Laura: Onun nesi var?
Lucas: Hiçbir fikrim yok...
~~~~
Sinirle sınıfa doğru çıkıyordum ki merdivenlerde birine çarptım. Tam düşerken beni kolumdan yakaladı. Eğer tutmasaydı düşüyordum. Bugün de herkes beni buluyor sataşacak.
X: K-kusuruma bakmayın.
Mert: Sorun yok. Beni kurtardığınız içinde teşekkür ederim.
Benimle konuşan kişinin kız olduğu sesinden belliydi. Ona bakınca dikkatimi çeken ilk şey yüzündeki maske oldu... Kim neden yüzünü tam olarak kaplayacak bir maske takar ki?
Mert: Eee... Sakıncası yoksa size bir soru sorabilir miyim?
X: T-tabii. Sorabilirsiniz.
Mert: Yüzünde neden böyle bir maske var? Tanınmak istemiyor musun? Yani maskenin amacı ne?
X: Şey... Aslında benim sosyal anksiyete var. O yüzden.
Mert: Hmm... Anladım. Ama çok güzel görünüyorsun. Eminim ki maskeni çıkarınca tüm erkekler sana düşecektir.
Deyip göz kırptı ve kolumu omzuna attım.
Mert: E madem minik sırrını öğrendim. Arkadaşım ol.
X: N-ne?!
Mert: Arkadaşım ol diyorum! Sevdim seni ben. Hem arkadaşım olmamak için bir sebebin yok. Var mı?
X: Y-yok galiba.
Mert: Telefonunu ver.
X: Neden? Ne yapıcaksın telefonumu?
Mert: Yav ver sen!
X: Bu-buyur.
Mert: Sağol. Şifre?
X: ######
Mert: Okey.
Telefonundan numarasını aldım.
Mert: İsmin?
X: Mizuki HAMADA
Mert: Tamamdır! Artık arkadaşımsın!
Mizu: Teşekkürler.
Mert: Ne için?
Mizu: İlk arkadaşımsın.
Mert: Ne?! Ciddi misin? Kandırma beni!
Mizu: Neden kandırayım?
Mert: Ne bileyim... Çok garip geldi. İlk arkadaşın olmak. Nedense bu beni mutlu etti. Ama bir yandanda mutsuz.
Mizu: Mutsuz eden şey ne?
Mert: Daha önce hiç arkadaşın olmaması beni üzdü...
Mizu: Sorun değil.
Mert: Bir dakika... Aklıma yeni geldi. Sen bizim sınıftaki en arkada oturan kız değil misin ya? Evet evet, olsun sen.
Mizu: Eee..
'zil sesi'
Mizu: Aaa bak zil çaldı! Hadi görüşürüz!!
Mert: Hey, bekle! Sınıf bu tarafta! Ahh. Kızlar...
Mizu gidince ben de sınıfa geçtim. Tüm gün boyunca Ruby ve Louis ile hiç konuşmamaya çalıştım. Konuştuysam da, sorularına sadece kısa cevaplar vererek geçiştirdim. Beni önemseyip neler olduğunu öğrenmek için deliye dönmeleri hoşuma gitti. Demek ki iyi arkadaşlarım olmuş... Ama yine de şuanlık tripliyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtlar & Tilkiler
Teen FictionTilkiler ve kurtların düşmanlığı nedeniyle çıkan bir çok düşmanlık sebebiyle kurulan bambaşka Dünya. Başrol olan tilki soyundan gelmiş Mert okulundan atılması nedeniyle yeni bir okula başlar. Bu okulda kurtlar ve tilkiler hepberaber öğrenim görmekte...