Jimin işe gider gitmez diğer gelinlerden birisi yanına çağırıp jimin'in annesiyle birlikte bugün yapıcağım işleri saymaydıktan sonra onları onaylayıp işlere başladım.
Annemin yanında olsaydım bu işleri yapmaktan zevk alırdım ama böyle bi evde ölüm gibi geliyo.
Keşke tek merak ettiğim annem olsa ama donghyung'u da merak ediyorum. Önceden ben annemle ilgileniyorum diye evime kadar gelir birlikte film izler sonrasında annem tek kalmasın diye onu da alır çok olmasa da en azından mahalleyi gezip gelirdik. Diğerleri için çok sıkıcı gibi görünen şeyler aslında benim hayata tutunma sebebimdi.
Bazen okul çıkışında sahile gider saatlerce deniz kabuğu arardık. Yani ben arardım çünkü onları biriktirmeyi çok severdim. Donghyung böyle şeyleri pek sevmezdi ama ben istiyorum diye saatlerce peşimde gezerdi.
Şimdiyse tıkılı kaldığım bu evde daha bir hafta önce yaşanan anılarıma özlem duyarak park ailesinin isteklerini yapıyorum.
⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝
Tüm gün jimin'in göndericeği bakıcıları bekledim ama hiç gelen olmadı. Akşam üstü Jimin eve gelince kimseyi selamlamadan merdivenlerdeki benim yanıma gelip boynumu öpüp onunla birlikte çalışma odasına gelmemi isteyince ikiletmeden peşinden ilerledim.
Odaya girince kapıyı kapatıp beni tek hamlede kucağına alıp sarılınca inmek için direndim. Jimin rahatsız olduğumu anlamış olmalı ki beni bırakıp tebessüm eden yüzü bi anda tepkisizleşmisti.
Çalışma masasına oturup bana bakmadan açtığı dosyalarla ilgilenirken "Bakıcıları ben varken getirmelerini istedim yemek saatinde gelicekler. Hem sen de sonra yemeğini yersin." dedi.
Sanırım yaptığım hareket yüzünden kırılmıştı ama elimde değil ben bu hareketleri donghyung'un yapmasını özledim jimin'in yapmasını istemiyorum. Donghyung dışında başka birinin bana dokunması bile kendimi kirli hissettiriyoken ilk geceden sonra Jimin'in bana yaptığı küçük temaslar bile ağlamama sebep olabilicek kadar büyük şeyler.
Jimin'i onayladıktan sonra odasındaki koltuğa oturup gelicek bakıcıları beklemeye başladım. Jimin'in isteği üzerine hizmetçiler akşam yemeğini çalışma odasına getirince hizmetçinin önüme koyduğu yemekleri rahatça yemeye başladım.
⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝
Yemek bittikten sonra jimin'in asistanı ve arkasından giren kadınlara bakıp gülümsedim.
Kadınlar karşıma geçtiğinde konuşmak için Jimin'e bakınca onun ne kadınlara ne de bana bakmadığını görüp önüme döndüm ve kadınlarla tüm herşeyi konuşmaya başladım.
Bu süre boyunca Jimin sadece ara sıra göz ucuyla bana bakmıştı. Şaşırtıcı derecede benden güzel bir sürü kız karşısındayken bir kere bile bakmadı. Kendisi gerçekten çok sadık bi insan.
Seçtiğim bakıcı dışındaki tüm bakıcılar asistanla birlikte çıkınca jimin yanıma gelip oturunca yüzümü izleyerek tepkisizce konuşmaya başladı.
"Seçimini yaptın mı?"
"Evet annem için en iyisini seçtim."
"Güzel, gerisini asistanım halledicek yarın işe başlar."
"Teşekkür ederim."Jimin bana tepkisizce bakmaya devam edip saçıma hafifçe öpücük kondurup odadan çıktı.
O gidince kadın gelen asistanla sözleşmeyi imzalamak için çıktığında annemi arayıp bu güzel haber için bilgilendirmek istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love me too
Teen FictionHerkese normal gelir bazı tesadüfler, tıpkı Hoseok için normal gelen şirketin CEO'suyla tanışması gibi. Onun tüm hayatını değiştireceğini ve asıl aşkı bulacağını tahmin bile edemezdi.