30. Fejezet

255 18 24
                                    

Figyelem! 18+ tartalomból áll Hyori POV-ja!

Hyori POV

Taehyunggal vad csókolózásba kezdtünk. Csak úgy falta a szám ízlelgetve. Nyelve olyan ügyesen mozgott, igazi francia! Elkezdte levenni a felsőmet, mire én is megszabadítottam az övétől.

-Tae! -nyögtem fel a nevét. -Ezt nem a suli parkolóban kéne.

-Leszarom hol vagyunk, rohadtul kívánlak! -morogta, majd a melltartómat is levette. Melleimmel rögtön játszani kezdett. Az egyik kezével maszírozta a jobb mellemet, a másikkal a bal mellbimbómat csípte folyamatosan, amitől mindig Taehyung szájába nyögtem. -Annyira beindítasz! -suttogta az ajkaimra, majd végig nyalt rajtuk. Kigombolta a nadrágját, majd lehúzta, mire én is nagyot nyelve, remegő karokkal megszabadítottam magam a szoknyámtól. Tae ezt látva rögtön segített letépni rólam, majd a bugyimtól is megszabadított és széttárta a lábaimat.

-Olyan szűk ez a hely. -utaltam az autó hátsó ülésére, mire simogatni kezdte a csiklómat.

-Te sokkal szűkebb vagy! -dörmögte a fülembe, miközben egyre erősebben dörzsölte két ujjal a vaginámat.

-T-Tae! -sóhajtoztam a nevét, mire levette a boxerét gyorsan, majd tovább folytatta amit csinált. Nem tudtam nem nézni a hatalmas méretét, ami duzzadt és eres volt, készen állva a nőiességemre...szó szerint. Nagyot nyelve hozzányúltam, mire felmordult. Makkjával játszadoztam, ami tudom mennyire érzékeny is számára. Majd az egész méretét verni kezdtem lassan, ütemesen.

-De hiányzott ez már! -nyögdécselte. -Nem bírom tovább!

-Hogy mi? -pánikoltam be, hiszen még mindig a tudatomba volt, hogy amúgy rohadtul az iskolám parkolójában készülünk dugni.

-Muszáj betennem! -dörmögte a mély hangjával, majd a derekam megfogva magára húzott, mire felsikítottam. -Kérlek, ülj bele!

-T-Tae! -sóhajtoztam a férfiassága érzetétől, ami kőkeményen állt a puncimat nyomva. -De nincs nálunk gumi.

-Nem érdekel! Kérlek! Nagyon kellesz! -dörzsölte hozzám alul, amitől nem tudtam nem felforgatni a szemeimet, mire óvatosan magamba igazítottam a férfiasságát, majd ráguggoltam. -Te jó ég! -nyögte fel.

-Tae! Nagyon kemény vagy! -öleltem át a férfit, miközben karmálva kapaszkodtam belé.

-Ügyes vagy! Még húzodj rá picim! -bíztatott, miközben a fenekem markolgatta, majd a hátam simogatta, ami szintén nedvesített.

Taehyung minden centije bennem volt. Ujra érzem őt. Újra megtapasztalom azt az örömet, amit oly sokszor okozott Párizsban!

A csípőm fel le mozgott, Taehyung pedig a derekam markolva mozgatott a farkán.

-Annyira jól csinálod! -döntötte hátra a fejét felnyögve a mély hangján, mire a nyakát kezdtem csokólni, miközben lovagoltam a méretét. -Kis vad lettél. Ennyire ki vagy rám éhezve? -kuncogott lihegve, miközben a seggemre csapott, amitől egy kis sikoly hagyta el az így is lihegő számat.

-Nagyom régóta akartalak már! -sóhajtoztam élvezkedve a férfin.

Percek teltek folyamatosan. Egyszerűen megvoltam veszve érte. Csak az lebegett előttem, hogy vadul ródeozzak rajta, leszarva a külvilágot, hogy épp hol is csináljuk és kik láthatnak meg.

Taehyunggal dugni akarok. Ez a fontos.

-Annyira nehéz! -lihegtem, miközben kezdtem elfáradni, de Tae egy pillanatra sem hagyott megállni. Amint érezte, hogy gyengülök, derekam megmarkolva vadul irányított, nem érdekelve, hogy vajon fájhat e a nőiességemnek vagy kárt okozna e benne.

Elraboltad a szívem! Taehyung ff. Befejezett Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz