...Sasha hızlıca aynadan son kez kendisine baktı ve ayakkabılarını giyip evden çıktı. Binanın önünde Niccolo'nun arabasını görünce içeriye bakma gereği duymadan direkt ön koltuğa oturdu.
Niccolo, Sasha'nın geldiğini görünce zoraki bir gülümsemeyle sevgilisini karşıladı. "Hoşgeldin sevgilim."
Sasha çocuksu bir heyecanla sevgilisini cevapladı. "Hoşbuldum sevgilim?"
Niccolo yüzünü gevşetti ve üzgün suratı ortaya çıktı. Sasha endişe ve deşhetle gözlerini açtı.
"Ne oldu Niccolo? Bu plan da suya düştü deme.."
Sasha korkuyla sevgilisine bakıyordu. Niccolo olumsuz anlamda kafasını salladı.
"En sonunda ikisi de elimde kalacak. Ne çektik bunlardan.."
Sasha elini anlına vurdu. Bu artık son planlarıydı. Daha ne yapabileceklerini bilmiyordu.
"Şimdi ne yapacağız?.."
Sasha delirmek üzereydi. Her yolu denemişlerdi ama olmuyordu.
Niccolo sinirle şakaklarını ovuşturdu. Sıkılmıştı artık.
"İkisi de birbirinden deli gibi hoşlanıyor ama birisi de çıkıp itiraf edemiyor ya. Delireceğim.."
Sasha son kez kafasını toparlayıp düşünmeye başladı. Aklına lise zamanlarında yaptıkları geldi.
Sasha sevinçle gözlerini açtı ve Niccolo'ya baktı.
"Buldum Niccolo! Bu sefer kesin olacak!"
Niccolo hiç umutlu değildi. "Ne buldun?"
"Doğruluk mu cesaret mi oynayacağız ve birbirlerine açılmalarını sağlayacağız!"
Niccolo biraz düşündü ve onda da aynı çocuksu heyecanın gülümsemesi oluştu. İkili gülerek ellerini birleştirdiler. Bu sefer olacaktı!
"Sen eve çık Y/n'i al ve bize gel. Ben bizim evin şartellerini indiririm, "elektrikler kesildi" deriz. Eğer dışarı çıkmak isterlerse havanın çok sıcak olduğunu söyleriz. Onları oyun oynamak zorunda bırakırız. Yaptık bu işi!"
Niccolo parıldayan gözlerle konuştu. Bu planları kesinlikle işe yarayacaktı.
İkili ayrıldı ve görevlerini yapmaya başladılar. Niccolo eve gider gitmez şartelleri indirdi.
"Levi, git hazırlan. Y/n'ler geliyor."
Levi, Niccolo'nun dediğini duyunca oturduğu yerden kalkmadan üzerine baktı. Normal bir t-shirt ve şort vardı üzerinde. Daha neyine hazırlanabilirdi ki?
"Bence böyle iyiyim. Ne zaman geliyorlar?"
Niccolo tam konuşmak için ağzını açacakken zil çaldı.
"Hoşgeldiniz prensesler."
Kızlar içeriye geçti. Levi ayağa kalkıp onları selamladı.
Yarım saat öylesine sohbet ettiler. En son Levi gerçekten sıkılıp yapacak başka bir şeyler aramaya başlamıştı.
"Dışarıya çıkalım mı?"
Niccolo hemen lafa atladı.
"Hava çok sıcak, uzmanlar dışarıya çıkmayın demiş."
Levi ofladı. Eline televizyonun kumandasını aldı ve televizyonu açmaya çalıştı. Televizyon açılmayınca sinirlendi ve üzerindeki düğmeden açmaya çalıştı.
Sasha sinsi bir gülümseme kondurdu yüzüne.
"Belki elektrikler gitmiştir, Levi bir baksana."
Levi salonun ışığı açma düğmesine bastı. Açılmadığını görünce sesilce nefes verdi.
Niccolo çok sıkılmış gibi yaparak konuşmaya başladı.
"Dışarı çıkamıyoruz, evde elektrikler gitmiş online oyun falan oynayamıyoruz.. Ee ne yapacağız?"
Y/n ortada bir şeyler döndüğünü anlamıştı. Geldiğinden beri Sasha ve Niccolo bir garip davranıyordu. Yine de ses etmedi ve kaderinin ona getirecekleri kabullendi.
Sasha düşünüyormuş gibi yaptı. Sonra aklına bir şey gelmiş gibi bir yüz ifadesi takındı.
"Doğruluk mu cesaret mi oynayalım mı?"
Levi ve Y/n ciddi misin der gibi bakıyordu. Sasha yalandan kaşlarını çattı ve konuşmaya başladı.
"Daha iyi bir öneriniz var mı?"
Hepsi sessiz kalınca gülümsedi. Niccolo neşeyle ayağa kalktı.
"Ben hemen bir şişe getiriyorum. Siz de yere oturun."
Sasha, Y/n ve Levi karşısına gelecek şekilde oturdu. Niccolo gelince Sasha'nın yanına geçti ve oyuna başladılar.
Sasha şişeyi çevirdi. Şişenin soru tarafı Levi'a, cevap tarafı Sasha'ya geldi. Levi hafif gülümsedi ve sordu.
"Doğruluk mu cesaret mi?"
"Cesaret."
Levi arkasındaki saate baktı ve konuştu.
"Bir saat boyunca su dahil hiçbir şey yiyip içmeyeceksin."
Sasha deşhetle gözlerini açtı. Kafasını eğdi ve kabullendi..
"Kabul."
Niccolo gülerek şişeyi tekrar çevirdi. Şişenin soru tarafı Y/n'e, cevap tarafı Levi'a denk gelmişti. Y/n gülümseyerek sordu.
"Doğruluk mu cesaret mi?"
"Cesaret."
Y/n düşünmeye başladı. Birkaç dakika sonra aklına gelen fikirle konuşmaya başladı.
"Telefon rehberinde aradığın en son kişiyi ara ve bir dakika boyunca hiçbir şey demeden öylece durup kapat."
Levi telefonunu aldı ve aradığı son kişiye baktı. En son karakoldan bir arkadaşını aramıştı. Bunu görünce sessizce bir küfür etti ve Y/n'in dediğini yaptı.
Levi telefonu kapatınca sessize aldı ve geri şişeye odaklandı.
Niccolo şişeyi tekrar çevirdi. Şişenin soru yeri Niccolo'ya, cevap yeri Y/n'e gelmişti.
Niccolo olduğu yerde dikleşti ve yüzüne şeytani bir gülümseme koyup konuştu. "Cesaret diyorsun değil mi Y/n?"
Y/n tedirgin oldu ve kafasını salladı. "Doğruluk diyorum."
Sasha bıyık altından gülmeye çalışıyordu. Niccolo anlayışla kafasının salladı ve sorusunu sordu.
"Sevdiğin kişinin adını söyle."
...
sonraki bölüm final :')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐤𝐨𝐦𝐬̧𝐮 // 𝐥𝐞𝐯𝐢 𝐚𝐜𝐤𝐞𝐫𝐦𝐚𝐧
Fanfiction-modern au. başlangıç: 02.07.2023 bitiş: 17.07.2023 01.08.2023: #1 levi 23.09.2023: #1 niccolo 24.02.2024: ₺1 jean -msswirh