Jimin ağzından:
İşte ruhsuz jimin'in sıkıcı günü yine başladı. Şirkete girer girmez sırf param ve görünüşüm için peşimde gezen çalışanları görmezden gelerek odama geçtiğimde dosyaları incelemeye başladım ve bi yandan görüşme yapmaya başladım. Dedim ya ruhruz Jimin ve onun sıkıcı günüydü bu, tüm günüm odamda çalışmak ve eve gidince kalan zamanımda da çalışmaktan ibaretti.Bugün farklı olucağını hiç düşünmemiştim, hayatımı tamamen değiştirecek olan kişiyle şirkette iş araması sayesinde karşılaşıcağıma asla inanmazdım.
Sekreterim iş başvurularının evraklarını önüme koyup sırayla iş arayanları çağırmaya başlayınca tepkisizce hepsini dinlemiştim. Onlarca seçimden doğru düzgün bir kişi anca seçmiştim. Sıra sonucu iş arayana gelince sekreterim onu çağırınca orta yaşlı bi adam ve yanında yirmili bi genç girdiği zaman gözümü gençten alamadım. Hepsinden farklı bakışımla çocuğa bakarken babası konuşmaya ve işe ne kadar ihtiyacı olduğundan bahsediyodu.
Babası kendini para için acındıran insanlar gibi klasik konuşmasını yaparken çocuk başını eğmiş elleriyle oynuyodu. Fazlasıyla masum ve bebeksi görünüyodu, onu şuan bile kollarımın altına alarak küçük bedenini korumak istiyodum.
Babası benim ona odaklandığımı fark etmiş olucak ki oğlunu öne çıkarıp ondan başını kaldırmasını istiyodu. Çocuk başını kaldırınca ona bakıp kendisini tanıtmasını ve neden bu işi istediğini sorduğumda bana masum gözleriyle bakarak adını ve genel bi kaç bilgiyi verince asıl işi isteme nedenini açıkladı.
Annesi hastaydı ve ameliyatı için para biriktirmesi gerektiğini öğrenince onun bunu soylerken bile dolmuş olan gözlerine bakıp sekreterime döndüm ve odadan çıkmasını istedim.
Sekreter çıkar çıkmaz adını öğrendiğim Hoseok isimli çocuğa ve babasına bakıp bi teklifimin olduğunu söyledim.
Teklifim Hoseok'la evlenmem karşılığında annesini bir an önce hastalığı yenmesi için tüm masrafları karşılamamdı.
Babası hemen onaylasa da Hoseok reddetmişti. Haklı olarak bu teklife şaşırmış ve reddetmişti. Bu yüzden onlara düşünmeleri için zaman vericeğimi söyledim ve babası teşekkür edip odadan çıktıklarında hoseok'un iş başvuru formunu inceleyip onunla alakalı bilgileri öğrenmeye başladım. Etkilenmiştim, hem de çok etkilenmiştim. Bu zamana kadar kimseye bişey hissetmemiştim sanırım artık hayatımın değişme zamanıydı.
Hoseok ağzından:
Az önce olanlara inanamıyodum. Babam beni para için her zaman satardı şaşırdığım bu değil. Bay Park gibi herkesin elde etmek istediği herkese karşı duvarları olan soğuk ve katı bi adam neden benimle evlenmek istiyodu? Bu bi plan mı yoksa başka bişey mi bilmiyodum ama bu evliliği istemiyodum.Sonuçta benim çok sevdiğim bi sevgilim vardı. O da benj seviyodu ve ben onu bırakamazdım. Annem için her şeyi yaparım ama sevgilimden başkasının elinin elime değmedesini bile istemiyodum.
Babam beni zorla evlendiricekti ve bunu biliyodum ama direnicektim ve bu evliliği reddedicektim.
Keşke herşey istediğim gibi olabilse. Eğer olsaydı şuan sevgilimle beraber bahçeli tatlı bi evde yaşayıp yanımızda iyileşmiş olan annemin olduğu güzel bi hayatım olurdu. Maalesef ki hayat gün geçtikçe daha çok bana küser gibi her gün daha da kötü bi yola gidiyodum.
Eve gelir gelmez babam beni yere ittirip üstüme yürümüştü ve evliliği kabul ediceğimi ısrarla söylemeye başlamıştı. Annem yatağından babama bağırıp bana bişey yapmaması için yalvarırken anneme iyi olduğumu ve üzülmemesini söylerken babam saçımdan tutup sertçe çekerek ona bakmamı sağladı. Ona sinirle ve saçımın verdiği acı yüzünden dolan gözlerimle ona bakarken tokat attı ve "O İÇERDEKİ SAKAT ANANI ÇOK SEVİYOSAN BU EVLİLİĞİ KABUL EDİCEKSİN VE PARALARINA KONUCAKSIN!!!" diye bağırdığı zaman annem de odadan babamın durması bağırıp ağlamaya başladı.
Anneme ağlamaması için yalvarırken babam beni dövmeye başlamıştı. Her defasında daha yüksek evlenicek misin diye sorduğunda daha sesli şekilde hayır dedim. Bilerek suratımda iz kalıcak şekilde şeyler yapmayıp daha çok vücuduma tekme atarak bağırıyodu.
Dayanamayıp sevgilimi sevdiğimi ve onunla evleniceğimi söylediğimde gözü dönmüş olucaktı ki haberi olamayan sevgilim haberiyle birlikte beni banyoya götürüp lavaboya su doldurunca başımı suya gömdü ve küfürler etmeye başladı.
Dakikarca küfürler edip beni boğmaya çalışırken en sonunda dayanamayıp elimle durması için işaret ettiğimde bana sinirle babam yüzümü sıkarak "SON KEZ SORUYORUM OROSPU EVLENİCEK MİSİN!?!?!" dediği zaman konuşamıycak kadar nefessiz kaldığım için başımla onayladım. Onaylar onaylamaz beni yere fırlatıp banyodan çıkınca kalmadan sakince soluklandım.
Kendime gelir gelmez odaya koşup anneme sarıldım ve karşılık verip ağlarken ona daha sıkı sarıldım. Sürekli herşeyin geçtiğini ve iyi olduğumu söylerken bi süre sonra annem sakinleşince olanları anlatıp telefonumu elime aldım.
Sevgilimden ayrılamazdım çünkü ona deliler gibi aşıktım. Ama başka çarem kalmamıştı, annemin sağlığı ve ona bakmak için yaşamam gerekiyodu. Bunun için de sevdiğim çocuktan vazgeçip sevmediğim, sadece televizyonlarda gördüğüm, soğuk, ruhsuz ve sevgiden anlamayan adamla evlenmem gerekiyodu.
Biliyorum ki yüz yüze olursa ağlamaktan anlatamazdım. Bu yüzden sevgilime mesaj atarak anlatmak istedim.
•Hoseok x Donghyung mesajlaşması•
Hoseok:
Donghyung benim tek ve özel sevgilim, biliyorum bana kızıcaksın hatta belki suratıma bakmıycaksın ama nolursun benden nefret etme. Bunu isteyerek yapmıyorum, yüz yüze gelirsek şuanki halimi görüp benden iğrenir ve ağlamadan duramıycağım için hiçbir şeyi anlayamazdın. Bana kızma olur mu? Zoraki evliliğim yüzünden seni sevmediğimi düşünme. Annemin sağlığı ve ona bakmak için yaşamam gerekiyo ve eğer bunu kabul etmezsem yarın ölüm çıkıcak. Nolursun beni anla tek çarem bu. O adamı hiçbir zaman sevmiycem, sadece o değil kimseyi. Ben sadece seni seviyorum ve bu böyle kalıcak. Babam adamlara haber verdi bile bi kaç güne istemediğim bi adamla evleniyorum. Beni unutma olur mu? Bana orda nolur bilmiyorum belki iki türlü de ölüm var ama ölücek olsam da seni her zaman sevdiğimi unutma olur mu?
Seni çok seven sevgilin Hoseok.
(Görüldü 18.40..)
Selammm
İlk bölüm benden geldii
İlk bölümle açılışı yaptığımıza göre love me too'nun ilk bölümü hayırlı olsunnn •leyBundan sonraki bölümleri eyl'le beraber yazmaya başlıycaz. Şimdilik görüşürüzzz♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love me too
Fiksi RemajaHerkese normal gelir bazı tesadüfler, tıpkı Hoseok için normal gelen şirketin CEO'suyla tanışması gibi. Onun tüm hayatını değiştireceğini ve asıl aşkı bulacağını tahmin bile edemezdi.