ZAPOWIEDŹ

424 29 3
                                    

#needsthrealAD

Heidi nienawidziła swojej przeszłości, dlatego z całych sił stara się ją wymazać. Walczyła o siebie, odkąd sięga pamięcią.

Od najmłodszych lat musiała nauczyć się samodzielności i niezależności, by nie dać się stłamsić, więc w wieku dwudziestu czterech lat dyscyplina płynęła w jej żyłach. Pragnęła mieć przyszłość i życie, jakiego nie doświadczyła za dzieciaka. Ambicje i pracoholizm to nieodłączna część osobowości Heidi Owens.

Uciekając od wspomnień, Creed Levy przenosi się na ostatnim roku studiów do San Diego. Potrzebuje świeżego startu i liczył, że tam go odnajdzie.

Po bolesnym rozstaniu zbudował wysoki mur wokół serca i nie miał zamiaru angażować się w żadne relacje z kobietami.

Poznają się na imprezie inaugurującej nowy rok akademicki. On wpadł jej w oko, a ona przewijała mu się koło nosa cały wieczór.

Drink, taniec i... szybki, niezapomniany seks.

Jak zareagują, gdy dowiedzą się, że mieszkają obok siebie?

__________________________

MOTYWY:

- FRIENDS WTIH BENEFITS

- STUDIA

- SĄSIEDZI

- NEW ADULT

- UCIECZKA OD PRZESZŁOŚCI

- SPICY SCENY

No więc tak prezentuje się krótki wstęp do nowej historii i ery Heidi i Creeda.

Nie będę wam obiecywać konkretnych dni publikacji, bo nie lubię rzucać słów na wiatr, żeby was do siebie zniechęcić. POSTARAM się o regularność. Ale najpierw muszę zrobić sobie zapasy rozdziałów.

Nigdy wcześniej nie pisałam książki osadzonej na studiach, więc lejce w dłoń i jadę z tematem!

Wszelkie informacje i spoilery będą pojawiać się na moim Twitterze lub instagramie (nazwy będą na końcu). Jeśli lubicie taką integrację to wszystkich serdecznie zapraszam do dzielenia się wrażeniami pod #needsthrealAD .

Oczywiście każdy komentarz, reakcja czy wiadomość z waszymi wrażeniami są na wagę złota, więc nie bójcie się go wyrażać (oczywiście w kulturalny sposób). Uwielbiam kontakt z czytelnikami, więc przy okazji sprawicie mi frajdę i przyjemność 🤭❤️

ENJOY!

#needsthrealAD

Twitter: a.dralewska_auto

ig i tiktok: a.dralewska_autorka

Need something real [+18]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz