Hyori POV
-Te mit keresel itt? Visszautaztál?-csodálkoztam, majd rögtön egy ölelésbe akartam vonni, de hátrább lépett, amitől a karjaimat visszahúztam. -Mi az? Miért nem ölelsz át? -értetlenkedtem.
Halványan elmosolyodott, majd zsebre dugta a kezeit.
-Igen, vissza. Te mit csináltál addig?
Rossz érzésem volt vele kapcsolatban. Feszültség kezdte eluralni a légkört, amit nem értettem.
Mi ütött Jungkookba?
-Ugyanazt, mint eddig, csak nélküled. De ez lényegtelen most! Hogy hogy visszajöttél? És az edzés? A verseny? Az álmod? -soroltam fel kétségbeesetten, mire elnevette magát.
-Óh Hyori! Álmom? Ne röhögtess! -hajtotta le a fejét kuncogva a gúnyosságtól, majd elhalkult. -Arról az álomról már rég lemondtam.
-M-Miről beszélsz?
Most először tapasztaltam meg ezt a furcsa érzést Jungkookkal kapcsolatban.
Féltem tőle.
-Arról beszélek Hyori -kezdett felém sétálni lassan, mire én nagyot nyelve hátrálni, nem értve a félelmem iránta. -hogy el sem mentem Tokióba.
-Hogy mi? -csattantam fel, mire a falnak ütköztem, ő pedig vészesen előttem állt.
-Hát igen. Tudod miért? -suttogta mélyen tartva a szemkontaktust. -Mert úgy éreztem titkol előlem valamit a barátnőm.
-Jungkook, én-
-Így hát itt maradtam és végig a nyomodban jártam. -mosolyodott el ördögien az arcomba.
Hogy mi?
-Árulj el nekem valamit Hyori! -támaszkodott a két kezével a falnak, amitől a két karja közé került a fejem. -Miben jobb Kim tanár úr, mint én?
A férfi neve hallatán nyelnem kellett egy nagyot.
-Vagy mondjam úgy, hogy V? -súgta a fülembe, mire a szemeim kétszeresre nőttek.
Rájött.
Tudja.
-Jungkook, kérlek! Hagyd-
-Miért hazudtál? Miért kellett becsapnod? Hát ezt érdemeltem? -emelte fel a hangját, amitől újra remegni kezdtem. -Mivel jobb tőlem az a szemétláda, aki bántalmazott? Hogy titkolhattad el mindenki elől annak a rohadéknak a valódi énjét? Mi? Hogy lehetsz ilyen hazug kurva?
Ahogy üvöltötte az arcomba az igazságot, úgy a könnyeim is megeredtek.
-J-Jungkook, kérlek-
-Hogy lehetsz ekkora ribanc? Hyori, mi történt veled? Képes voltál megcsalni engem! Amint leléptem képes voltál újra azzal a fasszal baszni? Velem meg nem voltál képes lefeküdni sem!
A gúny a hangjában még rossszabbá tette a helyzetem. Megalázó volt, de megérdemeltem.
Jungkookot végig átvertem.
-Egy utolsó büdös szajha vagy! Egy riherongy! Ezt szereted? A bűnözőket, akik pszichopaták, hidegvérűek? -vicsorította az arcomba, miközben a nyakam köré kulcsolta az ujjait. -Ez tetszik neked? Erre izgulsz fel?
Nagyon fájt, ahogy fojtogatott. Alig bírtam levegőhöz jutni. Azt hittem tényleg végezni fog velem a legkedvesebb ember az életemben.
-Ne aggódj! Csinálok neked olyan műsort Hyori, hogy belém szeretsz!
A szeme nem ragyogott többé, mint máskor.
A mosolyától féltem, nem az a kellemes érzés kapott el, mint régen.
YOU ARE READING
Elraboltad a szívem! Taehyung ff. Befejezett
Fanfiction❤️Elrabolva Taehyung ff. második kötete!🖤 "Talán ha időben jössz, még mindig a hatásod alatt lennék. Még mindig téged szeretnélek, akármennyire is rossz!" "Kim Taehyung? Az a Kim Taehyung, aki V öccse? Te jó ég! Adsz autogrammot?" " Olyan vicces...