...Y/n gelen mesajla sessizce küfür etti. Levi'ın duyamayacağını düşünmüştü ama yanıldı. Levi şaşkınca Y/n'e baktığı sırada telefonuna ikinci bir mesaj geldi. Levi telefonunu alıp mesajı okudu..
Niccolo
Bro Y/n'i al bizim eve geçin
Ben Sashalardayim, biraz işimiz varmış
Anlarsın ya 😄Levi, Y/n'in neden küfür ettiğini anlamıştı. Telefonu bırakıp kemerini taktı ve arabayı çalıştırdı.
"Levi, beni Mikasa'nın evine bırakabilir misin?"
Levi bu soru üzerine bir süre Y/n'i inceledi ve konuşmaya başladı.
"Gerek yok, bize gel."
Sessiz geçen bir yolculuktan sonra evlerine varmışlardı. Arabadan inince Y/n'in gözü ister istemez kendi evine kaydı. Bu sırada Levi anahtarlarını çıkartıp çoktan kapıyı açmıştı.
İkili eve geçtiler ama bir sorun vardı. Y/n yanına yedek kıyafet almamıştı ve Sasha, Y/n'in eve girmemesi konusunda sıkıca tembihlemişti.
Y/n ne yapacağını düşünürken içeriye elinde kıyafet tutan Levi geldi.
"Bunlar benim kıyafetlerim, temizler."
Y/n kıyafetlere bakarken iç çamaşırı görünce kaşlarını çattı. Levi, Y/n'yi görünce açıklama ihtiyacı hissetti.
"Geçen Mikasa ile denize gittiğimizde kendisine yedek kalsın diye getirmişti." dedi. Y/n kafasını salladı.
"Teşekkürler Levi."
"Ben kendi odamdaki duşa gireceğim. İstersen sende ortak tuvaletteki duşa gir. Orada zaten havlu falan olacaktı, istediğin gibi kullanabilirsin." dedi ve odasına gitti.
Y/n ortak banyoya girdi. Denize girmek onu yormuş ve acıktırmıştı. Beş-on dakika sonra duştan çıktı ve Levi'nin kıyafetlerini giyindi.
T-shirt ve şort bol gelmişti. Saçındaki tokayı alıp şortun belini kendine göre ayarladı. Saçlarının nemini aldı ve banyodan çıktı.
Levi çoktan çıkmış, koltuğa uzanmış telefonuna bakıyordu. Y/n'in geldiğini görünce oturur pozisyona geçti.
"Acıktın mı Y/n?"
Y/n, Levi'ın sorduğu soruya cidden sevinmişti.
"Evet."
"Dışarıdan yemek söyleyelim mi?"
"Olur."
"Ne yemek istersin?"
Y/n düşünmeye başladı. Çok açtı, sadece karnını doyurmak istiyordu.
"Hiç fark etmez."
Y/n bunu deyince Levi biraz düşündü.
"Pizza yer misin?"
"Yerim."
Levi pizzacıyı arayıp sipariş verirken Y/n televizyonda izlemek için film arıyordu.
Yarım saat sonra zil çalmıştı. Levi siparişi almak için kalktı. Biraz sonra elinde poşetlerle geri dönmüştü.
Levi paketleri açarken Y/n mutfağa gidip iki tane bardak aldı.
İkili yan yana yemeklerini yerken film izliyorlardı. Bir süre sonra yemekleri bittiğinde Levi, Y/n'e baktı. Mayışmış görünüyordu.
Levi, hızlıca poşetleri çöpe atıp bardakları mutfakta koydu ve geri Y/n'in yanına oturdu.
Birkaç dakika sonra Y/n omuzunda hissettiği kol ile şaşkınca Levi'a döndü. Levi, Y/n'e bakmıyor, bozuntuya vermeden filmi izlemeye devam ediyordu.
Film bittiğinde Levi, Y/n'e baktı. Uyuyakaldığını görünce kendi kendine gülümsedi. Y/n'i uyandırmak için hafifçe dürttü.
"Y/n, uyan. Benim odama geç, orada uyu. Y/n. Y/n."
Y/n'in uyanmadığını gören Levi, son çare olarak onu kucağına almaya karar verdi.
Y/n'i dikkatle kucağına bıraktı ve uyanmamasına özen göstererek yatağına bıraktı. Y/n yatakta biraz kıpırdandıktan sonra tekrar derin uykusuna devam etmişti.
Levi, Y/n'in üzerine ince bir pike örttü. Kendi odasındaki sandalyeye oturup Y/n'i izlemeye başladı.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐤𝐨𝐦𝐬̧𝐮 // 𝐥𝐞𝐯𝐢 𝐚𝐜𝐤𝐞𝐫𝐦𝐚𝐧
Fanfiction-modern au. başlangıç: 02.07.2023 bitiş: 17.07.2023 01.08.2023: #1 levi 23.09.2023: #1 niccolo 24.02.2024: ₺1 jean -msswirh