Hyori POV
A busz sikeresen letett a sulim előtt. Leszálltam, majd körül néztem és átmentem az úton. Besétáltam az épületbe, majd az osztályomig fellépcsőztem es beérve leültem. Még csak pár diák volt itt. Felsóhajtva vettem elő a telefonomat, majd írni kezdtem Jungkooknak.
Min Hyori: "Már suliba vagyok. Te mi jót csinálsz?"
Hiányzik nagyon. Olyan mintha a másik felemet vették volna el. Tudom, hogy nem szerelmet érzek iránta, mégis Jungkook nagyon fontos személy az életemben.
A legjobb barátom. A kedvenc emberem.
Igényelem őt. Viszont tudom, hogy jó helyen van és az álmát űzi! Hamarosan pedig a tv-ben láthatom őt!
-Jó reggelt barátosném! -hallottam meg Jennie örömteli hangját, mire azonnal elvigyorodtam.
Úgy örülök, hogy adott új esélyt!
-Jó reggelt Jennie! -öleltem át, majd úgy bújtam hozzá, mint egy kismacska. -Tzuyut hol hagytad? -néztem mögé, bízva abban, hogy a lány ma nem jelenik meg.
-Azt mondta menjek előre, hogy dolga van. Szerintem randizik valakivel! -kezdett el kuncogni fangörcsölve, miközben mellém ült.
-Ezt miből gondolod? -pislogtam be.
-Hát, láttam, hogy egy fiúhoz sétál. Nem láttam ki az, hiszen maszk volt rajta. Valószínűleg introvertált diák. Tuti ez az a srác, akiről még az elején beszélt, hogy tetszik neki! -gondolt vissza a múltba meglepődve, majd ismét ugrándozni kezdett a székén.
-Lehetséges. -mosolyodtam el halványan.
-Amúgy Jungkookkal mizu? -vette elő a kis tükrét, majd a szájfényét és az ajkaira kezdte kenni.
-El van. Tetszik neki Tokió. -pirultam el a fiúra gondolva.
-Akkor örülök, hogy jól érzi magát. -mosolyodott el.
-És hogy telt a tegnapi napod? Voltatok aztán kávézni? -érdeklődtem, mire megtorpant. Elnyílt ajkakkal meredt maga elé, majd egy nagyot nyelve a könyökénél lévő telefonjára vezette a tekintetét.
Megcsóválta a fejét, hogy észhez térjen, majd válaszolt.
-Igen, voltunk! Lattet ittam. -vigyorodott el, majd tovább sminkelte magát.
-Akkor biztos jól érezted magad.
-Hát, jobban érezném magam, ha legközelebb te is jönnél. Hiányzol nagyon! -simogatta meg a vállam, mire szelíd mosolyt küldtem felé.
-Ígérem legközelebb megyek!
-Ajánlom is! -nézett végig rajtam szúrós szemekkel, mire mindketten kitörtünk a kacagásban.
-Ejha! Mekkora mosolyok! Csak nem kibékültetek? -hallottuk meg Jimin hangját, aki csillogó tekintettel bámult minket, örülve annak, amit lát, mellette pedig Hoseok állt, unott tekintettel.
-Igen, ki! -állt fel Jennie, majd egy cuppanós csókot adott a fiúnak, aki ezen a cselekedeten meglepődött, majd boldogan húzta vissza a lányt még egy csókra.
-Nyálas dögök! -mondtuk ki egyszerre Hobival, mire egymásra meredtünk.
Most vagy rosszul látok és ki kell mosnom a szemeimet, vagy tényleg Jung Hoseok elmosolyodott rám?
Hobi...
Rögtön visszaküldtem egy halvány mosolyt.
-Akkor ezek szerint ma együtt ebédelünk! -csapott az asztalra Jimin. -Muszáj! Mindenki jelenjen meg! -parancsolta meg.
YOU ARE READING
Elraboltad a szívem! Taehyung ff. Befejezett
Fanfiction❤️Elrabolva Taehyung ff. második kötete!🖤 "Talán ha időben jössz, még mindig a hatásod alatt lennék. Még mindig téged szeretnélek, akármennyire is rossz!" "Kim Taehyung? Az a Kim Taehyung, aki V öccse? Te jó ég! Adsz autogrammot?" " Olyan vicces...