu.

"Y/n, sevgilim olur musun?"

Y/n heyecanla gülümsedi ve kafasını salladı.

"Elbette olurum."

...

ilk defa bir kitabın final konuşmasını yapıyorum. hatam olursa mazur görün.

bu kitabın yeri bende apayrı. kitap benim kendi özel hayatımdan oldukça fazla parçalar içeriyor ve bu kitaba daha çok bağlanmamı sağladı. ayrıca yazdığım ilk kurgum olması da cabası. severek ve eğlenerek yazdığım bu kitabın finalini yazarken ister istemez kötü oldum. çok erken final yapmış gibi oldum biliyorum ama daha fazla uzatsam tabiri caizse boku çıkacaktı. her şeyi tadında bırakmak gerektiğini düşünüyorum. elbette özel bölümler gelecek, ne zaman bilmiyorum ama çok uzun sürmez gelmesi.

umuyorum ki kitabımı okurken eğlenmişsinizdir. yüzünüzde küçük bir tebessüm bile oluşturabildiysem ne mutlu bana. bu bir veda değil, sizleri diğer kitabıma da bekliyorum. orada da umarım yine beraber oluruz.

her türlü eleştiriye açığım. kendimi geliştirmek istiyorum. yazılarım hakkındaki görüşlerinizi belirtmekten asla çekinmeyin.

kendinize iyi bakın. görüşürüz..

🎉 𝐤𝐨𝐦𝐬̧𝐮 // 𝐥𝐞𝐯𝐢 𝐚𝐜𝐤𝐞𝐫𝐦𝐚𝐧 hikayesini okumayı bitirdin 🎉
𝐤𝐨𝐦𝐬̧𝐮 // 𝐥𝐞𝐯𝐢 𝐚𝐜𝐤𝐞𝐫𝐦𝐚𝐧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin