9. Fejezet

213 24 21
                                    

Hyori POV

Ahogy lassan, de magabiztosan a tábla elé sétált, az osztálytársaim konkrétan megőrültek.

-Te jó ég!

-Látod milyen helyes?

-Igazi álompasi!

-Teljesen ugyanúgy néz ki, mint V!

-Persze, hisz az ikre!

-Annyira szexi!

Hallottam a sugdolózásokat magam körül. Míg mások izgatottan álltak neki a férfinek, engem addig eluralt a pánik.

-Mutatkozz be a diákoknak, kérlek! -kérte meg az osztályfőnök a férfit, mire egy szelíd mosolyt küldött az előtte ülő diákoknak.

-Üdv mindenkinek! A nevem Kim Taehyung! Én vagyok az új kémia tanárotok! Ezen kívül még értek a biológiához és a matekhoz. Ha bármi kérdésetek van, szívesen segítek! Remélem jól kijövök majd mindannyiótokkal! -vigyorodott el, mire mindenki tapsolni kezdett őrjöngve.
Mikor végig nézett minden tekinteten, keresve az enyémet, majd a szempáromat észrevéve megállt, egy mélyen tartó szemkontaktus közben le gördült a mosolya, ugyanis észrevette, ki is ül közvetlen mellettem.

-Minden oké? -kérdezte Jungkook az ijedt arcomat fürkészve, mire rázni kezdtem a fejem.

-Nem Jungkook! Semmi sem oké! -suttogtam remegve, mire megszorította a kezem a padjaink alatt.

-Tudom, hogy rá emlékeztet, de ő nem V! V halott, emlékszel? -próbált feldobni, mire egy nagyot kellett nyelnem.

V meghalt.

Mindenki ezzel próbálja magát nyugtatni

Mindenki fellélegez az ikertestvérét látva

Nem tudva, hogy valójában nincs semmiféle iker

És az egyetlen szörnyeteg itt áll előttünk.

Készen állva a következő támadásokra.

-Akkor most egyedül hagylak titeket vele ismerkedni. Még egyszer elmondom, ne faggassátok! Dolgozni jött, nem vallomást tenni! Világos? Csak tanulás szempontjából interjúztassátok! Érthető voltam? -nézett körbe szúrós szemekkel.

-Igen tanár úr! -válaszolták kórusba, de magukba tudták jól, hogy nem fogják kibírni legalább egy személyes kérdés nélkül.

-Remek! Akkor tiszteljétek és szeressétek az új tanárotokat. Fogadjátok be szerettetel és véssétek a fejetekbe a tőle kapott tudást, amit nyújtani fog! -parancsolta, majd az asztalra csapott a könyvével. -Mentem! -jelentette ki, majd megveregette a kollégája vállát és távozott.

-Akkor azt hiszem itt az ideje az ismerkedésnek! -csapta össze a tenyereit a mély hangú férfi. -Szomorú nagyon a volt tanárnőtök egészségügyi állapota, viszont igyekszem a maradék tananyagokat átnyújtani nektek érthetően. Nyilván már nem lesznek nehéz tanórák az érettségi készülődés miatt. Főként azokkal fogok foglalkozni, akik kémiából szeretnének érettségizni. Szeretném ha feltennék azok a kezeiket, akik tudják, hogy ebből szeretnének! -parancsolta meg, mire jó páran feltették a magasba az említett testrészüket. -Neveket is kérek!

-Kim Namjoon vagyok! Sebész szeretnék lenni! -vigyorodott el az osztály strébere, aki valójában nagyon jó fej.

-Ennek nagyon örülök! Téged hogy hívnak? - Mutatott a következő osztálytársamra.

-Kim Seungmin vagyok!

-Szuper! És te?

-Han Jisung! A szívek doktora! -vitt bele poént, ugyanis tudni lehet róla, hogy mindenki neki panaszkodik szerelmi ügyben.

Elraboltad a szívem! Taehyung ff. Befejezett Where stories live. Discover now